Oon vaihtamassa tehokkaampaa pumppua ja bensanpaineensäädintä.
Niin voisko joku viisaampi kertoo et mikä virka tolla alipaineletkulla tossa alkuperäsessä pumpun säätimessä on? Ja laitanko saman letkun tohon uuteen säätimeen kun paikka sille on?
Bensanpaineesäädin
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
Kyllä ainakin ite ajattelin niin tehä??? mulla on sama rojekti edessä..
Alkuperäiseen 99-2000 malliseen pumpun paineensäätimeenhän tuo letku menee..joka paineen mukaan availee ja sulkee bensapainetta ruiskuille ja kiertoon
???
edit: mutta sitä olen miettinyt että kannattaisko tuo säädin laittaa tuonne kierron loppuun kun mulla tulee läpikierto myös lisäruiskuilta, joka on nyt vain tukittu kun on tuo alkuperäinen pumppu vielä paikallaan..tuossa alkuperäisessähän on tuo paluu kierto hoidettu jo tuossa pumpussa/säätimessä eikä ruiskujen kiskon päässä
Edited By bussikoppa on 1258411595
Alkuperäiseen 99-2000 malliseen pumpun paineensäätimeenhän tuo letku menee..joka paineen mukaan availee ja sulkee bensapainetta ruiskuille ja kiertoon
???
edit: mutta sitä olen miettinyt että kannattaisko tuo säädin laittaa tuonne kierron loppuun kun mulla tulee läpikierto myös lisäruiskuilta, joka on nyt vain tukittu kun on tuo alkuperäinen pumppu vielä paikallaan..tuossa alkuperäisessähän on tuo paluu kierto hoidettu jo tuossa pumpussa/säätimessä eikä ruiskujen kiskon päässä
Edited By bussikoppa on 1258411595
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
No sen tarkotushan on pitää bensanpaineen ja imusarjanpaineen ero vakiona. Jos uudessa säätimessä on paikka imusarjan paineelle, niin kannattaa sitä käyttää. Ilmankin tulee toimeen jos on ecu editori käytössä. Näissä saattaa kyllä olla vuosimallieroja. Semmonen kuva että ainakaan taxissa (K6) ei säätimelle vakiona mene alipainetieto.