Kevätmiitti-paikka 14-16.5.2010 Pärnussa - Viron matkaa ootellessa
- jamonaattori
Jos haluat tietää, niin puhutaan pete, mutta se on oikeasti pede (pederast), mut oo homppeli niin kauan kuin haluat :rasberry: Pete mikä pedeRaisuRepe kirjoitti:Agoa lainaten:
"Talvi siis aikaa opiskella työväenopistoillanne Viron kielen alkeita!"
Sen verran viron kielen alkeita kaikille tiedoksi et mua ei tarvii sit lempinimellä kutsua....
Pete=homo viroks....
Jaku kirjoitti:Niin, ja onko tuolla kaikille 2 hölön mökit? Ja Snaakke mukaan + avec, ilmoittautukoot itse kuiteski
Höh, no ehkä alustavasti ja epävarmasti,,,2 hengen majoituksella,tai sitten jonkun erittäin huolestuttavasti alkoholisoituneen pariskunnan seuraksi.ja mikä vitun avec?(seuralainen???) Hän on Pandora nimeltään!Ihme vitun avecceja joka paikassa,kai niillä joku nimikin on?
Edited By Snake on 1250326467
Kiitti Jaku! Eipä enää tarvitsee elää tuon asian varjossaJaku kirjoitti:RaisuRepe kirjoitti:Agoa lainaten:
Sen verran viron kielen alkeita kaikille tiedoksi et mua ei tarvii sit lempinimellä kutsua....
Pete=homo viroks....
Jos haluat tietää, niin puhutaan pete, mutta se on oikeasti pede (pederast), mut oo homppeli niin kauan kuin haluat :rasberry: Pete mikä pede
Taas on näköjään hölömöä höynäytetty
En mä siellä kadulla kuiteskaan isoon ääneen huutelis että "pete mä oon". Ei ne erota sanotko pete vai pede :rasberry:RaisuRepe kirjoitti:Jaku kirjoitti:RaisuRepe kirjoitti:Agoa lainaten:
Pete=homo viroks....
Jos haluat tietää, niin puhutaan pete, mutta se on oikeasti pede (pederast), mut oo homppeli niin kauan kuin haluat :rasberry: Pete mikä pede
Kiitti Jaku! Eipä enää tarvitsee elää tuon asian varjossa
Taas on näköjään hölömöä höynäytetty