Joo eli tuo on jenkki ecu mikä mulla on kumpaakohan sami käyttää fläshäykseen??? eipä ollu tosta mitn puhetta...
Ooks muuten Jari tulos lprn nopeusajoihin syksyllä?
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
villeh kirjoitti:Joo eli tuo on jenkki ecu mikä mulla on kumpaakohan sami käyttää fläshäykseen??? eipä ollu tosta mitn puhetta...
Ooks muuten Jari tulos lprn nopeusajoihin syksyllä?
Hyvinkin todennäköisesti EU image Samilla. En ole Lappeenrantaan tulossa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
villeh kirjoitti:Joo eli tuo on jenkki ecu mikä mulla on kumpaakohan sami käyttää fläshäykseen??? eipä ollu tosta mitn puhetta...
Ooks muuten Jari tulos lprn nopeusajoihin syksyllä?
Hyvinkin todennäköisesti EU image Samilla. En ole Lappeenrantaan tulossa.
Ok eikun olkisin avusta kiittää halunnu kasvotusten...
Onko tuo jenkki systtemi sitten kuin vaikea laittaa rinnalle??
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Käsityönä pitää konversio tehdä jenkkiversioon tehdä. Helpoin tapa on seuraava:
- File open, new K2-K7. Laittaa us bin:n sisään ecueditoriin.
- Set comparemap, avataan EU kartta sisään ecueditoriin
- Edit fuelmap niin että jokaisen solun comparearvo on nolla eli kartta näkyy kauttaaltaan valkoisena. Avattaessa pitäisi olla aikalailla värikäs.
- Flashäys uudelleen
Pyydä samilta .bin tiedosto ja muokkaa vaikka itse tai jonkun avustuksella. Sen jälkeen kuka vaan kenellä on sopiva kaapeli voi flashata tuon teikäläiselle.
PetriK kirjoitti:Käsityönä pitää konversio tehdä jenkkiversioon tehdä. Helpoin tapa on seuraava:
- File open, new K2-K7. Laittaa us bin:n sisään ecueditoriin.
- Set comparemap, avataan EU kartta sisään ecueditoriin
- Edit fuelmap niin että jokaisen solun comparearvo on nolla eli kartta näkyy kauttaaltaan valkoisena. Avattaessa pitäisi olla aikalailla värikäs.
- Flashäys uudelleen
Pyydä samilta .bin tiedosto ja muokkaa vaikka itse tai jonkun avustuksella. Sen jälkeen kuka vaan kenellä on sopiva kaapeli voi flashata tuon teikäläiselle.
Hmm tota kehtaaks vaikka tulla pyörähtää siin Samil kun oon tulos penkittää pyörää, tai sit jos vaik ajan sin kautta tai jotain...
Korvausta vastaan tietty..
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Jos on aikaa niin autan mielelläni, mutta korvausta näistä hommista en ota - muuten muuttuu harrastus ihan joksikin muuks kuin harrastukseksi. Kannattaa soittaa samille ja kysyä sitä karttaa etukäteen niin säästyy paljon aikaa.
jarim kirjoitti:Lisätään 99-00 osalta vasta tietoon tullut muutos tarve! Kampiakselin asentotunnistimen johdot pitää laittaa ristiin kuulemma. 01:ssä ei tartte.
Eli suomeksi onko jo tiedossa että mitkä piuhat?
Kampiakselilta tulee se johto mustaan liittimeen, liittimessä kaksi johtoa. Nuo johdot jommasta kummasta, jokon pyörän päässä olevasta tai johtosarjassa olevasta liittimestä ristiin. En ole katsonut mutta olettaisin että ne johdot saa ehjänä siitä liittimestä pinneineen irti jollain tapaa?
johdot irtoaa hyvin pinneineen nuppineulaa apuna käyttäen itse tuli käännettyä johdot kun alkoi tosiaan oireilemaa noin 9500rpm jälkeen(puutui)tuntuu että toimen piteen jälkeen kiertää paremmin ylös asti.
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Onko tämä nyt sitten faktaa, että kun -99 malliseen tehään ecu päivitys niin pitäisi laitella johtoja asentotunnistimelta ristiin?...hmm, täytyy ilmeisesti vaan testata?