Työkalupussukan sisältö? - Gen2
Kävipä niin onnettomasti että tuo orggis pussukka aukesi ja tiimellyksessä on osa työkalusista varissut penkalle. Eli jos vain joku olisi niin ovela että tsiigaisi sisällön ja listaisi tänne. Äkkinäkemältä kuusiokolot (ovat ehkä ainoat riittävän pienet putoamaan) puuttuvat, eli moniko milliset siellä on mitkäkin...
-rKol-
Moro! kuusiokolot on 3,4,5,6mm, muut katso kuva mun galleriasta.
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Busa on haettu kotiin, mutta työkalut ovat jonkun aikaisemman omistajan toimesta hävinneet. Työkalut olisi kiva kuitenkin olla matkassa mukana kaiken varalta, joten olisiko foorumilaisilla ideaa, miten tuota settiä olisi järkevintä haalia kasaan?
Tuosta linkin takana olevasta kuvasta on ihan hyvin apua, mutta voisiko joku vielä vähän valottaa:
- Minkä kokoiset nuo kaksi normi kiintoavainta ovat?
- Entäs nuo kaksi muuta? Ja tarvitseeko niiden olla tuon muotoisia? Vai onko tuo vain tilansäästöjuttu, kun yleensä tuon kokoiset normi kiintoavaimet on jo aika isokokoisia?
- Mitä nuo kaksi ylhäällä olevaa "puikulaa" ovat? Olisko tulppa-avain ainakin (ei ole tulppia ikinä tullut itse vaihdettua)?
Tuosta linkin takana olevasta kuvasta on ihan hyvin apua, mutta voisiko joku vielä vähän valottaa:
- Minkä kokoiset nuo kaksi normi kiintoavainta ovat?
- Entäs nuo kaksi muuta? Ja tarvitseeko niiden olla tuon muotoisia? Vai onko tuo vain tilansäästöjuttu, kun yleensä tuon kokoiset normi kiintoavaimet on jo aika isokokoisia?
- Mitä nuo kaksi ylhäällä olevaa "puikulaa" ovat? Olisko tulppa-avain ainakin (ei ole tulppia ikinä tullut itse vaihdettua)?
Kuvassa toinen oikealta ylärivissä taitaa olla jatkovarsi alarivin kahdelle oikeanpuolimmaiselle työkalulle. Nuo kiintoavaimet täytyy tarkistaa löytyykö omasta gen1:stä, en muista ulkoa. Kannattaa ensin kysyä löytyykö jostain purkupyörästä/foorumilaiselta vapaa setti. Työkalut ovat toisiaan pieniä niin mahtuu takaboksiin paremmin.
Edit: Kiintoavaimien koot: 10/12 ja 14/17
Edited By Kaksysiysi on 1272296149
Edited By Kaksysiysi on 1272296149
No niin, nyt on kaikki osat identifioitu. Taidan kasata sellaisen riisutun version työkalupussista, että jätän pois nuo kaksi isointa avainta (oisko taka-akselin avaamiseen, ainakin koko vaikuttaisi oikealta) ja tuon tulppa-avaimen (ei mulla ole kuitenkaan tulppiakaan mukana).Kaksysiysi kirjoitti:Kuvassa toinen oikealta ylärivissä taitaa olla jatkovarsi alarivin kahdelle oikeanpuolimmaiselle työkalulle. Nuo kiintoavaimet täytyy tarkistaa löytyykö omasta gen1:stä, en muista ulkoa. Kannattaa ensin kysyä löytyykö jostain purkupyörästä/foorumilaiselta vapaa setti. Työkalut ovat toisiaan pieniä niin mahtuu takaboksiin paremmin.
Kiitokset paljon avusta.