Kaasu hirttää - Ilmanputsarin modauksenjälkeen?

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
89-1114359877

Viesti Kirjoittaja 89-1114359877 »

modattiin ilmanputsari ja mopo toimi hyvin taajama-ajoa(700m).
jonka jälkeen käännyin isolle tielle ja ykkösellä toimi hyvin. laitoin kakkosen ja kaasu hirtti pohjaan?
Tämän jälkeen kaasu nousee heti käynnistyessään n. 8000kierrokseen? läpät on kiinni(n.0,5mm rako).

Mikä avuksi?
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

läppärunko irti. saa ylimääräistä ilmaa.



Edited By waiski10 on 1247251546
ennen kova, ehkä vielä joskus...
89-1114359877

Viesti Kirjoittaja 89-1114359877 »

6 ruuvaria tarvittiin ja monelta täytyi kysyä apua.. mutta vika oli naurettavan helppo: 6-millinen mutteri oli tyhjäkäyntisäätimen välissä..
kannattaa modata ilmanputsari, huomaa eron! :cool:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

YOUgo kirjoitti:6 ruuvaria tarvittiin ja monelta täytyi kysyä apua.. mutta vika oli naurettavan helppo: 6-millinen mutteri oli tyhjäkäyntisäätimen välissä..
kannattaa modata ilmanputsari, huomaa eron! :cool:
Niitä parhaita hetkiä kun vika löytyy ja sen saa ehjättyä eikös? :thumbup:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
112-1196867701

Viesti Kirjoittaja 112-1196867701 »

YOUgo kirjoitti:modattiin ilmanputsari ja mopo toimi hyvin taajama-ajoa(700m).
jonka jälkeen käännyin isolle tielle ja ykkösellä toimi hyvin. laitoin kakkosen ja kaasu hirtti pohjaan?
Tämän jälkeen kaasu nousee heti käynnistyessään n. 8000kierrokseen? läpät on kiinni(n.0,5mm rako).

Mikä avuksi?
selosta miten homma tehdää?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

pappa63 kirjoitti:
YOUgo kirjoitti:modattiin ilmanputsari ja mopo toimi hyvin taajama-ajoa(700m).
jonka jälkeen käännyin isolle tielle ja ykkösellä toimi hyvin. laitoin kakkosen ja kaasu hirtti pohjaan?
Tämän jälkeen kaasu nousee heti käynnistyessään n. 8000kierrokseen? läpät on kiinni(n.0,5mm rako).

Mikä avuksi?

selosta miten homma tehdää?
Koskee Gen1 Hayabusia, Gen2:ssa erilainen suodatinkotelo.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
89-1114359877

Viesti Kirjoittaja 89-1114359877 »

pappa63 kirjoitti:
YOUgo kirjoitti:modattiin ilmanputsari ja mopo toimi hyvin taajama-ajoa(700m).
jonka jälkeen käännyin isolle tielle ja ykkösellä toimi hyvin. laitoin kakkosen ja kaasu hirtti pohjaan?
Tämän jälkeen kaasu nousee heti käynnistyessään n. 8000kierrokseen? läpät on kiinni(n.0,5mm rako).

Mikä avuksi?

selosta miten homma tehdää?

AIRBOX-FAQ-otsikon kun löydät
Niin löytyy riittävästi tietoa.
Jos ohjeet ei ole tarpeeksihyvät niin voin lähettää kuvia ja vinkkejä....

Suosittelen lämpimästi, ja myös oman boxin säätämistä, Kyllä huomaa eron...

Kiitos teille jotka olette keksineet nämä pienet mukavat muutokset.
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

YOUgo kirjoitti:Kiitos teille jotka olette keksineet nämä pienet mukavat muutokset.
:thumbup: :bowdown:
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Vastaa Viestiin