Asensin goodridge teräspunosletkut K8 busaan ja törmäsin seuraavaan ongelmaan:
Takajarruletkun jarrusatulaan tulevassa banjopulttissa oli liian tiheä kierre, eli pultti ei passannut.
Laitoin vanhan banjopultin yhden ylimääräisen rikan kanssa ja jarrut tuntuvat toimivan ihan ok,
mitä nyt tallissa pystyy kokeilemaan.
Onko muut törmänneet samaan ongelmaan ja miten ootte ratkaisseet?
Sulle on tullu varmaan mun pultti :p
Itse asensin kytkinletkun pyhänä ja oli 2 harvakierteistä ???
Kykimeen päässähän on tiheällä kierteellä...
Noo kyllä ne vanhatki pultit siä pelaa uusilla tiivisteillä
Mittasin sen tiheäkierteisen ja oli 24mm kokonaispituus, jos sulla samanmittainen ja harvemmalla kierteellä, ni pistetäänkö vaihtaen pultit :p
Olisipahan samaa sarjaa kaikki pultit
Tosiaan noissa Goodridgen letkujen viimeisessä toimituksessa oli banjopultit aika sekaisin jo tehtaalta lähtiessä. Mutta tosiaan vanhoilla pulteilla ja uusilla prikoilla menee paikalleen ilman ongelmia.
Kyllä menee vanhoilla pulteilla, mutta meneekö liian syvälle,
kun ne on tarkoitettu hiukka paksuimmille letkujen päädyille (vai mitä ne nyt on...).
Itse lisäsin yhden rikan lisää, ettei mene liian syvälle, vai lieneekö tuolla nyt mitään merkitystä?
Paraneeko tatsi merkittävästi teräspunoksilla? Vakiona k8 busassa on aika paskat jarrut, pehmeä kahva. Mielenkiintoista kun vanhassa pyörässä, 17 vuotta vanhassa cbr 600:ssa on parempi jarrutuntuma ja pysähtyykin paremmin
jyka kirjoitti:Paraneeko tatsi merkittävästi teräspunoksilla? Vakiona k8 busassa on aika paskat jarrut, pehmeä kahva. Mielenkiintoista kun vanhassa pyörässä, 17 vuotta vanhassa cbr 600:ssa on parempi jarrutuntuma ja pysähtyykin paremmin