Mustalahti 2011 - Tampere, tiistaisin klo.18

Pohdintaa kotimaan tapahtumisista ja kokoontumisista
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...tänään Mustalahti klo 18? No, joka tappauksessa ajelen sinne ainaki makkaran syömhän :D

Ja jos Humppanisti on tulossa, niin voisit ottaa matkhan (mikäli olet/tai käyt ennen tuloa työmaalla) pari satsia .010 sähkökitaran kieliä, nuo D'Addarion EXL110 on toiminu ihan oukei...mutta ellet ole tuloilhan, niin pukkaan sitten iltasella tilausta netin kautta.

edit: ...ja on muuten meän 15v heviletti tyytyväinen siihen viime viikon ostokshen; kuulemma ei jää enhän rumpujen "jalkoihin" reenikämpillä! Ja säätöjä tehessä on löytyny se "oma soundi"...pitäskö ittellekki semmonen laittaa :musik

Edited By toimeve on 1248180839
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Käyrään "liivimiehiä" morjestamassa tuulantuvalla ekaks ja si mustaanlahteen... veke, osaathan myös shinne... enen kutosta ollaan tuulan luonna... :)

Edited By Jukkis on 1248181382
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

toimeve kirjoitti:...tänään Mustalahti klo 18? No, joka tappauksessa ajelen sinne ainaki makkaran syömhän :D

Ja jos Humppanisti on tulossa, niin voisit ottaa matkhan (mikäli olet/tai käyt ennen tuloa työmaalla) pari satsia .010 sähkökitaran kieliä, nuo D'Addarion EXL110 on toiminu ihan oukei...mutta ellet ole tuloilhan, niin pukkaan sitten iltasella tilausta netin kautta.

edit: ...ja on muuten meän 15v heviletti tyytyväinen siihen viime viikon ostokshen; kuulemma ei jää enhän rumpujen "jalkoihin" reenikämpillä! Ja säätöjä tehessä on löytyny se "oma soundi"...pitäskö ittellekki semmonen laittaa :musik
Kyllä mun on tarkoitus tulla.... jos nyt ei mitään ihmeitä kotona määrätä :-)
...yritän muistaa noukkia mukaan kielet... ja tankkilaukkuun se toinen 100 wattinen peavey :D
... ja Jukkikselle olis kans uus mokkula mukana :thumbup:
...ja sit mulla on gixeri-arskalle tallissa papan tankkilaukku ..... ja sit mul olis kans ..... noh...pr.kele ... pitääkö mun siis tilata transpointin auto ajamaan mun perässä mustikseen :pääseinään:
...tarviiko joku muu jotain ? ...voisin vaikka pitsoja tilata tuosta matkalta.
Jukkis

...ja myös veke kurvaa tuulant..... :;):
BMW S 1000XR 2016

President of team jukkis
Corvette C4
toimeve
Viesti:

Humppanisti kirjoitti:
toimeve kirjoitti:...tänään Mustalahti klo 18? No, joka tappauksessa ajelen sinne ainaki makkaran syömhän :D

Kyllä mun on tarkoitus tulla.... jos nyt ei mitään ihmeitä kotona määrätä :-)
...yritän muistaa noukkia mukaan kielet... ja tankkilaukkuun se toinen 100 wattinen peavey :D
... ja Jukkikselle olis kans uus mokkula mukana :thumbup:
...ja sit mulla on gixeri-arskalle tallissa papan tankkilaukku ..... ja sit mul olis kans ..... noh...pr.kele ... pitääkö mun siis tilata transpointin auto ajamaan mun perässä mustikseen :pääseinään:
...tarviiko joku muu jotain ? ...voisin vaikka pitsoja tilata tuosta matkalta.
...elikkäs kuten Jukkis tuossa laitto, niin mieki kurvaan kuueksi sinne mikäpiruntupaseolikhan...elikkäs mahollisesti sen jälkhen Mustalahessa, että ottanet tämän Humppa huomiihon...ja sori tämä tuuliviireily. Jukan syytä :D
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

