Humppanisti kirjoitti:Veke hei...ei siellä keski-suomessa asu enää ketään busanisteja ... meidän busapressakin otti ja lähti, muutti mokoma hesaan (siellä se presidentin toki kuuluu kai ollakin)....
Kuules Humppa...tiiä siitä että pitääkö olla,mut eikös täältä o lyhempi matka Noukiallekkii,kun konsanaan Keski-Suomen asuinsijoiltani?
:rasberry: -Ago-
ja asuuhan siellä...veke,poca,wäiski,roisto81....vain muutama mainitakseni..joten elä alota tuollasta..
waiski10 kirjoitti:Pian lähtee loputkin hiukset jos jatkat tuolla linjalla... :rasberry:
no niin...herättiin siellä keski-suomessakin ......
noh.....kädenvääntöön en tässä tukka-asiasta sinun kanssa lähde..... ja itse asiassa en suosittele muillekaan wäiskin kanssa kädenvääntöä
waiski10 kirjoitti:Juu tullaan, mennään vaikka syömään hayabusa00 eväät salaiseen leiripaikkaan...
Otetaampa joskus uusiksi paremmin suunniteltuna oli ihan mukava makkaranpaistopaikka matilanvirran kupeessa kaverin työsuhdemökin pihassa keitettiin kaffeet ja kyrsät naamariin matka jatkui 450 km. retki tänään mahtavat ajokelit
waiski10 kirjoitti:Dodii, lenkki heitetty. busa letka jopa montasataa metriä pitkä. ompa jyppilässä paljon busia.
ja kumpaankiin suuntaan vielä henk.koht...
Eipä tullut mulla mieleen kysyä ketkä ne 2 kaveria olivat-(vähäpuheinenkunoon)?
Pocan ja Wäiskin kyllä tunnistin tietty
waiski10 kirjoitti:Dodii, lenkki heitetty. busa letka jopa montasataa metriä pitkä. ompa jyppilässä paljon busia.
ja kumpaankiin suuntaan vielä henk.koht...
Eipä tullut mulla mieleen kysyä ketkä ne 2 kaveria olivat-(vähäpuheinenkunoon)?
Pocan ja Wäiskin kyllä tunnistin tietty
Koinonia oli sillä tosi makeen värisellä sinimustalla mutta harmaalla bussilla ajelevan nimi jäi epäselväks myös miulla..
...ei kylläkhän ihan pikkulenkki, mutta kahvittelua kuitenki, kun ajelen takasin kottiin Sodankylä-Oulu-Jämsä -reittiä:
su 31.5. tankattava Oulussa, joten josko busanisteja liikhellä, niin kahvin verran vois turista Ouluntullin Nesteellä...vai mikäs se Neste vähän Oulun jälkhen (pohjosesta tultaessa) motarilla on? Olen siellä joskus klo 18 aikoihin, laitan huomenna viestiä ennen lähtöä niin sitten ossaan tarkemman ajan sanoa. Mutta noihin aikoihin siellä.
Tänään Vmatti bongattu Haukilahden rannassa ja ajettu yhdessä ainakin 4km Tapiolaan jossa nautittu aidot Valiojäätelöt. Notta tänne vaan rantaan kaikki muutkin Nistit bongattaviksi niin voidaan teitit kestitä. Tietty päälle vaan T-paita ja shortsit ettei tule liian kuuma niinku tänään.
...kun näyttää aurinko paistelevan, niin taian tästä kohta hypätä Busan päälle ja ajella Vaajakosken ABC:lle kahveille, elikkäs olen siellä n. klo 19 tai vähän jälkhen - josko olet liikhellä, niin kurvaahan seuraksi =o)