Ketjurataspaketti
D.I.D. 530ZVM2 useampi setti tullut ajettua, yksi Tsubakin settikin välissä. D.I.D., EK, RK. Tuolta linjalta kun valitsee niin ok pitäisi olla.
xx.xx.2001 00000km - 27.07.2004 28600km Original --> 28600km
27.07.2004 28600km - 05.06.2006 54250km D.I.D. --> 25650km
05.06.2006 54250km - 14.06.2007 75621km D.I.D. --> 21371km
14.06.2007 75621km - 30.08.2008 95370km Tsubaki --> 19749km
30.08.2008 95370km --> D.I.D...
Edited By jarim on 1246471792
xx.xx.2001 00000km - 27.07.2004 28600km Original --> 28600km
27.07.2004 28600km - 05.06.2006 54250km D.I.D. --> 25650km
05.06.2006 54250km - 14.06.2007 75621km D.I.D. --> 21371km
14.06.2007 75621km - 30.08.2008 95370km Tsubaki --> 19749km
30.08.2008 95370km --> D.I.D...
Edited By jarim on 1246471792
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vuodesta 2000 alkaen alkuperäisllä rattailla ja Tsubakin ketjuilla on nyt takana 37.000 mailia eli n. 60.000 km. Renkaanvaihdon yhteydessä huolto ei suostunut hyväkuntoisia osia vieläkään vaihtamaan, "katsotaan sitten seuraavassa renkaanvaihdossa uudelleen" oli loppukaneetti
Scottoilerin käyttö alusta asti selittää tuon kestoiän, vaikka IRL-FIN lomamatkat kulkivatkin saksan kautta ja lyhimmillään takarenkaan kesto oli yksi suunta
Scottoilerin käyttö alusta asti selittää tuon kestoiän, vaikka IRL-FIN lomamatkat kulkivatkin saksan kautta ja lyhimmillään takarenkaan kesto oli yksi suunta
RK 50 GSV3 ketjut JT:n rattailla (etu 16/ taka 40). Ja tuo kiristysvara (16 hampaisen eturattaan takia) todella vähissä.
Eli näyttäisi tuolla ratastuksella kaipaavan ketjujen lyhennystä.
Vai olisiko viisaampaa laittaa orkkis 17 hampainen ratas takaisin tuon 16 piikisen tilalle jonka entinen Busan omistaja ompi laittanut.
KYSYMYKSIÄ: Mistäpä verkkokaupasta tai joltakulta autotallin hyllyltä löytyisi helpoiten UUSI niitattava ketjulukko (JOINT SET, CHAIN) 27620-24F00
noille ns. kullanvärisille RK ketjuille RKGB50GSVZ3/112LENKKIÄ
Onko muuten tuo RK:n ketjulukko sininen väriltään kun ketjut on kullanväriset? Ainakin nykyisessä kokoonpanossa on näin.
PS. Kyselin jo lähipaikkakunnan viralliselta Suzuki osamyyjiltä
ja sanoivat jotta eivät edes edusta noita RK:n ketjuja
Ja verkkokaupoista em. ketjulukon löysin vain MC Lifestyle:lta googelilla, mutta toimitusaika oli 14 "nopiat" työpäivää
Edited By eeroolli on 1250097175
Eli näyttäisi tuolla ratastuksella kaipaavan ketjujen lyhennystä.
Vai olisiko viisaampaa laittaa orkkis 17 hampainen ratas takaisin tuon 16 piikisen tilalle jonka entinen Busan omistaja ompi laittanut.
KYSYMYKSIÄ: Mistäpä verkkokaupasta tai joltakulta autotallin hyllyltä löytyisi helpoiten UUSI niitattava ketjulukko (JOINT SET, CHAIN) 27620-24F00
noille ns. kullanvärisille RK ketjuille RKGB50GSVZ3/112LENKKIÄ
Onko muuten tuo RK:n ketjulukko sininen väriltään kun ketjut on kullanväriset? Ainakin nykyisessä kokoonpanossa on näin.
PS. Kyselin jo lähipaikkakunnan viralliselta Suzuki osamyyjiltä
ja sanoivat jotta eivät edes edusta noita RK:n ketjuja
Ja verkkokaupoista em. ketjulukon löysin vain MC Lifestyle:lta googelilla, mutta toimitusaika oli 14 "nopiat" työpäivää
Edited By eeroolli on 1250097175
eeroolli kirjoitti:RK 50 GSV3 ketjut JT:n rattailla (etu 16/ taka 40). Ja tuo kiristysvara (16 hampaisen eturattaan takia) todella vähissä.
Eli näyttäisi tuolla ratastuksella kaipaavan ketjujen lyhennystä.
Vai olisiko viisaampaa laittaa orkkis 17 hampainen ratas takaisin tuon 16 piikisen tilalle jonka entinen Busan omistaja ompi laittanut.
KYSYMYKSIÄ: Mistäpä verkkokaupasta tai joltakulta autotallin hyllyltä löytyisi helpoiten UUSI niitattava ketjulukko (JOINT SET, CHAIN) 27620-24F00
noille ns. kullanvärisille RK ketjuille RKGB50GSVZ3/112LENKKIÄ
Onko muuten tuo RK:n ketjulukko sininen väriltään kun ketjut on kullanväriset? Ainakin nykyisessä kokoonpanossa on näin.
PS. Kyselin jo lähipaikkakunnan viralliselta Suzuki osamyyjiltä
ja sanoivat jotta eivät edes edusta noita RK:n ketjuja
Ja verkkokaupoista em. ketjulukon löysin vain MC Lifestyle:lta googelilla, mutta toimitusaika oli 14 "nopiat" työpäivää
Jakelta ostelin itse vuosi takaperin samaisen ketjulukon - nopsaa ja asiantuntevaa toimintaa.. Rimpautappa Jakelle..
Edited By busajasa on 1250102202
Tuostapa en tiedä mutta nykyäänhän on ZVM-X...Vajukki kirjoitti:Mikähän mahtaa olla erona DID ZVM ja ZVM2 ketjuilla ?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport