Keulan vaihto
koinonia kirjoitti:eli käykö 08 keula vanhakoppaseen,sais paremmat jarrut ja mites jarrulevyt vanhasta vai meneekö vaihtoon?
A-mallissa on isommat 320mm laikat eli eivät käy suoraan (uudessa 310mm). Oman radiaalijarrumodin tein K4 Gixxerin keulalla ja satuloilla (300mm levyt), joiden alle teetätin 10mm korotusrenkaat ja pidemmät kiinnityspultit. Tuo K8 keula saattaisi mennä 5mm korokkeilla (jos akselit ja levyjen offset sopii) jolloin voisi käyttää isompia levyjä, ja saisi vielä paremmat jarrut.

Club 100 m/s
Mul taitaa olla kans K4 gixxerin radiaalikeula, eli kullan väriset pumput ja mustat liukuputket. Mut oisko ollu K6 satulat kun mustat, mut niiden pitäis olla koko lailla samanlaiset, väri ja jarrupala muuttuu. Gen1 busan jarrulevyt(320mm) ja satulan alla 3mm prikat ni meni paikoilleen. Eturenkaan paikka sivuttain kannattaa mitata jos tekee modia eri mallin osista, mul jostain syystä kaipas pientä shimmausta sivusuunnassa.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
wänk kirjoitti:Meneekö vanhemman busan vanteet levyinee tohon k4 gixxun keulaan?
Onkohan paljoo eroo k4 ja k8 gixxun keuloissa?
Meni ainakin K4 tolppiin, jarrusatuloita em. tavalla nostamalla. Nyt mulla on K9 busan keula, jossa gen1 vanne jarrulevyineen, samalla tavalla tehtynä kuin tuo gixxun keulakin. Jämäkämpi luonnollisesti kuin tonnisen keula.
Club 100 m/s