Edited By joke76 on 1193473746
Jaru/kytkinneste
-
106-1185007451
waiski10 kirjoitti:DOT5 ja käy molempiin.
Mulle virallisella suzuki huoltoedustajalla nimenomaan kehotettiin välttämään DOT 5:sta. Kuulemma silikoonipohjainen dot 5:nen tekee hallaa busan jarruletkuille. Kertoivatt suzukin oikeen kieltäneen DOT 5:sen käytön erillisellä tiedoitteella. Mene ja tiedä sitten... DOT 4 kai se on oikea suositus.
Edited By mike on 1193482485
DOT 4 Suikan suositus mutta kellä nyt vakio-pallo-letkut ois busassa... :rasberry:mike kirjoitti:waiski10 kirjoitti:DOT5 ja käy molempiin.
Mulle virallisella suzuki huoltoedustajalla nimenomaan kehotettiin välttämään DOT 5:sta. Kuulemma silikoonipohjainen dot 5:nen tekee hallaa busan jarruletkuille. Kertoivatt suzukin oikeen kieltäneen DOT 5:sen käytön erillisellä tiedoitteella. Mene ja tiedä sitten... DOT 4 kai se on oikea suositus.
Club 100 m/s
Kyllä se "väärä" jarruneste sattaa sitä hallaa tehdä myös jarrusylinterissä tai satulassakin...-Artsi- kirjoitti:mike kirjoitti:waiski10 kirjoitti:DOT5 ja käy molempiin.
Mulle virallisella suzuki huoltoedustajalla nimenomaan kehotettiin välttämään DOT 5:sta. Kuulemma silikoonipohjainen dot 5:nen tekee hallaa busan jarruletkuille. Kertoivatt suzukin oikeen kieltäneen DOT 5:sen käytön erillisellä tiedoitteella. Mene ja tiedä sitten... DOT 4 kai se on oikea suositus.
DOT 4 Suikan suositus mutta kellä nyt vakio-pallo-letkut ois busassa... :rasberry:
Panee vaan tommosta DOT 5.1:stä eli surroundia. Ei oo valittamista ollu...
DOT 5.1, like DOT 3 and DOT 4, is a polyethylene glycol-based fluid (contrasted with DOT 5 which is silicone-based). Fluids such as DOT 5.1 are hygroscopic and will absorb water from the atmosphere. This degrades the fluid's performance by drastically reducing its boiling point. In a passenger car this is not much of an issue, but can be of serious concerns in racecars or motorcycles.
DOT 5.1, like DOT 3 and DOT 4, is a polyethylene glycol-based fluid (contrasted with DOT 5 which is silicone-based). Fluids such as DOT 5.1 are hygroscopic and will absorb water from the atmosphere. This degrades the fluid's performance by drastically reducing its boiling point. In a passenger car this is not much of an issue, but can be of serious concerns in racecars or motorcycles.
-- Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee --
Itse olen käyttänyt Motulin RBF600:sta sen korkean kiehumispisteen ansiosta.
Motul RBF600
Ja tuota saa ihan Motonetista ainakin...
Motul RBF600
Ja tuota saa ihan Motonetista ainakin...
-
95-1247503041
Oon huomannut samaa oiretta ja olettanut että jarruttaessa paloista irtoaa "likaa" joka hetken ajon jälkeen poistuu palojen ja levyn välistä. Olen ajon jälkeen kokeillut noita jarrulevyjä, eikä ne ainakaan normaalia lämpöisempiä ole, joten olen uskotellut itselleni että kaikki kunnossa. Tuskin on ilmaa, uskoisin että ilmoittaa itsestään eri tavalla esim. jarrukahva painuu jopa pohjaan ja pumppaamalla "nousee" taas pitokohta ylemmäs.
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI


