Mustat jarru/kytkinkahvat gen2-busaan?
Hmm, osaatko kertoa tuon Pazzon mallin tarkemmin?
Pazzon sivuillehan ei ole listattu uutta busaa ja kun kysyin asiasta kesäkuussa sain seuraavan vastauksen:
Koodi: Valitse kaikki
Hello Robin,
At this time we don't offer levers for the 08-09 busa's. There are some clearance issues with the 1st gen busa levers and they need to be re-designed. We are hoping to have this completed in the next month or two.
We just need to get our hands on a bike.
I will keep your request on file and let you know when I have more info.
Regards
Jamie
[EMAIL=sales@pazzoracing.com]sales@pazzoracing.com[/EMAIL]
www.pazzoracing.com
Mon. to Fri. 9 am to 4 pm PST
Ph: 604-539-1500
Agostini kirjoitti:Aika omituinen tuo Pazzo-juttu...kun itte ostin K8:iin kahvat briteistä....nyt tuon mukaan ei oiskaa...outoo :O
hayabusa.orgista löytyi tietoa: linkki
Eli Pazzon kahvat osuu katteisiin jos ne ovat uloimmassa asennossaan. Vuonna 2008 niitä vielä myytiin iloisesti mutta kaudelle 2009 Pazzo on poistanut 2gen Busan listoiltaan..
Kahvamalli on sama 1- ja 2-gen malleihin joten omalla riskillä voi tilata jos speksaa tilaukseen 1gen mallin. Pienikätiselle tietysti pienempi riski että osuu katteisiin :p
Agostini kirjoitti:ja katin paskat osu....ainoastaan jos vaihtaa yläkolmion läpimenevään..ni saattaa osua...tosin pitkistä ei kokemusta
lyhyet ei todellakaan osu....aina vaan oudompaa ???
mulla K8:ssa kullanväriset kahvat ja ulommassa asennossa....ei osunu ??
Jep, tuo katteisiin osuminen on siis pitkien kahvojen "ongelma".. _jos_ niitä pitää uloimmassa asennossa.
Edit: osuminen katteisiin ei olekaan kahvojen pituudesta kiinni, vaan yksilöeroista johtuvaa.
Edited By Robinson Crusoe on 1251183291
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Tilasin viime kesänä jenkkilästä eBayn kautta Vortexin mustat (snadit hopean väriset mutterit), lyhyet & säädettävät kahvat... Kun sain ne asennettua, huomasin että ääriasennossa osuu katteeseen. Oli niin hyvän näköiset, että en välittänyt. Seurauksena pikkulipat nollavauhdista kun kääntelin bussia yhden umpikujan perillä Naantalissa. Onneksi vain pari, nyttemmin hiontavahalla hoidettua, pikkunaarmua katteeseen, mutta kahvat meni vaihtoon. Nyt CRG:n mustat (säätövipu punainen) pitkämalliset. Ei osu katteeseen ja hiton hyvät muutenkin:) Vielä kun terästin pakettia Galferin (kaikki seuraavassa mainitut)levyillä (eteen ja taaksen), teräspunosletkuilla (eteen) ja sintteripaloilla (eteen ja taakse) niin kyllä gen2 PYSÄHTYY ja jarrut todella varmatomiset (eivät "väsy" pidemmälläkään mutkapätkällä):D .
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Tilasin lopulta Pazzon kokomustat lyhyet kahvat brittiläisestä Speedycomista ja ne olivat noudettavissa postista 4 päivän jälkeen. Hinta yhteensä 139 puntaa, joka oli Luottokunnan kurssilla 175 euroa
Pazzon kahvoissa on säätövaraa kuuden pykälän verran, jossa 1 on lähinnä stongaa ja 6 mahdollisimman kaukana. Mun snadeilla handuilla kytkin- ja jarrukahva on hyvä asennoissa 2-3.
Mulla on siis vakiokorkuinen gen2 pyörä ilman mitään Helibarseja tai vastaavaa, mikä muuttaisi stongan asentoa mutta jarrukahva osuu silti katteiden "sisämuoveihin" asennoissa 2-6. Asennoissa 3-6 se osuu niin paljon että se on riski ja vaatii kääntösäteen rajoittamista jollain modilla.
Ja jos ollaan tarkkoja, niin kyllä kytkinkahvakin osuu katteisin asennoissa 5-6. Tosin se ei haittaa käytännössä muuten kun ehkä monen osuman jälkeen voi jäädä pieniä jälkiä.
Noi Hayabusa.orgin jutut ei pidä täysin paikkansa, koska kahvan pituudella ei näytä olevan merkitystä osuuko se vai ei. Osumakohta selviää tästä kuvasta (ei ole omasta pyörästä).
Harza: en ole satavarma pidänkö tuosta lyhyestä kytkinkahvasta. Soita mulle o5oo443939, niin saat kahvan lainaan. Jos se on sulle hyvä niin voit sitten ostaa sen multa
Edited By Robin on 1351692464
Pazzon kahvoissa on säätövaraa kuuden pykälän verran, jossa 1 on lähinnä stongaa ja 6 mahdollisimman kaukana. Mun snadeilla handuilla kytkin- ja jarrukahva on hyvä asennoissa 2-3.
Mulla on siis vakiokorkuinen gen2 pyörä ilman mitään Helibarseja tai vastaavaa, mikä muuttaisi stongan asentoa mutta jarrukahva osuu silti katteiden "sisämuoveihin" asennoissa 2-6. Asennoissa 3-6 se osuu niin paljon että se on riski ja vaatii kääntösäteen rajoittamista jollain modilla.
Ja jos ollaan tarkkoja, niin kyllä kytkinkahvakin osuu katteisin asennoissa 5-6. Tosin se ei haittaa käytännössä muuten kun ehkä monen osuman jälkeen voi jäädä pieniä jälkiä.
Noi Hayabusa.orgin jutut ei pidä täysin paikkansa, koska kahvan pituudella ei näytä olevan merkitystä osuuko se vai ei. Osumakohta selviää tästä kuvasta (ei ole omasta pyörästä).
Harza: en ole satavarma pidänkö tuosta lyhyestä kytkinkahvasta. Soita mulle o5oo443939, niin saat kahvan lainaan. Jos se on sulle hyvä niin voit sitten ostaa sen multa
Edited By Robin on 1351692464