Kytkinneste tummuu nopeasti
Ei vaan onko siellä eturataskopassa kytkimen työsylinterillä suojaa? Sieltä se paska nesteeseen pääsee.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Siä taitaa muistaakseni olla Suizan tekemä (Miksalta kopiotu) muovihärpäke valmiinaRR80 kirjoitti:Onko K8/K9 Busassa vielä tämä kytkinnesteen tummumisongelma? Ts. vaatiiko tämän ns. suojalaipan?
Kiitokset etukäteen.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Suojalaippa putsattu ja cokis-kytkinnesteet vaihdettu.
Ikkunasta nesteet näyttää edelleen mustalta?!
Miten saisi kytkinnestesäiliön tarkistusikkunan puhdistettua?
Ero jarrupuolelle verrattuna on kuin yöllä ja päivällä.
Onnistuuko muutoin kuin säiliön vaihdolla?
Ikkunasta nesteet näyttää edelleen mustalta?!
Miten saisi kytkinnestesäiliön tarkistusikkunan puhdistettua?
Ero jarrupuolelle verrattuna on kuin yöllä ja päivällä.
Onnistuuko muutoin kuin säiliön vaihdolla?
GSX1584R
+200mph CLUB FINLAND
+100tkm CLUB FINLAND
+200mph CLUB FINLAND
+100tkm CLUB FINLAND
Samasta olen kiinnostunut, kytkinneste on tosi tummaa.. verrattuna jarrunesteeseen. Nyt kun mopo on seisonut niin kytkinnestekkin näyttää kirkkaalle, paskat valuneet kai pohjalleRR80 kirjoitti:Onko K8/K9 Busassa vielä tämä kytkinnesteen tummumisongelma? Ts. vaatiiko tämän ns. suojalaipan?
Kiitokset etukäteen.
Onko normaalia, tyyppiominaisuus kenties? Vaatiiko toimenpiteitä?
Cebusa kirjoitti:Suojalaippa putsattu ja cokis-kytkinnesteet vaihdettu.
Ikkunasta nesteet näyttää edelleen mustalta?!
Miten saisi kytkinnestesäiliön tarkistusikkunan puhdistettua?
Ero jarrupuolelle verrattuna on kuin yöllä ja päivällä.
Onnistuuko muutoin kuin säiliön vaihdolla?
Onnistuihan se, mutta hitaasti.
Otin säiliöstä ruiskulla nesteet aika vähiin.
Vääntelin muovipinnoitetusta rautalangasta sopivasti, niin sain langan ujutettua suojalasin ja metallin väliin. Riittävän kauan kun jaksoi hinkata, niin puhdistui.
Sitten huuhtelua puhtaalla nesteellä ja kansi kiinni.
Nyt paistaa kytkinnestesäiliön tarkistusikkunakin kirkkaana.
GSX1584R
+200mph CLUB FINLAND
+100tkm CLUB FINLAND
+200mph CLUB FINLAND
+100tkm CLUB FINLAND
jakehaanpää kirjoitti:RR80 kirjoitti:Onko K8/K9 Busassa vielä tämä kytkinnesteen tummumisongelma? Ts. vaatiiko tämän ns. suojalaipan?
Kiitokset etukäteen.
Siä taitaa muistaakseni olla Suizan tekemä (Miksalta kopiotu) muovihärpäke valmiina
Hei!
Onko tästä jollain varmaa tietoa, vai laitetaanko suojalaippaa tilaukseen?
K9
-
- Viestit: 61
- Liittynyt: 15 Marras 2006, 09:27
- Paikkakunta: tampere
Kytkinneste
tummuuko muillakin noin 2 vuodessa? Jarruneste on toisessa säiliössä täysin kirkasta. Kyseessä gen2
Edited By jyka on 1276717077
tummuuko muillakin noin 2 vuodessa? Jarruneste on toisessa säiliössä täysin kirkasta. Kyseessä gen2
Edited By jyka on 1276717077
Kyllä tummuu, oon vaihtanut 2 kertaa kytkinnesteet(K8). Säiliönkin saa putsata "töhnästä" nesteen vaihdon yhteydessä. Syytä en tiedä, mut vaihdetaan nesteet kerran vuodessa, ei oo paha rasti.jyka kirjoitti:Kytkinneste
tummuuko muillakin noin 2 vuodessa? Jarruneste on toisessa säiliössä täysin kirkasta. Kyseessä gen2
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI