tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...ja tässä minun vastaavat KÄPPYRÄ

- 2001 mallinen, ennen penkitystä ajettu n 87tkm
- Yoshi RS-3 kokoputki
- BMC
(vertailuna: takarenkaalta 166,1hv KemiMC:n penkissä 2006)
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
kartsap
Viestit: 76
Liittynyt: 05 Tammi 2007, 19:58
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja kartsap »

Kertkaahan viisaammat, kuinka paljon vaikuttaa tuo mittauslämpötila tehoihin?
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

kartsap kirjoitti:Kertkaahan viisaammat, kuinka paljon vaikuttaa tuo mittauslämpötila tehoihin?
Tossa Samin dynossa ei lämpötilalla ole vaikutusta teholukemaan...

Petrik:n selvityksen perusteella

"Kävin tänään penkin ominaisuudet lävitse, on kyllä kaikki - mm. sähköjarru jolla kierrokset voidaan lukita tiettyyn nopeuteen. Sääasema ja imuilman tunnistin ilmavirrassa, öljynlämpötilan tunnistin. Korjauskerroin voidaan valita DIN, ECC, SAE. Kitkasprayta takarenkaassa luiston esämiseksi. Kaksi suurtehotuuletinta. Sähköjarru jota vasten tehokkaammat pyörät voidaan ajaa, kalibroitu 500hp saakka."
115-1198169049

Viesti Kirjoittaja 115-1198169049 »

MGa kirjoitti:Milläs putkella sulla on kutiteltu ?
Mulla Samilla takikselta 159,4hp @ 9577rpm / 137Nm @ 6202rpm ja koneesta 176,7hp @ 9820rpm / 144Nm @ 6847rpm.

Specs: yoshin 4-2-1 rs3 rst, K&N, pair pois ja full airbox mod.
Mietin vaan että onko just putkisto kun tekee eron, että mulla vähemmän huipputehoa, mutta suurempi paras vääntö...

Noi mun lukemat koneesta taitaa olla aika lähellä sitä minkä Suzuki ilmoittaa vakiolle gen1:lle... :1087

Edit. käppyrät
Mullakin Yoshin käyrästö, mallia en muista, mutta kuulemma joku "race"-malli (muistaakseni 3 mm avarampi) ja Wileycon hiilari vaimennin. Putkisto on itse asiassa Snugglesin entinen/tekemä. Muistaneeko paremmin specsejä. Ittelläkin PAIR ja Airbox -modit, mutta vakio filsu. Pistelen käppyrät joskus, scanneria kun en omista.

BTW, Samin mukaan vakio gen1:lle saadaan konetehoo tossa penkissä keskimäärin 165 hv. Notta ei paha tehonlisäys omallakaan kohdalla noilla modeilla. Originaalinahan omaa ei ole jarruteltu.
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

suihkari kirjoitti:Mullakin Yoshin käyrästö, mallia en muista, mutta kuulemma joku "race"-malli (muistaakseni 3 mm avarampi) ja Wileycon hiilari vaimennin. Putkisto on itse asiassa Snugglesin entinen/tekemä. Muistaneeko paremmin specsejä. Ittelläkin PAIR ja Airbox -modit, mutta vakio filsu. Pistelen käppyrät joskus, scanneria kun en omista.
Joo, se yoshi tuli usasta jollain race teksteillä. Jollakin täällä oon nähny vastaavan mallin pienemmällä röörillä. Ja wileycon vaimennin on siitä hyvä ettei ahista turhaan. Mulla vastaava pönttö kiinni tuossa 219hv koneessa. Painoo on enemmän ku esim. akran hiilarissa mut kestävyyttä sitte enemmän.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
82-1248629378

Viesti Kirjoittaja 82-1248629378 »

En nyt löytäny mitään muutakaan topicia tulla huutelemaan omia tuloksia.
Maanantaina ajettiin Järvenpään PHT-Speedin rullalta läpi:

Takaselta 157hv/132Nm.

