
ViritystÄkÖhÄntÄmÄois?
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Eli onko kellään HENK.kohtasia kokemuksia Techlusion ruiskuboxista! Monella tuntuu olevan Komentaja, mutta onko tarvetta laihentaa seosta, (joka ei KAI onnistu Techlusionilla) jos tekee airbox modin!?? Ois halvempikin. Toinen kymysys ois, mistä saa ohuempia kannentiivisteitä, vai kannattaako "höylätä" kantta!? Tarkoitus ei ole virittää mopoa tulevana talvena, mut kiinnostaa kuiteskin!!? Ja Kujolle tiedoksi, puhallin on poissuljettu vaihtoehto, vai pitäsköhän kuiteskin!?


Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Airboxmodin myötä voit ehkä joutua rikastamaan seosta, tuskin laihentamaan, ja vakioecu säätynee aivan tarpeeksi hyvin, tuskin tarttet tekluusioneita tai muitakaan ihme värkkejä. 
Mulla ei ole kokemusta minkälaisen muutoksen tuo pelkkä airboxmodi tuo vrt. vakioon kun vaihtelin putkenkin samaan syssyyn. Joku pelkän boximodin tehnyt voisi kertoilla tilanteesta ennen vs. jälkeen? Joka tapauksessa vakioboksilla + tuplaputkilla (Viper bolt-onit) oli säädöt "+5, 0, 0" eli 1/3 kaasunasennolla +5% rikkaammalla, 2/3 ja täyskaasu vakiona. Nyt Yoshin 4-2-1 ja modattu boksi "+5, +10, +10".

Mulla ei ole kokemusta minkälaisen muutoksen tuo pelkkä airboxmodi tuo vrt. vakioon kun vaihtelin putkenkin samaan syssyyn. Joku pelkän boximodin tehnyt voisi kertoilla tilanteesta ennen vs. jälkeen? Joka tapauksessa vakioboksilla + tuplaputkilla (Viper bolt-onit) oli säädöt "+5, 0, 0" eli 1/3 kaasunasennolla +5% rikkaammalla, 2/3 ja täyskaasu vakiona. Nyt Yoshin 4-2-1 ja modattu boksi "+5, +10, +10".
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport