Kalajoki summer nat's - 16-17.7 2005
Jep ja juu, kiihdytysajon kolmas osakilpailu ajetaan ensi viikonloppuna Kalajoen lentokentällä.
Kaikista mahdollisista ja mahdottomistakin vastoinkäymisistä huolimatta allekirjoittanut aikoo esiintyä Busalla tuolla, luokka SGB.
SGB on siis tuo 9.5 kiinteällä indeksillä rajoitettu luokka, jossa tuo 9.5 sek tarkoittaa pohja-aikaa, jonka alitukset hylätään. Kevät natikoissahan ajoin ProStreetBike -ryhmässä, jolloin syntyi oma ennätys 9.212/266. Tästä voinette päätellä, että kilpailullisia tavoitteita ei oransilla ole (vielä ainakaan) -vaan kisaan lähdetään kaikki-tai-ei-mitään -periaatteella. Panostuksia pyörään on tehty liiankin kanssa, sekä motti- että alustapuolelle.
Testirupeama tänään tosin jäi kovin lyhyeksi, ensimmäinen puolikova veto katkoi ketjut (ihan uudet, Selkämaa-teamin suosittelemat Tsubakit) Tuhoja tuo katkeaminen aiheutti kuskin hikoilun lisäksi pyöräänkin, muttei mitään kuitenkaan niin etteikö saisi korjattua ajoissa. v####, että on halpaa.
No joka tapauksessa nyt lähdetään tehokkaammalla myllyllä ja ennenkaikkea pidemmällä akselivälillä hakemaan Suomen nopeimman katukäyttöisen moottoripyörän titteliä. Saas nähdä kuinka äijän käy ja ennenkaikkea päästäänkö edes entiseen ennätykseen...
Kaikista mahdollisista ja mahdottomistakin vastoinkäymisistä huolimatta allekirjoittanut aikoo esiintyä Busalla tuolla, luokka SGB.
SGB on siis tuo 9.5 kiinteällä indeksillä rajoitettu luokka, jossa tuo 9.5 sek tarkoittaa pohja-aikaa, jonka alitukset hylätään. Kevät natikoissahan ajoin ProStreetBike -ryhmässä, jolloin syntyi oma ennätys 9.212/266. Tästä voinette päätellä, että kilpailullisia tavoitteita ei oransilla ole (vielä ainakaan) -vaan kisaan lähdetään kaikki-tai-ei-mitään -periaatteella. Panostuksia pyörään on tehty liiankin kanssa, sekä motti- että alustapuolelle.
Testirupeama tänään tosin jäi kovin lyhyeksi, ensimmäinen puolikova veto katkoi ketjut (ihan uudet, Selkämaa-teamin suosittelemat Tsubakit) Tuhoja tuo katkeaminen aiheutti kuskin hikoilun lisäksi pyöräänkin, muttei mitään kuitenkaan niin etteikö saisi korjattua ajoissa. v####, että on halpaa.
No joka tapauksessa nyt lähdetään tehokkaammalla myllyllä ja ennenkaikkea pidemmällä akselivälillä hakemaan Suomen nopeimman katukäyttöisen moottoripyörän titteliä. Saas nähdä kuinka äijän käy ja ennenkaikkea päästäänkö edes entiseen ennätykseen...
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa
Ajelikko tänään 7 aikoihin t-paita päälä siinä varikkoalueella? Käytiin vaimokkeen kans kahteleen, ja bongasin sellasen sinihopean..jsalok kirjoitti:Kohta lähdössä itsekkin kaverin teamiin mukaan. Nähään siellä. Me ollaan taas se tiimi jolla on maailman nopein sarjavalmisteinen varikkomopo...
181,25 MPH KLUPI Himanka ............... 10,1/222
Kujo kirjoitti:Jep ja juu, kiihdytysajon kolmas osakilpailu ajetaan ensi viikonloppuna Kalajoen lentokentällä.
Kaikista mahdollisista ja mahdottomistakin vastoinkäymisistä huolimatta allekirjoittanut aikoo esiintyä Busalla tuolla, luokka SGB.
