TNT kirjoitti:
Prkl... moottorikerhon pojat meinas, että ois ehkä kenttäkin lauantaina käytössä. Siellähän tosin ei voi kun 1000metrin kiihtytyksiä ajaa niin jää jarruun 500m vielä. JariM ois kuitenkin tehny uudet pohjat sinne, kaverin K8:lla ennätys siellä 301.5kmh.
ajetaan iliman muuta, tosin samoilla setapeilla ku aina
Taitaa sit olla kesän parhaat kelit luvassa just tolle viikonlopulle http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/4-6
mut näinhän me TNT:n kans pohjanmaan miitis sovittiin.
Edited By jakehaanpää on 1249323918
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Jukkis kirjoitti:Kun on aamiainen syöty hyvin (hotelliaamiainen) pöllitään matkaeväätkin... , jotain 9-10 paikkeilla
soittele mulle tai tekstaa.. 0405685005 jukka
No otan numeron talteen, enköhän mä soittele enivei jos osuis samaan matkaan...voi olla et on mulle turhan aikaista kun joutuis tuossa jo starttaamaan noin 8 aikoihin ite, mutta kahtellaan kahtellaan...tai no tietysti matkavauhdilla ni voihan sitä startata...myöhemminki... :p
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
paakksa kirjoitti: okkipokki, säädetään , finaali on et olen valkealan abc:llä 9:30 . sieltä startti kohti pohjoista. huom ! onko muita etelä-suomesta matkalla kohti pohjoista samoihin aikoihin ? viestiä jos on ?
Säädetään vielä vähän
Eli viimeinen säätö tähän on se että tämä ukko on valkealan abc:llä viimeistään 09:30. Eli lähden joskus 8:30 ajelemaan Kotkasta.
Ja taas päivitystä. Oluet maksavat 22 euroa/salkku. Maksu Luostolla kun saa attasean kätöseen, tasaraha kiitos. Sitten kun viinat juotu ja laulut laulettu niin aamusella onkin pitkä puhallus kiitos..Paikallinen liikkuva poliisi sponssaa kunnon alkometrin miittiin niin ei tarvitse kenenkään arpoa lauantaina ja sunnuntaina ajokuntoaan. Eli alkometri on mulla, partio ei tuu paikalle. Toivottavasti eivät järjestä nopeudenmittausta sitten jonnekin, sanoin kyllä että tutkapalveluita ei tarvita :1087
TNT kirjoitti:Ja taas päivitystä. Oluet maksavat 22 euroa/salkku. Maksu Luostolla kun saa attasean kätöseen, tasaraha kiitos. Sitten kun viinat juotu ja laulut laulettu niin aamusella onkin pitkä puhallus kiitos..Paikallinen liikkuva poliisi sponssaa kunnon alkometrin miittiin niin ei tarvitse kenenkään arpoa lauantaina ja sunnuntaina ajokuntoaan. Eli alkometri on mulla, partio ei tuu paikalle. Toivottavasti eivät järjestä nopeudenmittausta sitten jonnekin, sanoin kyllä että tutkapalveluita ei tarvita :1087
steme onnittelut ormusta ja tervetuloa
E: etusivulle päivitetty oluen tilaajat.
ottakaa elektroniikkaa messiin, niin ei tarvii jännittää ylinopeuksia...
tarkotin tietysti GPS:ää että näkee todellisen nopeuden vai...
moukku kirjoitti:Pitäisköhän sitä virittää videokamera tuohon takalaukun päälle menomatkan ajaksi kuvailis silloin tällöin matkan menoa hienosti kuvais tuosta kuskin ylitse :p
...ja lauantain kimppa-ajelu Luosto-Levin huippu-Sodankylä-Luosto: olis kiva saaha pätkiä kun parikymmentä (eikhän kaikki ole ajokunnossa la aamuna, kun vielä komiaa hellekeliä luppailee!) Busaa töräyttää ensin Kittilän kautta Levin huipulle taivhanrantakuvauksia varten ja sieltä sitten takasin, Sodankylhän Pyssykylä MC:n kerhotilojen etteen keskelle kirkonkyllää BB-äänestykshen. Sieltä sitten takasin Luostolle lustinpithon
toimeve kirjoitti:...ja lauantain kimppa-ajelu Luosto-Levin huippu-Sodankylä-Luosto: olis kiva saaha pätkiä kun parikymmentä (eikhän kaikki ole ajokunnossa la aamuna, kun vielä komiaa hellekeliä luppailee!) Busaa töräyttää ensin Kittilän kautta Levin huipulle taivhanrantakuvauksia varten ja sieltä sitten takasin, Sodankylhän Pyssykylä MC:n kerhotilojen etteen keskelle kirkonkyllää BB-äänestykshen. Sieltä sitten takasin Luostolle lustinpithon
Asiallinen reitti
Siit onkii vierähtäny muutama vuosi ku viimeksi on pyssykylässä tullu seikkailtua, tais olla vuos 2000 ku sillo uudella busalla matkassa ja olin ylläpitämäs Kontiorallin kontrollia torstaista lauantaihin siinä keskustan nesteen pihassa ja hallin puolella Nestehuoltamon pitäjä oli aika hauska ja mukava kaveri, vieläköhän sama mies homma pyörittää?
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
toimeve kirjoitti:...ja lauantain kimppa-ajelu Luosto-Levin huippu-Sodankylä-Luosto: olis kiva saaha pätkiä kun parikymmentä (eikhän kaikki ole ajokunnossa la aamuna, kun vielä komiaa hellekeliä luppailee!) Busaa töräyttää ensin Kittilän kautta Levin huipulle taivhanrantakuvauksia varten ja sieltä sitten takasin, Sodankylhän Pyssykylä MC:n kerhotilojen etteen keskelle kirkonkyllää BB-äänestykshen. Sieltä sitten takasin Luostolle lustinpithon
Asiallinen reitti
Siit onkii vierähtäny muutama vuosi ku viimeksi on pyssykylässä tullu seikkailtua, tais olla vuos 2000 ku sillo uudella busalla matkassa ja olin ylläpitämäs Kontiorallin kontrollia torstaista lauantaihin siinä keskustan nesteen pihassa ja hallin puolella Nestehuoltamon pitäjä oli aika hauska ja mukava kaveri, vieläköhän sama mies homma pyörittää?
No poiketaan jake kattoon eihän se mittee maksa!. Lähtöön lasketaan enää tunteja!