-LORDI-
72-1202239073

toimeve kirjoitti:...ja sori tämä tuuliviireily. Jukan syytä :D
..tiedetään... kaikki on Jukan syytä, jopa se että mulla on velkavetoinen K9 alla :rasberry:
BussiJussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Käykäähän Tampereen busanistit katsomassa "WhitePoweria" Tammerin edessä tänäiltana.... Itse en enään ajele tänään mihinkään, ainoastaan syömään muutaman oluen kanssa matkustelen. Jos näkyy "neron näköinen" kaljupää Turbobusanisti paita päällä Tampesterin kylällä tänä iltana, repikää hihasta.... Kohta Ilvekseen syömään....

hieman :offtopic: , mut olkoon....

PS. Siinä oikeanpuolen katteet paskana, ja saatanan likainen muutenkin, mut uudet muovit tulossa....js ehkä joskus pesenkin sen....
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Jukkis

Voi vidu... just tulin himppeen ja :kippis: ottanu.... :pääseinään: ... no ymmärrät hyviä asioita tampere ja ILVES :;): :D
BMW S 1000XR 2016

President of team jukkis
Corvette C4
toimeve
Viesti:

...laitaappa kuvia näkösille...kun kerran napsit niitä...hyvin pääsin perille, liikennettä mukavasti, että ei nukahtamhan joutanu :D

Oli mukava rupatella taas munkkikahvien lomassa niitänäitä. Seuraavhan kerthan taas!
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

-LORDI-
72-1202239073

BussiJussi kirjoitti:.... Itse en enään ajele tänään mihinkään, ainoastaan syömään muutaman oluen kanssa matkustelen.

Jussi per... olis ollut kiva nähdä, mut kun mäkään en enää matkusta tänään minnekkään :kippis:
Ku olis luettu voorumia ajoissa, niin oltais tultu porukalla Tammerin eteen :turbobusa:

EDIT: Mukavasti busanisteja tänään liikkeellä ja kaukaisia remmiahdin vieraitakin Harjavallasta....
(Toimeve:a ei lasketa enää vieraaksi, alkaa olla tuttu näky Tampesterissa)

Edited By Humppanisti on 1248200483
Jukkis

Tulipas taas uus pusaparkki :;): ... ja kiva oli nähä kööriä taas,vekekin kuuluu pirkanmaanlaisiin... eiks :;): :D
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/21072009462.jpg.html
BMW S 1000XR 2016

President of team jukkis
Corvette C4
72-1202239073

Jukkis kirjoitti:Tulipas taas uus pusaparkki :;): ... ja kiva oli nähä kööriä taas,vekekin kuuluu pirkanmaanlaisiin... eiks :;): :D
Mun mielestä Veke on jo täysverinen mansenisti.... ja eiköhän tuo meitin pressakin ko. arvonimen jo ansaitse :rasberry: .... herwoodin sheriffi :thumbup:
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

:O tulihan se sieltä...se osa kaupunkii jo rauhottumaan päin :rasberry:

Edited By Agostini on 1248200997
72-1202239073

Agostini kirjoitti::O tulihan se sieltä...se osa kaupunkii jo rauhottumaan päin :rasberry:
No niin kai rauhoittuu... ku sheriffi tulee tarvittaessa nopeasti paikalle 1h 20 min hesasta ... :rocket
tuli persuuksissa (tai sitten etupuolella)
Masanaattori

Viesti Kirjoittaja Masanaattori »

Humppanisti kirjoitti:
Agostini kirjoitti::O tulihan se sieltä...se osa kaupunkii jo rauhottumaan päin :rasberry:

No niin kai rauhoittuu... ku sheriffi tulee tarvittaessa nopeasti paikalle 1h 20 min hesasta ... :rocket
tuli persuuksissa (tai sitten etupuolella)

Totaalinen REPS !!

Lähes huutonaurua :D :p
Member of MC Speedfreaks

"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"

Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....

Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
Vastaa Viestiin