moukku kirjoitti:Oolrait Muistatko yhtään toimitusaikaa minkä verran meni?
Meinaan pistää tilausta sisään kun kotio pääsee.
oiskohan n. viikko-pari menny tilauksesta ku paketti postiin kolahti... Ja takuuvaihto suju kans tosi näppärästi ku lähetti uuden ballastin ensin ni ei tarvinnu purkaa moneen kertaan...
En tiedä kuinka paljon liittyy tuohon mutta eikös tuo ole vakiopoltinta pidempi?
Joten nopeasti ajateltuna pitäisi siis säätää samantien ajokeilaa alemmas koska tuo vakioumpio ampuaa varmaa noita valonsäteitä aikalailla puiden latvoihin?
moukku kirjoitti:En tiedä kuinka paljon liittyy tuohon mutta eikös tuo ole vakiopoltinta pidempi?
Joten nopeasti ajateltuna pitäisi siis säätää samantien ajokeilaa alemmas koska tuo vakioumpio ampuaa varmaa noita valonsäteitä aikalailla puiden latvoihin?
Mutta näkeepä sitte kun tuo setti tuleepi.
joo kannattaa säädellä akas reilusti ellei oo tarkotus lentokoneille valoo näyttää,,,
Tuolta MPM-Performance aikanaan tilasin kans noita pari settiä ja on kyllä mielestäni heikkolaatuisia nuo ballastit!
Broidilla hajos toinen muutaman käyttökerran jälkeen ja mulla hajos nyt kun pari vuotta on ollu autos kiinni
Ihme juttu et ballastit hajoilee eikä polttimot, en oo kuullu et alkuperäisissä autojen xenoneissa hajoilis noin tiheään nuo ballastit.
No ehkä se hinta jossain sit näkyy, mut itteä ei kauheesti tuo GT HID laatu vakuuta
Noniin, nyt on xenonit asennettu pyörään mutta ei ilman reklamaatiota toimittajalle. Pitkät ei pelaa, kokeiltu molemmilla ballasteilla normi ajovaloa (xenon) ja se toimi mainiosti.
Onneksi tuli kokeiltua ennen kuin setti oli paikoillaan.
Vika ei voi olla ballastissa eikä sen johtosarjassa, veikkaan itse poltinta että on viallinen. Damn it, joutu laittamaa normaalit pitkät väliaikaseksi.
Asennus itsessään oli helppoakin helpompaa, plug n' play.
Ballastit jemmasin molemmat jarrupuolelle katteisiin.
..vaikka tämä on xenon-keskustelu, niin en hätäsesti hakemalla löytäny, kun joskus tais täällä (tai moottoripyora.orgissa...) olla keskustelua normipolttimoita kirkkaammista vaihtoehdoista, jotka käy mp-käyttöön? Teholtaan liki xenoneita (tais olla jossain testeissä parempiakin valonlähteitä). Onko tietoa/suosituksia:
- merkki, malli, noin-hinta, mistä löytää?
nimim. pohjoshen ajaessa männä torstaina, tuli taas näin hirviaikhan mielhen, että vois olla vähän kirkhammat nuo valot...mutta xenoneita en ala värkkäämhän keulille.
moukku kirjoitti:100% varmuudella en tiedä mutta oliko noita H7 osramin nightbreakereita sitten? jossain lukasin että ovat aika kirkkaat noihin vakioihin verrattuna..
moukku kirjoitti:100% varmuudella en tiedä mutta oliko noita H7 osramin nightbreakereita sitten? jossain lukasin että ovat aika kirkkaat noihin vakioihin verrattuna..
Minulla on nuo yönmurjojat. Kohtuullisesti näyttää, mutta ainahan sitä saisi valoa olla enemmän.
Sattui kaupassa silmään, että ko. polttimosta on erikseen mp-versiokin. Onkohan käytännössä mitään muuta eroa kuin pakkaus?
GSX1584R
+200mph CLUB FINLAND
+100tkm CLUB FINLAND
toimeve kirjoitti:..vaikka tämä on xenon-keskustelu, niin en hätäsesti hakemalla löytäny, kun joskus tais täällä (tai moottoripyora.orgissa...) olla keskustelua normipolttimoita kirkkaammista vaihtoehdoista, jotka käy mp-käyttöön? Teholtaan liki xenoneita (tais olla jossain testeissä parempiakin valonlähteitä). Onko tietoa/suosituksia:
- merkki, malli, noin-hinta, mistä löytää?
nimim. pohjoshen ajaessa männä torstaina, tuli taas näin hirviaikhan mielhen, että vois olla vähän kirkhammat nuo valot...mutta xenoneita en ala värkkäämhän keulille.
Polttimot olivat testissä uusin.Tosin testissä oli h4 polttimot mutta siitä voi ottaa osviittaa. Philipsin joku malli se voitti sen normipolttimoiden puolella valotehollaan. Mutta käyttöikä on noissa ns "tehopolttimoissa" vain puolet mitä normaaleissa.