Pyöränlaakerit!
voi vetelä kun nyt ite meinasin alkaa ton pyöränlaakeri rojektin ja olen ihan ihmeissäni nyt sitten tämän seuraavan asian kanssa; käypikö nuo 99-2002 mallin laakerit mitä tuo rajamotor myy niin tohon mun k4 ? siis etteen ja taakse meinasin ostaa (etuset 33e ja takuset 72 e) ---> tosta piäsee kahteleen sivuja
http://212.50.144.81/rajamot....6e8e74d
Edited By Peterminator on 1230170404
http://212.50.144.81/rajamot....6e8e74d
Edited By Peterminator on 1230170404
99-07 laakerit samanlaisia.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Pyörällä menty 44000km ja etulaakerit lähestulkhoon sököt.
Jarim oli helpottanut asiaa ja laittanu topichiin laakereiden ja stefojen mallit. Helppo oli sen pohjalta tilata. Kiitos
Mibusalle kiitokset stefojen ja laakereiden vaihdosta.
Jarim oli helpottanut asiaa ja laittanu topichiin laakereiden ja stefojen mallit. Helppo oli sen pohjalta tilata. Kiitos
Mibusalle kiitokset stefojen ja laakereiden vaihdosta.
Member of team Jukkis
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
Mistä porukka on täälä pääkaupunkiseudulla hakenut laakereita ja stefoja?
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Laakerikulma Oy:tä joku suositteli. Täytyy kipaista sinne.
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Onko kukaan katellu miten paljon gen2:sen laakerit poikkeaa
Gen1:sen laakereista? Entäs vetolevy ja kumit? Parempia kumeja saa dragrace.fi:stä. Siellä myydään myös keraamista laakerisettiä. Onko noista mitään kokemuksia?
Keraamisten pitäs valmistajan mukaan kestää 4X pidempään ja niissä pitäs olla pienempi vierintävastuskin...
Miten niiden keraamisten lakrujen huoltaminen, tarviiko tai kannattaako niille tehdä mitään? ???
Gen1:sen laakereista? Entäs vetolevy ja kumit? Parempia kumeja saa dragrace.fi:stä. Siellä myydään myös keraamista laakerisettiä. Onko noista mitään kokemuksia?
Keraamisten pitäs valmistajan mukaan kestää 4X pidempään ja niissä pitäs olla pienempi vierintävastuskin...
Miten niiden keraamisten lakrujen huoltaminen, tarviiko tai kannattaako niille tehdä mitään? ???
Nonniin K8 ajettu tänään huoltoon mittarissa ~19000km. Pariviikkoa on edellisestä ajokerrasta aikaa, silloin tunnustelin jotain pientä poikkeavaa olevan ajettavuudessa, mutta asian selvitys jotenkin unhtui, kun näytti jo talvi tulevan. Tänään kuitenkin mopolla oli varattuna aika 18k huoltoon joten pitihän se sinne ajella. Mopo tuntui niin yliohjaavalle ja epävakaalle mutkissa, että piti pysähtyä parin kilsan jälkeen potkiin renkaat, että onko ilmat karannut renkaan yläosaan. Eipä tuntunut olevan ???
Muutama kilsa ajoa ja risteykseesä hitaasti ajaessa kuuntelin, että joku hankaa/kahnuttaa johonkin.
Nooh, matkaa pajalle muutamia satoja metrejä.
Pajan pihassa tutkittiin vähän tarkemmin takapyörän seutua ja vikakin löytyi, tarenkaan laakereissa välystä varmaan 4 mm renkaan kehältä mitattuna :p
Eipä tunnu K8 laakerit olevan sen lujempia, kuin aijemmissakaan, jos etes niidenkään veroisia
Muutama kilsa ajoa ja risteykseesä hitaasti ajaessa kuuntelin, että joku hankaa/kahnuttaa johonkin.
Nooh, matkaa pajalle muutamia satoja metrejä.
