Joensuun kenttäajot 25.7.2009
Kiitokset järjestäjille.
Tarkistin tuon paljon puhutun nousumatkan lähtöpaikalta sinne 1600m merkille. Mulla lähtöpaikka näytti korkeutta 129.8m ja 1600m 136.2m eli korkeuseroa olisi noin 6,4m tällä matkalla. Tuon kun muuntaa tarvittaviksi hevosvoimiksi puhutaan nin 3hp erosta 200mph vauhdissa (jos laskelma meni oikein). Sen sijaan erityisesti sivutuuli haittasi monen ajoa, mutta vielä isompana tekijänä nopeasti laskin että viime vuonna (2008) myötätuulossa 200mph kerhoon pääsi 50hp pienemmällä teholla kuin tänä vuonna.
Gen2 oli miellyttävä yllätys, katteen takana ei ollut tuulta yhtään ja gen1 verrattuna myös olkapäät olivat etukatteen suojassa. Olisikin mielenkiintoista löytää jostain tieto siitä että millaisia tuulenvastuskertoimia gen2 mopoissa on.
Viimeistään ensi keväänä uudestaan, toivottavasti silloin mopossa on jo muutakin kuin putkisto vaihdettu jottei enään jäädä muista vapareista noin kauas jälkeen .
Tarkistin tuon paljon puhutun nousumatkan lähtöpaikalta sinne 1600m merkille. Mulla lähtöpaikka näytti korkeutta 129.8m ja 1600m 136.2m eli korkeuseroa olisi noin 6,4m tällä matkalla. Tuon kun muuntaa tarvittaviksi hevosvoimiksi puhutaan nin 3hp erosta 200mph vauhdissa (jos laskelma meni oikein). Sen sijaan erityisesti sivutuuli haittasi monen ajoa, mutta vielä isompana tekijänä nopeasti laskin että viime vuonna (2008) myötätuulossa 200mph kerhoon pääsi 50hp pienemmällä teholla kuin tänä vuonna.
Gen2 oli miellyttävä yllätys, katteen takana ei ollut tuulta yhtään ja gen1 verrattuna myös olkapäät olivat etukatteen suojassa. Olisikin mielenkiintoista löytää jostain tieto siitä että millaisia tuulenvastuskertoimia gen2 mopoissa on.
Viimeistään ensi keväänä uudestaan, toivottavasti silloin mopossa on jo muutakin kuin putkisto vaihdettu jottei enään jäädä muista vapareista noin kauas jälkeen .
Niinhän mä luulin sinne lähteväni..ihmettelin ja kovistelin siippaa kun mun nimeä ei ilmoittautujalistalla näkynyt, vakuutti asian olevan kunnossa ja hoidettu. Vielä kasin aikaan aamulla olin kovasti lähtöä tekemässä ja mietin miten kovaa sitä uskaltaa ajaa sit tuli suunnitelmiin muutos ja mut vietiinkin ihan toisaalle..mua siis oli viilattu linssiin kunnolla!
Mut hienoja tuloksia olette ajaneet..onnea niistä!
Mut hienoja tuloksia olette ajaneet..onnea niistä!
Kiitoksia järjestäjille! Loistava meininki. Ekaa kertaa mukana 293km/h tuloksella. Hiukan jäi harmittamaan tuo, odotuksen korkeammalla. Ei tää ollutkaan niin helppoa kuin luulin, jotenka harjoituksia. Ilmotelkaa kun LPR:ssa ajetaan taas kovaa ja muuallakin suomessa. Täältä on lyhyt matka kaikkialle.
"If you do not take care of you and your body,
where are you going to live?"
Riverside SMS Hyvinkää 13.6. Ekat kisat Vaparilla
ET : 11,346 s
SP : 214,67 kmh
60ft: 1,966 s
Halli 2015 297km/h PBox, ongelma oli että 40hv oli kadonnut välille Hki-halli
where are you going to live?"
Riverside SMS Hyvinkää 13.6. Ekat kisat Vaparilla
ET : 11,346 s
SP : 214,67 kmh
60ft: 1,966 s
Halli 2015 297km/h PBox, ongelma oli että 40hv oli kadonnut välille Hki-halli
- toimeve
- Viesti:
Jossu kirjoitti:sit tuli suunnitelmiin muutos ja mut vietiinkin ihan toisaalle..mua siis oli viilattu linssiin kunnolla!
