tehot.........on.........ko - penkitystä
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...ja tässä minun vastaavat KÄPPYRÄ
- 2001 mallinen, ennen penkitystä ajettu n 87tkm
- Yoshi RS-3 kokoputki
- BMC
(vertailuna: takarenkaalta 166,1hv KemiMC:n penkissä 2006)
- 2001 mallinen, ennen penkitystä ajettu n 87tkm
- Yoshi RS-3 kokoputki
- BMC
(vertailuna: takarenkaalta 166,1hv KemiMC:n penkissä 2006)
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Tossa Samin dynossa ei lämpötilalla ole vaikutusta teholukemaan...kartsap kirjoitti:Kertkaahan viisaammat, kuinka paljon vaikuttaa tuo mittauslämpötila tehoihin?
Petrik:n selvityksen perusteella
"Kävin tänään penkin ominaisuudet lävitse, on kyllä kaikki - mm. sähköjarru jolla kierrokset voidaan lukita tiettyyn nopeuteen. Sääasema ja imuilman tunnistin ilmavirrassa, öljynlämpötilan tunnistin. Korjauskerroin voidaan valita DIN, ECC, SAE. Kitkasprayta takarenkaassa luiston esämiseksi. Kaksi suurtehotuuletinta. Sähköjarru jota vasten tehokkaammat pyörät voidaan ajaa, kalibroitu 500hp saakka."
Mullakin Yoshin käyrästö, mallia en muista, mutta kuulemma joku "race"-malli (muistaakseni 3 mm avarampi) ja Wileycon hiilari vaimennin. Putkisto on itse asiassa Snugglesin entinen/tekemä. Muistaneeko paremmin specsejä. Ittelläkin PAIR ja Airbox -modit, mutta vakio filsu. Pistelen käppyrät joskus, scanneria kun en omista.MGa kirjoitti:Milläs putkella sulla on kutiteltu ?
Mulla Samilla takikselta 159,4hp @ 9577rpm / 137Nm @ 6202rpm ja koneesta 176,7hp @ 9820rpm / 144Nm @ 6847rpm.
Specs: yoshin 4-2-1 rs3 rst, K&N, pair pois ja full airbox mod.
Mietin vaan että onko just putkisto kun tekee eron, että mulla vähemmän huipputehoa, mutta suurempi paras vääntö...
Noi mun lukemat koneesta taitaa olla aika lähellä sitä minkä Suzuki ilmoittaa vakiolle gen1:lle... :1087
Edit. käppyrät
BTW, Samin mukaan vakio gen1:lle saadaan konetehoo tossa penkissä keskimäärin 165 hv. Notta ei paha tehonlisäys omallakaan kohdalla noilla modeilla. Originaalinahan omaa ei ole jarruteltu.
Joo, se yoshi tuli usasta jollain race teksteillä. Jollakin täällä oon nähny vastaavan mallin pienemmällä röörillä. Ja wileycon vaimennin on siitä hyvä ettei ahista turhaan. Mulla vastaava pönttö kiinni tuossa 219hv koneessa. Painoo on enemmän ku esim. akran hiilarissa mut kestävyyttä sitte enemmän.suihkari kirjoitti:Mullakin Yoshin käyrästö, mallia en muista, mutta kuulemma joku "race"-malli (muistaakseni 3 mm avarampi) ja Wileycon hiilari vaimennin. Putkisto on itse asiassa Snugglesin entinen/tekemä. Muistaneeko paremmin specsejä. Ittelläkin PAIR ja Airbox -modit, mutta vakio filsu. Pistelen käppyrät joskus, scanneria kun en omista.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
En nyt löytäny mitään muutakaan topicia tulla huutelemaan omia tuloksia.
Maanantaina ajettiin Järvenpään PHT-Speedin rullalta läpi:
Takaselta 157hv/132Nm.