Pajan pihassa tutkittiin vähän tarkemmin takapyörän seutua ja vikakin löytyi, tarenkaan laakereissa välystä varmaan 4 mm renkaan kehältä mitattuna :p
Eipä tunnu K8 laakerit olevan sen lujempia, kuin aijemmissakaan, jos etes niidenkään veroisia
Gen2 laakerit
Takalaakerit 2 x 28x52x12 (60/28), 1 x 32x65x17 (62/32)
Takastefat 1 x 38x58x7 (5801), 1 x 39x65x7 (6501)
Etulaakerit 2 x 25x52x15 (6205)
Etustefat 2 x 32x52x7 (5207)
Takalaakerit 2 x 28x52x12 (60/28), 1 x 32x65x17 (62/32)
Takastefat 1 x 38x58x7 (5801), 1 x 39x65x7 (6501)
Etulaakerit 2 x 25x52x15 (6205)
Etustefat 2 x 32x52x7 (5207)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Eikös tuo mene vielä takuuseen, vai joko aika ummessa???suiza kirjoitti:Nonniin K8 ajettu tänään huoltoon mittarissa ~19000km. Pariviikkoa on edellisestä ajokerrasta aikaa, silloin tunnustelin jotain pientä poikkeavaa olevan ajettavuudessa, mutta asian selvitys jotenkin unhtui, kun näytti jo talvi tulevan. Tänään kuitenkin mopolla oli varattuna aika 18k huoltoon joten pitihän se sinne ajella. Mopo tuntui niin yliohjaavalle ja epävakaalle mutkissa, että piti pysähtyä parin kilsan jälkeen potkiin renkaat, että onko ilmat karannut renkaan yläosaan. Eipä tuntunut olevan ???
Muutama kilsa ajoa ja risteykseesä hitaasti ajaessa kuuntelin, että joku hankaa/kahnuttaa johonkin.
Nooh, matkaa pajalle muutamia satoja metrejä.
Pajan pihassa tutkittiin vähän tarkemmin takapyörän seutua ja vikakin löytyi, tarenkaan laakereissa välystä varmaan 4 mm renkaan kehältä mitattuna :p
Eipä tunnu K8 laakerit olevan sen lujempia, kuin aijemmissakaan, jos etes niidenkään veroisia
Suomalainen Työmies
ex.2008 harmaa/musta
2011 valkee
ex.2008 harmaa/musta
2011 valkee
Saapa nähdä. EE speedin takuu on ns. valikoivaa mallia. Eli kuullosti, että on normaalia, että laakerit menevät alle 19000km ja 1,5vuoden vaihtoonkiitokori kirjoitti:suiza kirjoitti:Nonniin K8 ajettu tänään huoltoon mittarissa ~19000km. Pariviikkoa on edellisestä ajokerrasta aikaa, silloin tunnustelin jotain pientä poikkeavaa olevan ajettavuudessa, mutta asian selvitys jotenkin unhtui, kun näytti jo talvi tulevan. Tänään kuitenkin mopolla oli varattuna aika 18k huoltoon joten pitihän se sinne ajella. Mopo tuntui niin yliohjaavalle ja epävakaalle mutkissa, että piti pysähtyä parin kilsan jälkeen potkiin renkaat, että onko ilmat karannut renkaan yläosaan. Eipä tuntunut olevan ???
Muutama kilsa ajoa ja risteykseesä hitaasti ajaessa kuuntelin, että joku hankaa/kahnuttaa johonkin.
Nooh, matkaa pajalle muutamia satoja metrejä.
Pajan pihassa tutkittiin vähän tarkemmin takapyörän seutua ja vikakin löytyi, tarenkaan laakereissa välystä varmaan 4 mm renkaan kehältä mitattuna :p
Eipä tunnu K8 laakerit olevan sen lujempia, kuin aijemmissakaan, jos etes niidenkään veroisia
Eikös tuo mene vielä takuuseen, vai joko aika ummessa???
Nooh katotaan miten homma etenee, panin parit kuvat EE:lle laakereista.
Oli nimittäin stefan alta "vaseliinipelti" irronnut ja päästänyt rasvat veke ja vedet tilalle. Oli muuten kuulat aika hitaassa palamisen vaiheessa voimakkaasti ???
Onko tietoa minkä merkkiset etulaakerit on -03 busassa ensiasennuksena?
Etulevyihin on viimeisen viikon aikana ilmestyny punertavia viivoja, ruostetta?
4tkm sitten eturenkaan vaihdon yhteydessä koyo:n laakerit olivat etupyörässä vielä hyvännäköisessä kunnossa.
Vielä pitäis koluta 1500km alppeja/saksaa ennen Suomeen paluuta.
Uskaltaako tuolla vielä ajaa vai voiko laakerit leikata kiinni kesken ajon?
Etulevyihin on viimeisen viikon aikana ilmestyny punertavia viivoja, ruostetta?
4tkm sitten eturenkaan vaihdon yhteydessä koyo:n laakerit olivat etupyörässä vielä hyvännäköisessä kunnossa.
Vielä pitäis koluta 1500km alppeja/saksaa ennen Suomeen paluuta.
Uskaltaako tuolla vielä ajaa vai voiko laakerit leikata kiinni kesken ajon?