Joo, Mustalahdessa piipahdin ja keli oli mahtava. Vähän oli hätänen reissu, kun kotivelvoitteet painoivat päälle. Vähän harmitti kuitenkin, kun Jukkis ja ilmeisesti Humppanisti tulivat siinä Mustalahden risteyksessä vastaan.
Niin, Jukkis, määhän olen se sama hemmo, joka talutti helmikuun lopussa vanhan Busan pakusta Heinolle ja vihreän kymppiärrän (tähän siis vain malli, ei merkkiä :p ) pakuun sisälle. Olit samaan aikaan seuraamassa omasi tuunausta. Vaikka sanoitkin, että roikuhan foorumilla, niin ilme kertoi vähän niin kuin, että mitä hel-ttiä?? No, nyt on ärräily historiaa ja perusasiat taas laitettu kuntoon, eli Busa alla . Mulla ei oo tarkoitus kokeilla myöskään Intikkaa...
Joo, Mustalahdessa piipahdin ja keli oli mahtava. Vähän oli hätänen reissu, kun kotivelvoitteet painoivat päälle. Vähän harmitti kuitenkin, kun Jukkis ja ilmeisesti Humppanisti tulivat siinä Mustalahden risteyksessä vastaan.
Niin, Jukkis, määhän olen se sama hemmo, joka talutti helmikuun lopussa vanhan Busan pakusta Heinolle ja vihreän kymppiärrän (tähän siis vain malli, ei merkkiä :p ) pakuun sisälle. Olit samaan aikaan seuraamassa omasi tuunausta. Vaikka sanoitkin, että roikuhan foorumilla, niin ilme kertoi vähän niin kuin, että mitä hel-ttiä?? No, nyt on ärräily historiaa ja perusasiat taas laitettu kuntoon, eli Busa alla . Mulla ei oo tarkoitus kokeilla myöskään Intikkaa...
... se on niin vaan ihmeellistä, että busan voi vaihtaa johki ja hokee samaan aikaan, nyt oon löytäny sen... ... ja ei puolta vuottakaan ja taas busa alla
Jukkis kirjoitti:Ei näytä satelevan, joten tuttu aika ja paikka... mustis 18....
Taivasta ja tutkia tarkkaillaan täällä pohjoisempana, toinen sormi kahvinkeittimellä , toinen starttinapilla..... kumpaakohan painais
Noh, mä oon tässä asennossa vielä pari tuntia , eiköhän se sitten ratkea
EDIT: kolmas sormi hamuaa nyt jo oluttölkin liparetta ..ja neljäs kiukaan nappia.....Melkoista jaakobin painia täällä käydään.....
EDIT2: viides sormi hamuaa jo ... noh.... en viitsi kertoa....
Dösällä kirjoitti:Ensi kesänä kenties klupitakit & kypärät yllä ajelemaan? . . . Kimpassa?
Sitä odotellessa... ei montaa tiistaina jääny viime suvena väliin... ... uudesta laitteesta ei kokemusta... mut mitäs jos rupee voimaan pahoin ja on potta päässä... ???