Yoshin 4-2-1 ja joku filsu laitettu.. Suikolan penkissä kuulemma vakioruisku säädetty ja siellä ajettu koneelta 200hv, ei taida IHAN pitää paikkaansa
Maanantaina ajettiin Järvenpään PHT-Speedin rullalta läpi:
Takaselta 157hv/132Nm.
Yoshin 4-2-1 ja joku filsu laitettu.. Suikolan penkissä kuulemma vakioruisku säädetty ja siellä ajettu koneelta 200hv, ei taida IHAN pitää paikkaansa
Mielenkiinnosta täytys syöttää toi munkin luomus samaan pänkkiin. Viimetalven köpöstysten jäljiltä ei mikään innostanut kuhan suhteellisesti sais omansa pois ja tietäs mitä on tähtyRaab kirjoitti:En nyt löytäny mitään muutakaan topicia tulla huutelemaan omia tuloksia.
Maanantaina ajettiin Järvenpään PHT-Speedin rullalta läpi:
Takaselta 157hv/132Nm.
Yoshin 4-2-1 ja joku filsu laitettu.. Suikolan penkissä kuulemma vakioruisku säädetty ja siellä ajettu koneelta 200hv, ei taida IHAN pitää paikkaansa
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
- Purkuosia.com
- Viestit: 219
- Liittynyt: 29 Touko 2006, 09:05
- Paikkakunta: -Kirkkonummi
- Viesti:
tuossa laskuri ja muuta infoa sivuilla mikä vaikuttaa mitäkin...kartsap kirjoitti:Kertkaahan viisaammat, kuinka paljon vaikuttaa tuo mittauslämpötila tehoihin?
http://wahiduddin.net/calc/calc_cf.htm
Hienosti vääntöä tulee. Pitkää välitystä ni vauhtia piisaa.Joke kirjoitti:Takarenkaalta löytyi 189,3 hp/ 171,15 Nm.
Pyörä on K4 vakiokannella ja vakiolohkolla.
Kampura on stroukattu 6,25mm, siis kuutioita löytyy 1427cc.
Joko toimii muuten paremmin ? Eikös siinä jotain ropleemia ollu.
Mitkä nokat on nyt ?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Imunokkana on brocks 386 ja pakonokkana R-type/Jamppa.
Nokat on säädetty 105/107. Tavoitteena on keskittyä touring ajeluun, remonttia tullut tehtyä ihan riittävästi.
Kone toimi tosi nätisti penkissä. Pitää toki ensikesänä käydä jossain lentokenttätapahtumassa testaamassa. :p
IAP-kartalle pitää vielä tehdä ensikesänä hifistelysäätöjä käytännönolosuhteissa. Ecueditorin kehittäjille:
Nokat on säädetty 105/107. Tavoitteena on keskittyä touring ajeluun, remonttia tullut tehtyä ihan riittävästi.
Kone toimi tosi nätisti penkissä. Pitää toki ensikesänä käydä jossain lentokenttätapahtumassa testaamassa. :p
IAP-kartalle pitää vielä tehdä ensikesänä hifistelysäätöjä käytännönolosuhteissa. Ecueditorin kehittäjille:
208 whp / 168 Nm
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Joke kirjoitti:Imunokkana on brocks 386 ja pakonokkana R-type/Jamppa.
Nokat on säädetty 105/107. Tavoitteena on keskittyä touring ajeluun, remonttia tullut tehtyä ihan riittävästi.
Kone toimi tosi nätisti penkissä. Pitää toki ensikesänä käydä jossain lentokenttätapahtumassa testaamassa. :p
IAP-kartalle pitää vielä tehdä ensikesänä hifistelysäätöjä käytännönolosuhteissa. Ecueditorin kehittäjille:
Älähän Joke vielä luovuta, eikun lisää intoa jostain, ja hommukka valamiiks...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
3-4 kuoppa 4-2-1 putkesta, 7k kohdan hyppy tulee lyhyistä imukurkuista veikkaisin. Ihan normaalin näköinen käppyrä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport