ECU päivitys - Vuosimallit 1999 ja 2000

villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

jarim kirjoitti:Onko villeh sinulla pyörässä oleva johtosarja 99 tai 00?

-99
Kuis??




Edited By villeh on 1248728592
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

villeh kirjoitti:
jarim kirjoitti:Onko villeh sinulla pyörässä oleva johtosarja 99 tai 00?

-99
Kuis??
Eikun jäin ihmettelemään tuota C44:sta. 99-01 johtosarjassa kun ei ole niitä lambda johtoja kytketty edes niin ei pitäisi vikakoodiakaan tulla.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

Ei ole paikkaan 11 kytketty mitn... silti palaa vaan tuo C-44...
Onkohan sit ecussa joku häiriö???
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

villeh kirjoitti:Ei ole paikkaan 11 kytketty mitn... silti palaa vaan tuo C-44...
Onkohan sit ecussa joku häiriö???
Onko sinulla jenkki vai euro ECU? Ja siinä kumpi softa, jenkki vai euro?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

Öö tota mistähän sen tietää??
En enää muista tais artsin kaa olla puhetta et kumpi se oli...
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

villeh kirjoitti:Öö tota mistähän sen tietää??
En enää muista tais artsin kaa olla puhetta et kumpi se oli...
32920-24FG0 = EURO
32920-24FK0 = USA

Ajattelin vain että josko olet EU softan flashanny USA ECU:uun niin voisikohan tuo aiheuttaa tuon C44.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

Joo eli tuo on jenkki ecu mikä mulla on kumpaakohan sami käyttää fläshäykseen??? eipä ollu tosta mitn puhetta...
Ooks muuten Jari tulos lprn nopeusajoihin syksyllä?
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

villeh kirjoitti:Joo eli tuo on jenkki ecu mikä mulla on kumpaakohan sami käyttää fläshäykseen??? eipä ollu tosta mitn puhetta...
Ooks muuten Jari tulos lprn nopeusajoihin syksyllä?
Hyvinkin todennäköisesti EU image Samilla. En ole Lappeenrantaan tulossa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

jarim kirjoitti:
villeh kirjoitti:Joo eli tuo on jenkki ecu mikä mulla on kumpaakohan sami käyttää fläshäykseen??? eipä ollu tosta mitn puhetta...
Ooks muuten Jari tulos lprn nopeusajoihin syksyllä?

Hyvinkin todennäköisesti EU image Samilla. En ole Lappeenrantaan tulossa.
Ok eikun olkisin avusta kiittää halunnu kasvotusten...
Onko tuo jenkki systtemi sitten kuin vaikea laittaa rinnalle??
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Käsityönä pitää konversio tehdä jenkkiversioon tehdä. Helpoin tapa on seuraava:
- File open, new K2-K7. Laittaa us bin:n sisään ecueditoriin.
- Set comparemap, avataan EU kartta sisään ecueditoriin
- Edit fuelmap niin että jokaisen solun comparearvo on nolla eli kartta näkyy kauttaaltaan valkoisena. Avattaessa pitäisi olla aikalailla värikäs.
- Flashäys uudelleen

Pyydä samilta .bin tiedosto ja muokkaa vaikka itse tai jonkun avustuksella. Sen jälkeen kuka vaan kenellä on sopiva kaapeli voi flashata tuon teikäläiselle.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

PetriK kirjoitti:Käsityönä pitää konversio tehdä jenkkiversioon tehdä. Helpoin tapa on seuraava:
- File open, new K2-K7. Laittaa us bin:n sisään ecueditoriin.
- Set comparemap, avataan EU kartta sisään ecueditoriin
- Edit fuelmap niin että jokaisen solun comparearvo on nolla eli kartta näkyy kauttaaltaan valkoisena. Avattaessa pitäisi olla aikalailla värikäs.
- Flashäys uudelleen

Pyydä samilta .bin tiedosto ja muokkaa vaikka itse tai jonkun avustuksella. Sen jälkeen kuka vaan kenellä on sopiva kaapeli voi flashata tuon teikäläiselle.
Hmm tota kehtaaks vaikka tulla pyörähtää siin Samil kun oon tulos penkittää pyörää, tai sit jos vaik ajan sin kautta tai jotain...
Korvausta vastaan tietty..
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Jos on aikaa niin autan mielelläni, mutta korvausta näistä hommista en ota - muuten muuttuu harrastus ihan joksikin muuks kuin harrastukseksi. Kannattaa soittaa samille ja kysyä sitä karttaa etukäteen niin säästyy paljon aikaa.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
majuriTK
Viestit: 316
Liittynyt: 08 Helmi 2008, 07:46
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja majuriTK »

jarim kirjoitti:
villeh kirjoitti:
jarim kirjoitti:Lisätään 99-00 osalta vasta tietoon tullut muutos tarve! Kampiakselin asentotunnistimen johdot pitää laittaa ristiin kuulemma. 01:ssä ei tartte.

Eli suomeksi onko jo tiedossa että mitkä piuhat?

Kampiakselilta tulee se johto mustaan liittimeen, liittimessä kaksi johtoa. Nuo johdot jommasta kummasta, jokon pyörän päässä olevasta tai johtosarjassa olevasta liittimestä ristiin. En ole katsonut mutta olettaisin että ne johdot saa ehjänä siitä liittimestä pinneineen irti jollain tapaa?
johdot irtoaa hyvin pinneineen nuppineulaa apuna käyttäen :;): itse tuli käännettyä johdot kun alkoi tosiaan oireilemaa noin 9500rpm jälkeen(puutui)tuntuu että toimen piteen jälkeen kiertää paremmin ylös asti.
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

Miun mopossa ei huomattu eroa, siis kun ne oli oikein päin,toki vähän jäi viel säätö kesken...
Mut pitää viel kattoo tarkemmin kun saa sen säätön...
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Avatar
bussikoppa
Viestit: 162
Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23

Viesti Kirjoittaja bussikoppa »

Onko tämä nyt sitten faktaa, että kun -99 malliseen tehään ecu päivitys niin pitäisi laitella johtoja asentotunnistimelta ristiin?...hmm, täytyy ilmeisesti vaan testata?
Vastaa Viestiin