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
Joo kiitokset täältäkin RHead & Co, hienosti homma pelasi! Tulostaso jatkoi vakaata kehittymistään huonosta kelistä huolimatta, onnittelut kaikille uusille 'clubilaisille'. Jatkossa ei ole enää mitään itsestäänselvyyksiä mikä pyörä on nopein, niin loistavaa jälkeä TFM:n ukot teki! Mikan kawakin tulee vielä menemään todella kovaa... Mulla ei personal best parantunut, mutta edes kenttäennätystä saatiin vähän viilattua paremmaksi. Kiva oli katsella sivustakin onnistumisia.
Kotimatka oli pitkä ja vaikea, väkisin meinas luomet lupsahtaa alas ajaessa... kummia sivuvaikutuksia noilla kenttäajoilla.
Kotimatka oli pitkä ja vaikea, väkisin meinas luomet lupsahtaa alas ajaessa... kummia sivuvaikutuksia noilla kenttäajoilla.
Club 100 m/s
Ootta työ taas vetäneet miljuunaa. Oih, kunpa olis joutanna mukaan Sydäntä lämmitää kuitenkin
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Uskomaton oli sää joka oli myötä vastoin profeettojen puheita. Nyt kun olin busan sijasta kameran kahvoissa kiinni, niin hahmotti hyvin sen kuinka olosuhteet, tuuli ja pieni ylämaa, vaikuttavat tuloksiin. Positiivista on kärkituloksien tasoittuminen ja muidenkin merkkien tuleminen eturiviin, no kawa ainakin. Ja vielä tasaisempaa olisi kärjessä ollut jos ei jonkin asteista epäonnea läsnä, bussijussilta odotin vielä kovempaa lukemaa mutta lienee saanut valkkariin leijan ominaisuuksia, hieman vaarallistakin paikoin.
Ihanne olosuhteisiin nähden reilun 10kmh puuttuminen havaittavissa. Joten ahtis hallitsee edelleen vaparien pohjatulosta.
Vielä pakkaa sekoittamaan lappeenrantaan, ja lisää lippiksiä tilaukseen.
Edited By snuggles on 1248695621
Ihanne olosuhteisiin nähden reilun 10kmh puuttuminen havaittavissa. Joten ahtis hallitsee edelleen vaparien pohjatulosta.
Vielä pakkaa sekoittamaan lappeenrantaan, ja lisää lippiksiä tilaukseen.
Edited By snuggles on 1248695621
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Kovaa on taas menty ja uusia kiitäjiä tulee koko ajan lisää. Onnea kaikille lippiksen saneille, kasvaa uhkaavasti kerhon koko
Olis kiva itsekin joskus koittaa mitä tuo oma vessa kulkee. Kunhan joku ensin fläshäis nuo rajoittajat pois, niin kehtais testata
Olis kiva itsekin joskus koittaa mitä tuo oma vessa kulkee. Kunhan joku ensin fläshäis nuo rajoittajat pois, niin kehtais testata
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
- toimeve
- Viesti:
...molen kyllä ihmeissäni, kun tuosta omasta rajottaja pois eikä silti kulje yli 300 ...kyllä tuo alta kolmesatanenki on ihan mukava vauhti...siis ettei välttämättä aina ole hyötyä ees tuosta rajottajan poistostabusabobo kirjoitti:Olis kiva itsekin joskus koittaa mitä tuo oma vessa kulkee. Kunhan joku ensin fläshäis nuo rajoittajat pois, niin kehtais testata
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
Tuokin on totta. Ei tällaista paksua poikaa kuin minä taida saada rypistettyä katteen taakse niin pieneksi ettei ilmanvastus hidasta vauhtia, ja paljontoimeve kirjoitti:busabobo kirjoitti:Olis kiva itsekin joskus koittaa mitä tuo oma vessa kulkee. Kunhan joku ensin fläshäis nuo rajoittajat pois, niin kehtais testata
...molen kyllä ihmeissäni, kun tuosta omasta rajottaja pois eikä silti kulje yli 300 ...kyllä tuo alta kolmesatanenki on ihan mukava vauhti...siis ettei välttämättä aina ole hyötyä ees tuosta rajottajan poistosta
Eli turhaa hifistelyä meikän tapauksessa taitaa tuo rajoittajien poisto olla, ei vaikuta tulokseen
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr