"pienet" asiat (koko)putkiston asennuksessa - Neuvoja otetaan vastaan

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

Liittyen hankkimani TiForce-kokoputkiston (ks. ketju "Gen2: paras putkivirikokonaisuus???") sunnuntaiksi suunnittelemaani asennukseen, pari kysymystä:
- sylinterijärjestys: edestä vai takaa (kuski) katsottuna?
- millä momentilla alkukäyrät kiinni (plus lukitetta?)?
- muita huomioitavia momentteja?
- paras aine öljyjäämien, sormenjälkien yms. putsaamiseen (asennusohje suositteli brake cleaneria)?
- putsaus (ja kiillotus???!!!) myös sisäpuolelta?
- MUUTA?

Sisänsä hyvän oloinen asennusohje, mm. kehotetaan laittamaan putkien liitoksiin anti-seizea. Parit viriputket on tullut asennettua, ja niistä ekat tän takia vähän tärvättyä, kunnes löysin asian joltain foorumilta. TiForcella ensimmäinen kohdalle sattunut asennusohje, jossa asia on mainittu ja korostettu... :respekt:

Asia kannattaa huomioida esim. sellaisen (toivottavasti) tilapäisen mielenhäiriön sattuessa, että laittaa db-killerin/killerit kiinni... :pylly:

KIITOS VASTAUKSISTA JO ETUKÄTEEN! :bowdown:
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp