No niin ja koska juurikaan mitään vikaa ei mun mopossa ole ollu niin eiköhän näin lomareissulle taas yks mahdu.
Eli malli 99 km 58th. Ajeltiin yhtäsoittoa tuollainen 270km jonka jälkeen,pysähdys pikainen vaatteiden vaihto ja liikenteeseen. Pyörä ei käynnisty, ei siis starttaa. No vika selvis heti akku pyöreä kun joulupukki. Uusi akku hakemaan ja soittelemaan josko jostain mittaria jolla mitata ettei säädin ole rikki joka vaihdettu tuhannen kilsaa sitten(käytetty). Muutaman kilsan jälkeen pyörä hyyty ihan seinään. Muutaman minuutin odottelu ja taas käy pääsee kilsan pari ja taas hyytyy. Sama toistuu hamaan tulevaisuuteen. Taustana kerrottakoon että tulpat on vaihdettu noin 600km sitten ja laturilta tulee 16-17 mikä mielestäni aika paljon??
Eli onko säätimessä, tulpissa vika vai voisko olla bensa pumpussa? Tosin siihen tuskin muutaman minuutin "huili" auta.
Jos pikaista apua sais, ollaan JKL.ssä ja pitäis päästä jatkaa matkaa viimeistään sunnuntaina
Jos johonkin pyörään nuita vikoja on kertyny niin . . .
Jukkis, ei ei. Ei rahaa, en tykkää perästä eikä kohta enää merkistä.
Juu, hontaa haukkunna viimesen kolme vuoatta ja kuitenkin ajoin kuusvuotta ilman ongelmia
Että jos kerho ja pyörän ajettavuus ois asteen paskemmat niin hondamies ois vapaasti erillainen jos nyt pari päivää
Jaksaa veskulla vastustaa voiko olla seuraus aikasemmista ongelmista.. mutta ota lääkettä ketutukseen. Ja Jukka eikun lietsoo K10 copper-silver :p member of....
TNT kirjoitti:Jaksaa veskulla vastustaa voiko olla seuraus aikasemmista ongelmista..
Nii veikkasin ite samaa tai sit ne tulpat, nyt ei jaksa mennä kattelemaan. Voi olla että taas kerran ajellaan vakuutuksen piikkiin ja arvotaan mitä meneen uusiks.
Juu ja jos luoja suo miljoonia niin harkintaan laitetaan, uus bus kaikilla herkuilla
niin, onko nämä tarkistettu, pumppu/tankin sihti/seisonta tuen kytkin/ bensaletku lutussa. Siinä tavallisimmat syyt totaali puutumiseen. vika löytyy kyll'
Muuta ei ole tarkistettu kun tuo lataus joka antaa 17 eli mielestäni liikaa. Akku alkaa kiehua ja menee oikoseen. ???
Rekkulan osto edessä ilmo jo tuolla pörssi osiolla.
Ksthb kirjoitti:niin, onko nämä tarkistettu, pumppu/tankin sihti/seisonta tuen kytkin/ bensaletku lutussa. Siinä tavallisimmat syyt totaali puutumiseen. vika löytyy kyll'
Juu vika löydetty ja korjattu. Eräs nimeltä mainitsematon MP "huolto" liike joka teki vuosi sitten laatikko remontin oli laittanut bensapumpun eristeen/suojan pumpun ja tankin väliin eikä koneen ja pumpun. Matka ajossa ilmeisesti sen verran jäähdytystä ettei oireillu tai sitten vaan sielä jotain palanut että nyt rupes oikuttelemaan. Nyt eriste vaihdettu oikeeseen paikkaan ja ainakin toistaiseksi toimii vaikka antaa paikallaan käydä flektin käynnistymiseen asti.
Niin ja tiedoksi kaikille että täydellä akulla ilman valoja ajaa 120km jos laturi pois pelistä
Jep, on nähty jo aikaisemmin ihan tehtaan puolesta noita suojia. Hyväksi todettuja kun on suunnitellulla paikallaan. Vieläkin veikkaisin latausvikaa... (sillävälin asiaa K9 suojauksesta)
Juu tasuri vaihdettu ja nyt normi lukemat. Tosiaan pumppu otti lämpöstä itteensä ja kaupungissa ei oikeen tahtonut toimia, eli siis ei ollenkaan.
Tuollanen pikku suoja tekee ihmeitä siinä pumpun alla. Jospa nyt ois hetkeks ongelmat poissa.
Pitäisköhän rakennella joku lisäjäähy pumpulle ja tuolle tasurille kun sekin lämpenee aika kivasti varsinkin jos sivulaukut (kankaiset) ja matkustaja kyydissä. Ei tahdo oikeen ilma päästä virtaamaan siitä takakatteen aukosta. Villit huhut kertoi että joku olis väsänny tuolla tietokoneen tullettimen siihen kiinni.