450cc suuttimista - Tarviiko ecueditoria?
Löytyisi busaan sopivat 450cc suuttimet(100%duty cycle). Onko tietoa, saako NikkoRacingin säätöboxilla tehtyä karkeat säädöt alipainealueelle ettei alkaisi tulvimaan? Suuttimet olisi siis noin 55% virtaavammat. Polttoaineena e85 joka taas vaatii noin 25-30% lisää mehua verrattuna pumppubensaan.
Linkki valmistajalle:
http://www.deatschwerks.com/catalog...._id=215
Linkki valmistajalle:
http://www.deatschwerks.com/catalog...._id=215
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
Fastard kirjoitti:Joo, olet kyllä oikeassa. Täytyypä alkaa opiskelemaan ECUeditoria. Jotenkin tuntunut että tuo on turhan monimutkainen mun käyttöön. Tämä kyllä vaatii apuja joten puhelin soittoja tiedossa suuntaan jos toiseen..
Ei se monimutkanen ole ,nythän on talivi aikaa opetella, mulla 650cc suuttimet ja kyllä tuo pyörä on niitten puolesta toiminut :;
Edited By majuriTK on 1256095572
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
majuriTK kirjoitti:Fastard kirjoitti:Joo, olet kyllä oikeassa. Täytyypä alkaa opiskelemaan ECUeditoria. Jotenkin tuntunut että tuo on turhan monimutkainen mun käyttöön. Tämä kyllä vaatii apuja joten puhelin soittoja tiedossa suuntaan jos toiseen..
Ei se monimutkanen ole ,nythän on talivi aikaa opetella, mulla 650cc suuttimet ja kyllä tuo pyörä on niitten puolesta toiminut :;
Hommasin vakioiden tilalle 450cc ja lisäsuuttimiksi 900cc virtaavat. Molemmat kestää alkomahoolia. Eiköhän noilla jotain saa aikaseksi... Ja jos se ei riitä, alan ottamaan ISOLLA pumpulla hieman korkeampia paineita
Edited By Fastard on 1256853610
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
Suuttimet tuli. Muuten ihan ok, mutta liittimet vaatii pientä modausta ???
Virtaus arvoja
Virtaus arvoja
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
mulla saman merkkiset suuttimet ja toimitukseen kuului uudet liittimet,elikkäs helppo modaus :; mutta nuista vihreistä O-renkuloista mulla korkkas heti pari kappaletta,renkaat tuntu jotenkin kovilta,kannattaa harkita uusia heti kärkeenFastard kirjoitti:Suuttimet tuli. Muuten ihan ok, mutta liittimet vaatii pientä modausta ???
Virtaus arvoja
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!