Kännylle paikka - Mikä lie paras...

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
Mrk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mrk »

Mullakin oli puh elin kiinnitys ennen tossa samassa paikassa, helpompi ratkasu siihen on pitkä pultti+pätkä sopivaa vesiletkua+prikka+mutteri, senkun kiristää nii pysyy kyllä teline,
toi vol3 vaan jotenkin on miumau mukkaa selkeempi, kapineen kiinnipysyminenhän on kiinni telineestä, ei kiinnityspisteestä.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
Snowman

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Mrk kirjoitti:Mullakin oli puh elin kiinnitys ennen tossa samassa paikassa, helpompi ratkasu siihen on pitkä pultti+pätkä sopivaa vesiletkua+prikka+mutteri, senkun kiristää nii pysyy kyllä teline,
toi vol3 vaan jotenkin on miumau mukkaa selkeempi, kapineen kiinnipysyminenhän on kiinni telineestä, ei kiinnityspisteestä.
Toi kumimutteri sydeemi oli itelläki mielessä..riippuu mihin kulmaan tahtoo romppeet.
Omast mielestä puhelin hyppää liikaa silmille tuossa..no makuasioitahan nämä.:) toinen tykkää äidist ja toinen tyttärestä ja kolmas molemmista. :D
Dösällä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dösällä »

Olinkin ihan unohtanut paisuntaholkkisysteemin, Tosin parempi tehdä umpikumilla kuin letkulla, pysyy satavarmasti. Etolaan mars heti huomenna umpikumipötköä ostamaan. Toivottavasti kassa ei (taas) kysy tuleeko herralle vai rouvalle...

Pari senttiä sitä oikealla halkaisijalla, kuuden millin reikä läpi, M6x35 kokokierteellä jossa alapuolella korilevy putkeen, kovan kierreliiman tai nylokin kanssa tiukkaus jolloin kiinnityspisteenä reilu sentti M6 kierrettä. Siihen sitten mitä vaan, lähestulkoon.

Kiitoksia vinkeistä kaikille!
AD/HD
Mrk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mrk »

Umpikumi taitaa tosiaan olla parempi.
Snowman kirjoitti: ..
Omast mielestä puhelin hyppää liikaa silmille tuossa..no makuasioitahan nämä.:) toinen tykkää äidist ja toinen tyttärestä ja kolmas molemmista. :D

Juu, mutta eipä toisaalta peitä mittaristoa, makuasioitahan nämä hyvin pitkälti :)
77-1185712371

Viesti Kirjoittaja 77-1185712371 »

Mulla on Ram Mountin Aquabox ja oon kyllä ollut tyytyväinen.
tilt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tilt »

Mulla on biltema/motonet yleisteline kännylle yläkolmiossa nippusiteellä kiinnitettynä. Näkee navigaattorin siitä samalla ja sen kenelle ei vastaa luurin soidessa ajelun aikana.

Toi mun teline alkaa olla hetulakumeilta jo hieman väsynyt, mutta lisävarustekuminauha varmistaa kiinnityksen (kumpparinauha tuli sen jälkeen kun luuria haettiin Vihdintien varrelta jokseenkin kauan).

Kuva

Edited By tilt on 1249974845
Dösällä
Viesti:

Öh, missäs se navi sitten on, ei näy...
Keskiputkizydeemi on työn alla, kunhan kiireiltä ehtii. Viimeistään ensi kaudeksi.
AD/HD
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

:p luurissa :)
Dösällä
Viesti:

Agostini kirjoitti::p luurissa :)

Tämmöstä...
Luurinavit ovat so-last-season imo.

Joku TomX2 tai muu pätevä mieluummin. Näkee paremmin (isompi näyttö) ja seurattavuus myös parempi.
AD/HD
Dösällä
Viesti:

Tyhjän emäputken kiinnike tehty (G2), myös siihen sopiva 3x4cm teräslätty johon voi kiinnittää vaikka mitä; valmis. Jos kiinnostusta löytyy voin tehdä sarjaa, linkkikuvia zydeemistä tulee piakkoin.
Tällä hetkellä tuntuu tukevalta ja melko luotettavalta laittaa känny tms kiinni.
AD/HD
Mrk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mrk »

Dösällä kirjoitti: Tämmöstä...

Joku TomX2 tai muu pätevä mieluummin. Näkee paremmin (isompi näyttö) ja seurattavuus myös parempi.

Makuasia sano...
Suht isot näytöt nykysissä luureissa eikä tarvi roudata montaa kapinetta.
tilt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tilt »

Mrk kirjoitti:
Dösällä kirjoitti: Tämmöstä...

Makuasia sano...
Suht isot näytöt nykysissä luureissa eikä tarvi roudata montaa kapinetta.
Juurikin näin. Ehkä sit kun Navicore (ei enää saa uusia päivityksiä vissiinkään) on aikansa finaalissa, niin joku tomppa tms. käyttöön.

Mulla ei yleensä tarvii olla kännykkä muualla kuin taskussa, jos navi tulee muusta lähteestä. Mutta jos joku haluaa kännyn näkyville jostain syystä, niin mikäs siinä.

Btw, hyvin pärjäsi kännykkänavilla kesällä itä-euroopassa. Ja kun en vielä paremmasta tiedä, niin olen onnellinen näin :)
jokiar

Viesti Kirjoittaja jokiar »

Paras paikka on taskussa tai repussa.. :;): Minä ainakin puhun työn puolesta siihen ihan tarpeeksi, joten mukava uhohtaa koko kapine välillä.. :thumbup:
Mrk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mrk »

tilt kirjoitti: Juurikin näin. Ehkä sit kun Navicore (ei enää saa uusia päivityksiä vissiinkään) on aikansa finaalissa, niin joku tomppa tms. käyttöön.

....

Menee offtopiciksi mutta laitapa Navicoren tilalle Garmin, siitä kun laittaa asetuksen kohilleen niin sepä löytää hyvät mutkapätkäreitit.

jokiar kirjoitti:Paras paikka on taskussa tai repussa.. :;): Minä ainakin puhun työn puolesta siihen ihan tarpeeksi, joten mukava uhohtaa koko kapine välillä.. :thumbup:

Mulla ainakin puhelimesta voipi säätää niin että hälyttää ainoastaan tutut numerot tai vaikka niin ettei hälytä mikään puhelu :rasberry:
martti

Viesti Kirjoittaja martti »

Bluetooth kypäräpuhelin navigaattoria ei Suomessa ja pohjoismaissa tarvii paljon muuhun kun vieraassa kaupungissa jonkun katuosoitteen hakemiseen, on miulla tomtom rider ja kiinnitysvermeet keskireikään mut en oo tähän k8 kehannu ees laittaa kiinni, kahessa entisessä oli ja huomasin et aika turha vekotin, ku on vuuvesta -72 pärjätty ilman ni eiköhän tän lopunkii ajan mitä ajelee sit pärjänne :;):
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Vastaa Viestiin