Topspeed kemi
Perhana, pitäsköhän tuonne lähteä, kun on lomatkin tuolloiin päällä. Pitää laittaa vakavasti mietintään. Matkaa kyllä on, mutta voi kai tuolla yöpyä jossain? Jäi toi 18/40 välitys Joensuussa vaivaan sen verran josko sais vielä hitusen rutistettua 17-piikkisellä, ja kun ei Joensuuhunkaan pääse elokuussa .. Jardze, Busatimppa ja Sillyflier (ja keitä muita Pirkanmaalta) - lähtekääs följyyn!
Kemin kenttä vaan on muistaakseni vähän lyhyempi mitä Joensuussa ettei välttämättä niin koviin nopeuksiin päästä...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Hmmmm..
Kemin 18-36 rata on 2561 x 48 m pitkä...
Joensuu 10-28 rata on 2561 x 52m pitkä...
Tieteellistä eroa on muistaakseni + 0.32 m Kemin hyväksi...
Ei sillä, että olisin asiaa seurannut, mutta "pikkupoikana" asuin Kemin kentällä 12 vuotta... joten aikas tuttu paikka...
Joensuun kentällä olen taas käynyt ilmailuharrasteen parissa paljonkin ja tarkan mitan olen ottanut joskus kentän koekuormituksen mittaporukan vetäjänä.. heh...
Oli se aikaa kun noita hommia tuli tehtyä.. heh..
Ai niin, se pituus muuten riippuu siitä käyttötavasta lentokenttien kiitoradoilla.. laskeutumismatka on normaalisti n. -50/100m verrattuna lähtömatkaan... nämä mitat tässä ovat sitten lähtömatkoja ilman turvapätkiä ja pelastusteitä päädyissä.
Kemin 18-36 rata on 2561 x 48 m pitkä...
Joensuu 10-28 rata on 2561 x 52m pitkä...
Tieteellistä eroa on muistaakseni + 0.32 m Kemin hyväksi...
Ei sillä, että olisin asiaa seurannut, mutta "pikkupoikana" asuin Kemin kentällä 12 vuotta... joten aikas tuttu paikka...

Joensuun kentällä olen taas käynyt ilmailuharrasteen parissa paljonkin ja tarkan mitan olen ottanut joskus kentän koekuormituksen mittaporukan vetäjänä.. heh...
Oli se aikaa kun noita hommia tuli tehtyä.. heh..
Ai niin, se pituus muuten riippuu siitä käyttötavasta lentokenttien kiitoradoilla.. laskeutumismatka on normaalisti n. -50/100m verrattuna lähtömatkaan... nämä mitat tässä ovat sitten lähtömatkoja ilman turvapätkiä ja pelastusteitä päädyissä.
Hanaa!!!
Ok. Seison korjattuna. 

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
Valitettavasti en millään ehdi. TyöesteitäHoltsu kirjoitti:Perhana, pitäsköhän tuonne lähteä, kun on lomatkin tuolloiin päällä. Pitää laittaa vakavasti mietintään. Matkaa kyllä on, mutta voi kai tuolla yöpyä jossain? Jäi toi 18/40 välitys Joensuussa vaivaan sen verran josko sais vielä hitusen rutistettua 17-piikkisellä, ja kun ei Joensuuhunkaan pääse elokuussa .. Jardze, Busatimppa ja Sillyflier (ja keitä muita Pirkanmaalta) - lähtekääs följyyn!