SGB on siis tuo 9.5 kiinteällä indeksillä rajoitettu luokka, jossa tuo 9.5 sek tarkoittaa pohja-aikaa, jonka alitukset hylätään. Kevät natikoissahan ajoin ProStreetBike -ryhmässä, jolloin syntyi oma ennätys 9.212/266. Tästä voinette päätellä, että kilpailullisia tavoitteita ei oransilla ole (vielä ainakaan) -vaan kisaan lähdetään kaikki-tai-ei-mitään -periaatteella. Panostuksia pyörään on tehty liiankin kanssa, sekä motti- että alustapuolelle.
Testirupeama tänään tosin jäi kovin lyhyeksi, ensimmäinen puolikova veto katkoi ketjut (ihan uudet, Selkämaa-teamin suosittelemat Tsubakit) Tuhoja tuo katkeaminen aiheutti kuskin hikoilun lisäksi pyöräänkin, muttei mitään kuitenkaan niin etteikö saisi korjattua ajoissa. v####, että on halpaa.
No joka tapauksessa nyt lähdetään tehokkaammalla myllyllä ja ennenkaikkea pidemmällä akselivälillä hakemaan Suomen nopeimman katukäyttöisen moottoripyörän titteliä. Saas nähdä kuinka äijän käy ja ennenkaikkea päästäänkö edes entiseen ennätykseen...
Onnea kisaan Pettikös niistä ketjuista lukko vai itse ketju ..mihinkään ei voi enää luottaa
Oolrait, nyt eka kisapäivä takana... Pari vetoa Busalla kera karmean sutimisen (siis oikeesti, maaliin asti) Ajat 9.570 ja 9.560 ja aika-ajojen kakkostila. Tämän jälkeen saatiinkin todeta, että mehut menee sekaisin, viime viikolla asennettu kansi on kuin onkin rikki. Kyseessähän on siis romukannesta kasattu hattu, jota ei kiireen vuoksi ehditty koeponnistamaan ja joku paikka siellä petti. Vika ei kuitenkaan ole fataali, suurempia vaurioita ei päässyt syntymään.
Noh, kisa jatkui velimiehen (nick Arhippa) K4 mallin pakoputkiviritteisellä tonniärrällä, kaksi vetoa, eka10.005 ja toka 10.030. Ikävä kyllä, armon busaveljet ja -sisaret, vakiona tuo vanhempikin tonniärrä näyttää olevan busaa suorituskykyisempi ainakin vartilla. Tämänpäiväinen oli ensimmäinen tutustuminen osaltani tuohon laitteeseen, joten voisi olettaa että pikku treenillä tuolla mennään reilustikkin alle kympin, mikä jää vakiobussilla tekemättä. Läski mikä läski.
Enivei, sunnuntaina jatketaan tonnisella, harmi vain että jäi tuo ennätysyritys tähän tältä erää busan osalta. Täytynee palata tuohon tuonnempana.
Noh, kisa jatkui velimiehen (nick Arhippa) K4 mallin pakoputkiviritteisellä tonniärrällä, kaksi vetoa, eka10.005 ja toka 10.030. Ikävä kyllä, armon busaveljet ja -sisaret, vakiona tuo vanhempikin tonniärrä näyttää olevan busaa suorituskykyisempi ainakin vartilla. Tämänpäiväinen oli ensimmäinen tutustuminen osaltani tuohon laitteeseen, joten voisi olettaa että pikku treenillä tuolla mennään reilustikkin alle kympin, mikä jää vakiobussilla tekemättä. Läski mikä läski.
Enivei, sunnuntaina jatketaan tonnisella, harmi vain että jäi tuo ennätysyritys tähän tältä erää busan osalta. Täytynee palata tuohon tuonnempana.
Lukko petti, mutta ei ketjukaan ole muita kummoisempi. Tuota Tsubakin ralliversiota siis en suosittele oikeisiin moottoripyöriin.Jardze kirjoitti:Kujo kirjoitti:Jep ja juu, kiihdytysajon kolmas osakilpailu ajetaan ensi viikonloppuna Kalajoen lentokentällä.
