Mutteri -09 - Pk-seudun viikkomiitti
Mä olen keran käyny tomosella samanlaisella kumiveneellä hieman pidemmän lenkin. Ajettiin tosta Kaivarista Porkkalaan. Ja kyllä avomerellä kyyti oli huimaa. Joutu puristaa siitä "kauhukahvasta" oikeen tosissan eikä jalatkaan ollu lattiassa kokoaikaa. Heikkovatsaisimmat antoivat jopa yle;)
Tommosella 30 minuutin ajollahan ei oikeen avomerelle (ja takas) edes kerkeä. Ja toki kelikin hommaan vaikuttaa...
Mä oisin kyllä ollu mukana reissussa ilman muuta jos vaan yhdellä kädellä olisin arvannut mukaan lähteä, ja ilmeisesttikin teidän veneilyssä kyydissä olis pysynyt vaikka ilman käsiä. Silloin kun mä olen ollut niin hyvä että kyydissä pysy kahdella kädellä ja kohtuullisella tasapainoastilla varustettuna.
Tommosella 30 minuutin ajollahan ei oikeen avomerelle (ja takas) edes kerkeä. Ja toki kelikin hommaan vaikuttaa...
Mä oisin kyllä ollu mukana reissussa ilman muuta jos vaan yhdellä kädellä olisin arvannut mukaan lähteä, ja ilmeisesttikin teidän veneilyssä kyydissä olis pysynyt vaikka ilman käsiä. Silloin kun mä olen ollut niin hyvä että kyydissä pysy kahdella kädellä ja kohtuullisella tasapainoastilla varustettuna.
ei ollu tarpeeks rajua kommenteista päätellen, joten lakimies veljekset tarjoaa uuden elämyksen. Tarjolla banaanikyyditys täysiä mutterin ohi, vene ei tosin kulje kuin 40 solmua mutta banaanihan tulee pyörteistä riippuen täysiä perässä...vannotaan että reissu on tarpeeksi raju jopa bussikuskille minimivaatimus säälle metrin aallokko ja osallistujille asu vapaa, mutta munasillaan....ilmottautumiset stemelle elokuun loppuun mennessä....eikä maksa mitään!
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
Tämähän kuullostaa hyvältäTude kirjoitti:ei ollu tarpeeks rajua kommenteista päätellen, joten lakimies veljekset tarjoaa uuden elämyksen. Tarjolla banaanikyyditys täysiä mutterin ohi, vene ei tosin kulje kuin 40 solmua mutta banaanihan tulee pyörteistä riippuen täysiä perässä...vannotaan että reissu on tarpeeksi raju jopa bussikuskille minimivaatimus säälle metrin aallokko ja osallistujille asu vapaa, mutta munasillaan....ilmottautumiset stemelle elokuun loppuun mennessä....eikä maksa mitään!
Hopee on nopee?
Galleria
Galleria
Mitenkäs ne joilla ei o munia omasta takaa?? :rasberry:sam77 kirjoitti:Tude kirjoitti:ei ollu tarpeeks rajua kommenteista päätellen, joten lakimies veljekset tarjoaa uuden elämyksen. Tarjolla banaanikyyditys täysiä mutterin ohi, vene ei tosin kulje kuin 40 solmua mutta banaanihan tulee pyörteistä riippuen täysiä perässä...vannotaan että reissu on tarpeeksi raju jopa bussikuskille minimivaatimus säälle metrin aallokko ja osallistujille asu vapaa, mutta munasillaan....ilmottautumiset stemelle elokuun loppuun mennessä....eikä maksa mitään!
Tämähän kuullostaa hyvältä
Aina parempi :pMurr kirjoitti:sam77 kirjoitti:Tude kirjoitti:ei ollu tarpeeks rajua kommenteista päätellen, joten lakimies veljekset tarjoaa uuden elämyksen. Tarjolla banaanikyyditys täysiä mutterin ohi, vene ei tosin kulje kuin 40 solmua mutta banaanihan tulee pyörteistä riippuen täysiä perässä...vannotaan että reissu on tarpeeksi raju jopa bussikuskille minimivaatimus säälle metrin aallokko ja osallistujille asu vapaa, mutta munasillaan....ilmottautumiset stemelle elokuun loppuun mennessä....eikä maksa mitään!
Tämähän kuullostaa hyvältä
Mitenkäs ne joilla ei o munia omasta takaa?? :rasberry:
Hopee on nopee?
Galleria
Galleria
no aika rauhassahan täällä saa aurinkoa katsella, mutta seura on sentään hyvää ku iteksiin kattelee...
edit: nonni ei tarttenu sentää ihan yksin olla, raisurepe oli menossa mukana ja sitte oli toinenkin herra jonka nikin unohdin kysyä...oli jänkhälle menossa jytisemään enivei...näytti parkissa olevan myös tämä tänään hesarissa esiintynyt neito busan kanssa sekä joku toinen gen1 jonka kuski jäi epäselväksi...jotta semmosta tällä kertaa.
Edited By Tude on 1250100902
edit: nonni ei tarttenu sentää ihan yksin olla, raisurepe oli menossa mukana ja sitte oli toinenkin herra jonka nikin unohdin kysyä...oli jänkhälle menossa jytisemään enivei...näytti parkissa olevan myös tämä tänään hesarissa esiintynyt neito busan kanssa sekä joku toinen gen1 jonka kuski jäi epäselväksi...jotta semmosta tällä kertaa.
Edited By Tude on 1250100902
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."