Jaku kirjoitti:Minä ainakin olen unohtanut omat tunnarini
...ethän tuota ole edes tuohon uuteen Galleriaan edes rekisteröitynyt....käyppä rekkaamassa itsesi ja sit vielä sieltä sähköpostistasi -klik- linkkii ja vot homma etenee....jos onkelmia,niin soita vaikka.... ???
Jaku kirjoitti:Miten sinne tehdään se "hakemisto" että kuvan alle saa muita kuvia?
Menet ensin albumiin, mihin haluat oman albumisi luoda -> ylhäältä valikosta <<album actions>> valitset "uusi sisäkkäinen albumi" -> annat sille haluamasi nimen, menet albumiin sisään ja siirrät sinne kuvat :p
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Eli jos minulla on jo kuva siellä "pää"albumissa en voi lisätä sen alle alihakemistoa? Vaan poistettava toi vanha kuva ja laitettava kaikki sinne kerralla?
Jaku kirjoitti:Eli jos minulla on jo kuva siellä "pää"albumissa en voi lisätä sen alle alihakemistoa? Vaan poistettava toi vanha kuva ja laitettava kaikki sinne kerralla?
Kuvan alle ei voi albumia tehdä. Teet uuden albumin, muistaakseni sille voi määritellä, mikä kuva tulee "esittelykuvaksi".
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
RHead kirjoitti:Dodii kuvagalleriaan saa nyt sitten laitettua kuvia kuka tahansa. Tosin sitä ei nyt kande menne kertomaan muille kuin busanisteille ettei tartte rueta poistelee sit kaiken maailiman p**** kuvia. Jos kaipaatte avustusta tonne galleriaan miten kuvia laitetaan voisin tehdä pienen oppaan sitä varten.
Tarvis kyllä neuvoa tuohon gallerian kuvien laittamiseen ja avatarin muutokseen.Tuntuu että en onnistu en sitten millään???
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
Jelppivä:( Mää lisäsin kans Busani tonne kuva galleriaan,mutta mutta... Jotenkin sain sählättyä sen sillain,että siin "pääsivulla" siin Busanistien Busseja osiossa on nyt kahteen kertaan mun kansio,(saarisen Busa).. Enkä saanu sitä alempaa kansioo poistettua en sit niin millään :laugh: Elikä jos joku homman osaapi ni olisin kiitollinen jos sen sieltä saisi häviämään:D