busabobo kirjoitti:Hienoa ilmaa lupaa tälle illalle. Onko ajelemaan lähtijöitä Pirkanmaan suunnalla? Klo 18.00 lähden töistä ja johonkin päin painellaan...
...josko soppeli kahvipaikka tievossa, niin saatan ajella myös...seuraan tilannetta.
edit: oisko Virrat ja sielä se route66:n risteyksessä oleva Neste? Vois ajella sinne Mäntän-Vilppulan kautta ja takasin joko Oriveden tai sitten Keuruu-Petäjävesi-Jämsänkoski kautta (tuo viimenen siis vain omaa reittisuunnittelua siis...)
busabobo kirjoitti:Hienoa ilmaa lupaa tälle illalle. Onko ajelemaan lähtijöitä Pirkanmaan suunnalla? Klo 18.00 lähden töistä ja johonkin päin painellaan...
...josko soppeli kahvipaikka tievossa, niin saatan ajella myös...seuraan tilannetta.
edit: oisko Virrat ja sielä se route66:n risteyksessä oleva Neste? Vois ajella sinne Mäntän-Vilppulan kautta ja takasin joko Oriveden tai sitten Keuruu-Petäjävesi-Jämsänkoski kautta (tuo viimenen siis vain omaa reittisuunnittelua siis...)
...siis Neste tie66 Treelta tultaessa ja sen "päässä".
Vai onkohan Kurussa/Murolessa vielä joku kahvio auki?
edit12: tai Oriveden ABC, josko kaikilla ei intoa ajella usimapaa sattaa kilometriä
Kiitoksia vaan teille molemmille, oikein mukava päristely oli. Kangasalan jälkeen oleva tieinfo näytti tosiaan tuon +19
Sen jälkeen alkoikin heti sataa, mutta hyvin maltillisesti. Itse asiassa sade sattui niin sopivasti, että se puhdisti ajovermeet hyvin itikoista eikä kastellut läpi
busabobo kirjoitti:Kiitos Toimevelle ja Sakelle ajoseurasta. Mukavaa mutkapätkää oli ja ihan kesäkeli, 20 aikaan mittari näytti 19 astetta
...ko son kyllä levollista vejellä pientä letkaa kun tietää, että takana on isoja ja riskejä miehiä turvaamassa taustaa
Ja sori jos ette tienhet, mutta jos minä olen keulilla, niin en vejä ylinoppeutta. Tylsää mutta turvallista
Täälä alako justhin ripsimhän vettä kun kurvailin kotipihalle ja naapurin kans (joka tuli ittekki justhin prätkäreissulta) juttelimma muutaman tovin tuossa parkkipaikalla.
Jukkis kirjoitti:Saadaanko tänään pientä miittiä aikaseks ??? ??? ..... ehdotuksia, aamu alkaa aurinkoisena nääswilissä ainaskin....
tanakele muuten messissä mut muksujen kans kotona ja emäntä tallinnassa.... ei pääse naatiskelemaa mut olisko huomenna mitään kahvittelunpoikasta jossai