Kaikista mahdollisista ja mahdottomistakin vastoinkäymisistä huolimatta allekirjoittanut aikoo esiintyä Busalla tuolla, luokka SGB.
SGB on siis tuo 9.5 kiinteällä indeksillä rajoitettu luokka, jossa tuo 9.5 sek tarkoittaa pohja-aikaa, jonka alitukset hylätään. Kevät natikoissahan ajoin ProStreetBike -ryhmässä, jolloin syntyi oma ennätys 9.212/266. Tästä voinette päätellä, että kilpailullisia tavoitteita ei oransilla ole (vielä ainakaan) -vaan kisaan lähdetään kaikki-tai-ei-mitään -periaatteella. Panostuksia pyörään on tehty liiankin kanssa, sekä motti- että alustapuolelle.
Testirupeama tänään tosin jäi kovin lyhyeksi, ensimmäinen puolikova veto katkoi ketjut (ihan uudet, Selkämaa-teamin suosittelemat Tsubakit) Tuhoja tuo katkeaminen aiheutti kuskin hikoilun lisäksi pyöräänkin, muttei mitään kuitenkaan niin etteikö saisi korjattua ajoissa. v####, että on halpaa.
No joka tapauksessa nyt lähdetään tehokkaammalla myllyllä ja ennenkaikkea pidemmällä akselivälillä hakemaan Suomen nopeimman katukäyttöisen moottoripyörän titteliä. Saas nähdä kuinka äijän käy ja ennenkaikkea päästäänkö edes entiseen ennätykseen...
Onnea kisaan Pettikös niistä ketjuista lukko vai itse ketju ..mihinkään ei voi enää luottaa
Selkämaa lupasi lunastaa ketjut takaisin (tuli otettua 10 metriä sitä) Ja me voimapyörillä ajelevat jatketaan kunnon vitjan metsästystä.
...No ei vaan, totuuden nimissä täytyy sanoa, että ilmeisesti kuitenkin katukäyttö asettaa ketjulle aivan erilaisia vaatimuksia verrattuna varttimailiin, vaikkapa nyt sitten viissataaheppasilla laitteilla. Kaitsulla on juurikin nämä samat ketjut paikallaan, ja tämän päivän aikana (seurasin läheltä) -ei ketjuja kiritty kertaakaan.
Sen sijaan Motoparkista kuului terveisiä, että sama ketju PB-Busassa kesti tasan 1.5 kierrosta, jonka jälkeen oli jo niin venynyt että hyppäsi yli.
Eli ihanan kallista on tämä Moottoripyöräily.
Ainoa lääke taitaapi löytyä siitä ruuvista siellä vasemmalla Maltillisia ahtoja veljet niin vitja kestää pitemmälleKujo kirjoitti:Jardze kirjoitti:Kujo kirjoitti:Jep ja juu, kiihdytysajon kolmas osakilpailu ajetaan ensi viikonloppuna Kalajoen lentokentällä.
Kaikista mahdollisista ja mahdottomistakin vastoinkäymisistä huolimatta allekirjoittanut aikoo esiintyä Busalla tuolla, luokka SGB.
SGB on siis tuo 9.5 kiinteällä indeksillä rajoitettu luokka, jossa tuo 9.5 sek tarkoittaa pohja-aikaa, jonka alitukset hylätään. Kevät natikoissahan ajoin ProStreetBike -ryhmässä, jolloin syntyi oma ennätys 9.212/266. Tästä voinette päätellä, että kilpailullisia tavoitteita ei oransilla ole (vielä ainakaan) -vaan kisaan lähdetään kaikki-tai-ei-mitään -periaatteella. Panostuksia pyörään on tehty liiankin kanssa, sekä motti- että alustapuolelle.
