Täristää?

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
firefighter22

Viesti Kirjoittaja firefighter22 »

Käytin pyörän etupään stefojen vaihossa ja samalla vaihettiin eturengas. Normi nopeuksilla ihan ok ajaessa mutta ku vauhtia 200km/h ja ylöspäin ni etupää alkaa täristään. Rengas kyllä painotettu liimapainoilla ja keulaan laitettu 5w oljy. Onks kukaan törmänny moiseen? ???
Tomppa

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

firefighter22 kirjoitti:Käytin pyörän etupään stefojen vaihossa ja samalla vaihettiin eturengas. Normi nopeuksilla ihan ok ajaessa mutta ku vauhtia 200km/h ja ylöspäin ni etupää alkaa täristään. Rengas kyllä painotettu liimapainoilla ja keulaan laitettu 5w oljy. Onks kukaan törmänny moiseen? ???
Oletkos käyny salaa kentällä ajamassa moista vauhtia? :D
Ei vaan, mä veikkaan että se rengas ei ole silti oikein painotettu...
SMR

Busanistit +200mph Club Finland
firefighter22

Viesti Kirjoittaja firefighter22 »

Tomppa kirjoitti:
firefighter22 kirjoitti:Käytin pyörän etupään stefojen vaihossa ja samalla vaihettiin eturengas. Normi nopeuksilla ihan ok ajaessa mutta ku vauhtia 200km/h ja ylöspäin ni etupää alkaa täristään. Rengas kyllä painotettu liimapainoilla ja keulaan laitettu 5w oljy. Onks kukaan törmänny moiseen? ???

Karstanpoistoo tossa suoritin suljetulla tie osuudella! :D Mä kans aattelin et onks ne liimapainot ihan ok vai pitäskö olla painot siin keski pykälässä kii.

Edited By firefighter22 on 1246701287
busajasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

firefighter22 kirjoitti:
Tomppa kirjoitti:

Karstanpoistoo tossa suoritin suljetulla tie osuudella! :D Mä kans aattelin et onks ne liimapainot ihan ok vai pitäskö olla painot siin keski pykälässä kii.
Kyllä ne liimapainot on toimineet - yli 300 nopeuksissakin. Epätasapainossa on rengas tai kiero runko joka kyllä ilmenisi jo hitaammillakin nopeuksilla.
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Vastaa Viestiin