Mahtuuko kansi pois paikaltaan
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
Stroukki ?Jaakko kirjoitti:korokelevy, =>turbo?
Pystyiskö korokelevyn halkaseen ja pujottaan ryhmän alle ? Tiedän, pöhkö kysymys
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Kyllä kannen saa kohtuu helposti irti, kun jätää vaihteistossa olevan alemman kiinnityksen kiinni ja ottaa ketjut löysälle. Mahtuu näin kääntyyn mukavasti eteenpäin kun vaan syylärin heivaa tieltä pois, joutuuhan sen syylärinkin muuttamaan, tosin paikoilleen nostaminen on ainakin yksin hitusen hankalaa.bussikoppa kirjoitti:Mahtuuko kansi pois paikaltaan moottorin ollessa paikallaan..Gen1?
Sylinteriryhmää ei taida kuiten saada, että korokelevyn sais paikalleen?
Mutta kuten pojat jo edellä sanoi helpompi ottaa pöydälle, joudut meinaan jyrsiin runkoon ylemmät reiät isommiks jos nostolevyn laitat, ei tarvitse sitten varoa lastuja alakerrassa, on muuteen busan runko aikas kovaa tavaraa...
Noi muut asiat männät, kireemmät kannen pultit yms. kannattanee kyllä miettiä kuntoon kerrasta. Eikös myyjä luvannut tekniikka tukea...
Erittäin hienoa näperreltävää...
Yli kilo, siitä alkaa ILO
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
No hyvä tietää..mites jos kantta vähän muokkais tai laittais kanteen paksumman tiivisteen..esim kuparista+cometic
Jenkkifoorumeilla kans puhuvat ettei olisi korokelevy tarpeellinen ku ajelee pikkupaineilla ja silti saa sen 230-250hp otettua..tyhjäkäynti ja alakierroksilla vieläpä ois parempi ku ei laske puristuksia..eli taidan vaan laittaa cometicin väliin ja pistää sopivaan momenttiin.. ja sitten säätää 0.5-6baariin painetta. Helpompi sitten palauttaa mahdollisesti vakioksikin ja
kannen kuntokin tulee samalla tarkastettua.
Edited By bussikoppa on 1251924549
Jenkkifoorumeilla kans puhuvat ettei olisi korokelevy tarpeellinen ku ajelee pikkupaineilla ja silti saa sen 230-250hp otettua..tyhjäkäynti ja alakierroksilla vieläpä ois parempi ku ei laske puristuksia..eli taidan vaan laittaa cometicin väliin ja pistää sopivaan momenttiin.. ja sitten säätää 0.5-6baariin painetta. Helpompi sitten palauttaa mahdollisesti vakioksikin ja
kannen kuntokin tulee samalla tarkastettua.
Edited By bussikoppa on 1251924549
Joppe kirjoitti:Jos ahdin Mit.04td16 APE pultit kansi niillä piukkaan niin ei paineet karkaile. Niillä eväillä 0.65 paineilla 244 hp takapyörältä on vääntöä heti alusta ja laulua riitää rajotajalle asti.
kyllä se laulu muuttuu molli-voittoiseksi 5000 rpm- jälkeen
Totta puhuen mukava laite toi Jopen Bussi on ajella
Edited By kajbusa on 1251963451
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)