Mikä tässä on niin kovin vaikeata ymmärtää?
Ohjeita
Myytävissä tuotteissa: Otsikko alkaa myytävän tuotteen mukaan ja pyyntihinnan. esim. "M: busan takaroiskeläppä 25e" ja
viestiin yhteystiedoksi puh.nro tai sähköpostiosoite ja paikkakunta
*Ostettavissa tuotteissa: Otsikko alkaa ostettavan tuotteen mukaan. esim. "O: Busan takaroiskeläppä" ja viestiin yhteystiedoksi puh.nro tai sähköpostiosoite ja paikkakunta.
Jos myytäviä tuotteita useampi niin jokaiselle tuotteelle ei tarvitse tehdä eri ilmoitusta. Kaikki voi laittaa samaan viestiin, kunhan tuotteiden hinnat tulevat selvästi esille. Samoin otsikkoksi riittää esim. "M: Busan osia alk.2e"
Aiheen pumppaaminen "nosto" korkeintaan 2vkon välein.
Näitä noudattamalla saadaan tähä touhuun järkeä!!
Ugh! Olen puhunut
Osto- ja myynti-ilmoituksista - Aika yksiselitteiset säännöt
Ylläpito tulee poistamaan tästä lähtien puuttelliset ilmoitukset,jotta tää menis perille.
On kohtuutonta jatkuvasti muistuttaa tietojen lisäämisestä...
Tämä vain teidän kaikkien parhaaksi,jotta mahdollinen kauppa syntyisi ilman suurempia 'etsintöjä' (tietojen)
Kiittää ja kuittaa
Ei tarvitse kommentoida...
Edited By Agostini on 1246730813
On kohtuutonta jatkuvasti muistuttaa tietojen lisäämisestä...
Tämä vain teidän kaikkien parhaaksi,jotta mahdollinen kauppa syntyisi ilman suurempia 'etsintöjä' (tietojen)
Kiittää ja kuittaa
Ei tarvitse kommentoida...
Edited By Agostini on 1246730813
miks ei saa tehdä uutta topikka jos on eri tuotteita myytävänä. eli esim. myyt kenkiä niin pitääkö ruohonleikkuri pistää samaan ilmotukseen. ??? tais leikkuri jäädä myymättä kun kengät on otsikossa. vai oonko näin tyhmä et ei ymmärrä :1087
mikäs bp2:sen ilmotuksessa oli vääri kun oli jo poistettu kun en kerenny ees lukemaan koko ilmotusta. (vaimo soitti mulle tien päälle kun olin ajelemassa et ois pukki myytävänä ja sanoin et ota se) olis ollu kiva nähä mitä olin ostamassa, no näkeehän sen kun on pukki kotona. tuliko pukki vai pässi :fing
Edited By janne on 1246731267
mikäs bp2:sen ilmotuksessa oli vääri kun oli jo poistettu kun en kerenny ees lukemaan koko ilmotusta. (vaimo soitti mulle tien päälle kun olin ajelemassa et ois pukki myytävänä ja sanoin et ota se) olis ollu kiva nähä mitä olin ostamassa, no näkeehän sen kun on pukki kotona. tuliko pukki vai pässi :fing
Edited By janne on 1246731267
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
janne kirjoitti:miks ei saa tehdä uutta topikka jos on eri tuotteita myytävänä. eli esim. myyt kenkiä niin pitääkö ruohonleikkuri pistää samaan ilmotukseen. ??? tais leikkuri jäädä myymättä kun kengät on otsikossa. vai oonko näin tyhmä et ei ymmärrä :1087
Hmm-- onhan selvää että voi tehdä useamman ilmoituksen eri alueille mikäli kaupattavaa riittää useammalle pääryhmälle
esim: Kenkäset osioon, Ajovarusteet + muut tekstiilit
Ruohonleikkurit osioon, Muut
Huom! oman järjen käyttö on sallittua
Pistetääs tää lukkoon niin ei tuu enää "vaikeita kyssäreitä"
Edited By Ksthb on 1246732040