Yoshin 4-2-1 ja joku filsu laitettu.. Suikolan penkissä kuulemma vakioruisku säädetty ja siellä ajettu koneelta 200hv, ei taida IHAN pitää paikkaansa :D
Avatar
jörkka
Viestit: 160
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 20:00
Paikkakunta: tammisaari

Viesti Kirjoittaja jörkka »

:p Sami löysi 223hp 159nm mun K5 sta.olen tyytyväinen. Hyvin duunattu Petri :kippis:
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

Raab kirjoitti:En nyt löytäny mitään muutakaan topicia tulla huutelemaan omia tuloksia.
Maanantaina ajettiin Järvenpään PHT-Speedin rullalta läpi:

Takaselta 157hv/132Nm.

Yoshin 4-2-1 ja joku filsu laitettu.. Suikolan penkissä kuulemma vakioruisku säädetty ja siellä ajettu koneelta 200hv, ei taida IHAN pitää paikkaansa :D
Mielenkiinnosta täytys syöttää toi munkin luomus samaan pänkkiin. Viimetalven köpöstysten jäljiltä ei mikään innostanut kuhan suhteellisesti sais omansa pois ja tietäs mitä on tähty :D
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Avatar
Joke
Viestit: 145
Liittynyt: 03 Loka 2005, 17:20
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Joke »

Tänään säädettiin pyörän omaa ecua KaMc:n penkissä.

Takarenkaalta löytyi 189,3 hp/ 171,15 Nm.

Pyörä on K4 vakiokannella ja vakiolohkolla.
Kampura on stroukattu 6,25mm, siis kuutioita löytyy 1427cc.
208 whp / 168 Nm
Avatar
Purkuosia.com
Viestit: 219
Liittynyt: 29 Touko 2006, 09:05
Paikkakunta: -Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Purkuosia.com »

kartsap kirjoitti:Kertkaahan viisaammat, kuinka paljon vaikuttaa tuo mittauslämpötila tehoihin?
tuossa laskuri ja muuta infoa sivuilla mikä vaikuttaa mitäkin...

http://wahiduddin.net/calc/calc_cf.htm
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Joke kirjoitti:Takarenkaalta löytyi 189,3 hp/ 171,15 Nm.

Pyörä on K4 vakiokannella ja vakiolohkolla.
Kampura on stroukattu 6,25mm, siis kuutioita löytyy 1427cc.
Hienosti vääntöä tulee. Pitkää välitystä ni vauhtia piisaa.
Joko toimii muuten paremmin ? Eikös siinä jotain ropleemia ollu.
Mitkä nokat on nyt ?
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
Joke
Viestit: 145
Liittynyt: 03 Loka 2005, 17:20
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Joke »

Imunokkana on brocks 386 ja pakonokkana R-type/Jamppa.
Nokat on säädetty 105/107. Tavoitteena on keskittyä touring ajeluun, remonttia tullut tehtyä ihan riittävästi.
Kone toimi tosi nätisti penkissä. Pitää toki ensikesänä käydä jossain lentokenttätapahtumassa testaamassa. :p
IAP-kartalle pitää vielä tehdä ensikesänä hifistelysäätöjä käytännönolosuhteissa. Ecueditorin kehittäjille: :respekt:
208 whp / 168 Nm
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Joke kirjoitti:Imunokkana on brocks 386 ja pakonokkana R-type/Jamppa.
Nokat on säädetty 105/107. Tavoitteena on keskittyä touring ajeluun, remonttia tullut tehtyä ihan riittävästi.
Kone toimi tosi nätisti penkissä. Pitää toki ensikesänä käydä jossain lentokenttätapahtumassa testaamassa. :p
IAP-kartalle pitää vielä tehdä ensikesänä hifistelysäätöjä käytännönolosuhteissa. Ecueditorin kehittäjille: :respekt:

Älähän Joke vielä luovuta, eikun lisää intoa jostain, ja hommukka valamiiks...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
116-1253685669

Viesti Kirjoittaja 116-1253685669 »

Kuva

minkätähe tuo vääntökäyrä aaltoilee tuollatavalla??
antaako kytkin myöte, vai rengas, vai kuuluuko asiaan??

3-4 kuoppa nokista...ok, mutta tuo muu osuus kummaksuttaa??

jampan nokat + viaberilla säädelty.




Edited By taistovainaa on 1260047178
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

3-4 kuoppa 4-2-1 putkesta, 7k kohdan hyppy tulee lyhyistä imukurkuista veikkaisin. Ihan normaalin näköinen käppyrä.

Kuva
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin