ViritystÄkÖhÄntÄmÄois?

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Eli onko kellään HENK.kohtasia kokemuksia Techlusion ruiskuboxista! Monella tuntuu olevan Komentaja, mutta onko tarvetta laihentaa seosta, (joka ei KAI onnistu Techlusionilla) jos tekee airbox modin!?? Ois halvempikin. Toinen kymysys ois, mistä saa ohuempia kannentiivisteitä, vai kannattaako "höylätä" kantta!? Tarkoitus ei ole virittää mopoa tulevana talvena, mut kiinnostaa kuiteskin!!? Ja Kujolle tiedoksi, puhallin on poissuljettu vaihtoehto, vai pitäsköhän kuiteskin!?
:turbobusa:
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4616
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Airboxmodin myötä voit ehkä joutua rikastamaan seosta, tuskin laihentamaan, ja vakioecu säätynee aivan tarpeeksi hyvin, tuskin tarttet tekluusioneita tai muitakaan ihme värkkejä. :)

Mulla ei ole kokemusta minkälaisen muutoksen tuo pelkkä airboxmodi tuo vrt. vakioon kun vaihtelin putkenkin samaan syssyyn. Joku pelkän boximodin tehnyt voisi kertoilla tilanteesta ennen vs. jälkeen? Joka tapauksessa vakioboksilla + tuplaputkilla (Viper bolt-onit) oli säädöt "+5, 0, 0" eli 1/3 kaasunasennolla +5% rikkaammalla, 2/3 ja täyskaasu vakiona. Nyt Yoshin 4-2-1 ja modattu boksi "+5, +10, +10".
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin