No sithän se tietää uusia ennätyksiä Taxille ?kajbusa kirjoitti:Jouniri kirjoitti:jarim kirjoitti:
TFM Taxi 911 olisi tarkoitus raahata paikan päälle sikäli mikäli taivaalta ei tule kissoja taikka koiria...
Jokos sammakkomiehillä on tietossa tuleeko lauantaina Pudiksella lunta vaiko räntää?
Ilmatieteenlaitos lupaa +14 pilvipoutaa
Pudasjärven kiihdytyspäivät 2009
Sääennusteet on ollu ihan hanurista koko kesän...vaikka kattonu melkeen kaikilta profeetoilta... huom onhan nuita "ennätyksiä ajettu Putiksella vaikka on heittäny vettä taivaaltakin välillä;O) Jos luntaa sataa niih otamma kelkat mukaan...
Kenttä ennätys taitaa kuitenkin olla melko tiukassa ?
Nähdään Lauantaina
Kenttä ennätys taitaa kuitenkin olla melko tiukassa ?
Nähdään Lauantaina
"herra" on hyvä vaan, Taxi on sit valmis koitokseen. Meittin mekaanikko puolella on ollut nyt hiukka hiljasempaa niin joutuin ihan itte luomaan Taxin vartti kuosiin on meinaan sit neitsyt reissu vartille Twingäsinä.jarim kirjoitti:majuriTK kirjoitti:KIIHDYTYS-/TESTIPÄIVÄ LA 26.9.2009 PUDASJÄRVEN LENTOKENTÄLLÄ
TFM Taxi 911 olisi tarkoitus raahata paikan päälle sikäli mikäli taivaalta ei tule kissoja taikka koiria...
Panoksena taitaa olla ainakin TFM sisäinen kuljettaja järjestys vartilla!!
Paha paha, noinko kovat panokset on pöydällä...Jouniri kirjoitti:jarim kirjoitti:majuriTK kirjoitti:KIIHDYTYS-/TESTIPÄIVÄ LA 26.9.2009 PUDASJÄRVEN LENTOKENTÄLLÄ
"herra" on hyvä vaan, Taxi on sit valmis koitokseen. Meittin mekaanikko puolella on ollut nyt hiukka hiljasempaa niin joutuin ihan itte luomaan Taxin vartti kuosiin on meinaan sit neitsyt reissu vartille Twingäsinä.
Panoksena taitaa olla ainakin TFM sisäinen kuljettaja järjestys vartilla!!
Ja KIITOS!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
TFM champpioniksi pääsee alittamalla taxilla ajan 8.907s.Jouniri kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Hmm... mikäli oikein ymmärsin niin minäkin pääsen sekoittamaan pakkaa parilla vedolla Taxin puikoissa
Juu teil on sit JariM än kaa jäsenten väliset, Minä ja Hulttio pidetään huoli kannustuksesta!
Myös alle 1.500 menneet 60ft ajat aiheuttaa kehuja.
Twingas moodissa lopareista ei "palkintoja" (paras ainakin mulla 273km/h).
Ja pidän huolen jotta sun kypärä ja nahkapuku jää Tyrnävälle, pysyt nääs siten "laulukuorossa". Otahan evästä mukaan niin saadaan Pudis väelle sirkushuveja...tenhulttio kirjoitti:Jouniri kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Hmm... mikäli oikein ymmärsin niin minäkin pääsen sekoittamaan pakkaa parilla vedolla Taxin puikoissa
Juu teil on sit JariM än kaa jäsenten väliset, Minä ja Hulttio pidetään huoli kannustuksesta!
TFM champpioniksi pääsee alittamalla taxilla ajan 8.907s.
Myös alle 1.500 menneet 60ft ajat aiheuttaa kehuja.
Twingas moodissa lopareista ei "palkintoja" (paras ainakin mulla 273km/h).