Testirupeama tänään tosin jäi kovin lyhyeksi, ensimmäinen puolikova veto katkoi ketjut (ihan uudet, Selkämaa-teamin suosittelemat Tsubakit) Tuhoja tuo katkeaminen aiheutti kuskin hikoilun lisäksi pyöräänkin, muttei mitään kuitenkaan niin etteikö saisi korjattua ajoissa. v####, että on halpaa.
No joka tapauksessa nyt lähdetään tehokkaammalla myllyllä ja ennenkaikkea pidemmällä akselivälillä hakemaan Suomen nopeimman katukäyttöisen moottoripyörän titteliä. Saas nähdä kuinka äijän käy ja ennenkaikkea päästäänkö edes entiseen ennätykseen...
Onnea kisaan Pettikös niistä ketjuista lukko vai itse ketju ..mihinkään ei voi enää luottaa
Lukko petti, mutta ei ketjukaan ole muita kummoisempi. Tuota Tsubakin ralliversiota siis en suosittele oikeisiin moottoripyöriin.
Selkämaa lupasi lunastaa ketjut takaisin (tuli otettua 10 metriä sitä) Ja me voimapyörillä ajelevat jatketaan kunnon vitjan metsästystä.
...No ei vaan, totuuden nimissä täytyy sanoa, että ilmeisesti kuitenkin katukäyttö asettaa ketjulle aivan erilaisia vaatimuksia verrattuna varttimailiin, vaikkapa nyt sitten viissataaheppasilla laitteilla. Kaitsulla on juurikin nämä samat ketjut paikallaan, ja tämän päivän aikana (seurasin läheltä) -ei ketjuja kiritty kertaakaan.
Sen sijaan Motoparkista kuului terveisiä, että sama ketju PB-Busassa kesti tasan 1.5 kierrosta, jonka jälkeen oli jo niin venynyt että hyppäsi yli.
Eli ihanan kallista on tämä Moottoripyöräily.
Kujo kirjoitti:tonniärrä näyttää olevan busaa suorituskykyisempi ainakin vartilla. Tämänpäiväinen oli ensimmäinen tutustuminen osaltani tuohon laitteeseen, joten voisi olettaa että pikku treenillä tuolla mennään reilustikkin alle kympin, mikä jää vakiobussilla tekemättä. Läski mikä läski.
Enivei, sunnuntaina jatketaan tonnisella, harmi vain että jäi tuo ennätysyritys tähän tältä erää busan osalta. Täytynee palata tuohon tuonnempana.
menikö r ysille sunnuntaina? kiitoksia cujo ja arska avusta kytkimen kanssa tonnisen nopeus on hyvä asia-lisää motivaatiota virittää pusaa :p
akseli kirjoitti:Kujo kirjoitti:tonniärrä näyttää olevan busaa suorituskykyisempi ainakin vartilla. Tämänpäiväinen oli ensimmäinen tutustuminen osaltani tuohon laitteeseen, joten voisi olettaa että pikku treenillä tuolla mennään reilustikkin alle kympin, mikä jää vakiobussilla tekemättä. Läski mikä läski.
Enivei, sunnuntaina jatketaan tonnisella, harmi vain että jäi tuo ennätysyritys tähän tältä erää busan osalta. Täytynee palata tuohon tuonnempana.
menikö r ysille sunnuntaina? kiitoksia cujo ja arska avusta kytkimen kanssa tonnisen nopeus on hyvä asia-lisää motivaatiota virittää pusaa :p
Jep, unohtui tuo raportointi. Sunnuntaiaamun ekalla kvallikiekalla kello pysähtyi aikaan 9.969/231. Sittenpä alkoikin pudotusajo, jonka ekalta kierrokselta pääsi pakkaushommiin, Juntunen ajoi tasaisen varmasti voittoon ajalla 9.821, tonnisen aika parani tuossa lähdössä vielä hieman, ollen nyt 9.939/230.
Kaikenkaikkiaan erittäin positiivinen tuttavuus oli tuo Arskan Ärrä, mielenkiintoista nähdä kuinka ajat petraantuu kun pääsee oikea pilotti tositoimiin...