Kytkimen suojalaipan asennuksesta

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
böltsi
Viestit: 116
Liittynyt: 21 Joulu 2004, 19:28
Paikkakunta: savonlinna

Viesti Kirjoittaja böltsi »

tosta sillyfierin tekstistä vois saada muunkin kuvan kuin kytkimen ilmauksen emännän kanssa ilmattiin.... :O anteeksi likainen mielikuvitus :thumbdown:
äkkiä vaan tekonivel....about ten years...
Avatar
MGa
Viestit: 735
Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

mullaki oli ilmaamisen kans ongelmii mut sit ku olin saanu sitä mäntää just liikuteltuu sisään ja ulos ni alko pelittään...
minäkin aluksi mietin kummin päin laippa tulee mut oikein meni näköjään.
tietääkö joku muuten miten sen stefan siitä vaihteiston puolelta saa vaihdettuu ku on semmonen ylimääränen
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
sillyflier
Viestit: 41
Liittynyt: 24 Touko 2004, 13:37

Viesti Kirjoittaja sillyflier »

tosta sillyfierin tekstistä vois saada muunkin kuvan kuin kytkimen ilmauksen emännän kanssa ilmattiin.... :O anteeksi likainen mielikuvitus :thumbdown:


Niih... se menee vähän aina hommat sekaisin kun koittaa tehdä kahta asiaa samaan aikaan... :laugh:
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

MGa kirjoitti:mullaki oli ilmaamisen kans ongelmii mut sit ku olin saanu sitä mäntää just liikuteltuu sisään ja ulos ni alko pelittään...
minäkin aluksi mietin kummin päin laippa tulee mut oikein meni näköjään.
tietääkö joku muuten miten sen stefan siitä vaihteiston puolelta saa vaihdettuu ku on semmonen ylimääränen
Stefan vaihto vaatii lohkojen avaamisen.
Avatar
MGa
Viestit: 735
Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Kujo kirjoitti:
MGa kirjoitti:mullaki oli ilmaamisen kans ongelmii mut sit ku olin saanu sitä mäntää just liikuteltuu sisään ja ulos ni alko pelittään...
minäkin aluksi mietin kummin päin laippa tulee mut oikein meni näköjään.
tietääkö joku muuten miten sen stefan siitä vaihteiston puolelta saa vaihdettuu ku on semmonen ylimääränen

Stefan vaihto vaatii lohkojen avaamisen.
jep niin mäkin päättelin
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
107-1119436015

Viesti Kirjoittaja 107-1119436015 »

mistäs sen suojalaipan saiskaan tilattua? kun ei tahtos ihan tuoretta peliä sotkeen.
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

kapa kirjoitti:mistäs sen suojalaipan saiskaan tilattua? kun ei tahtos ihan tuoretta peliä sotkeen.

MiksaK:lta. MiksaK
70-1085386739

Viesti Kirjoittaja 70-1085386739 »

Uusissa eli '04-> on Suzukin OEM "suojalaippa" vakiona jo tehtaalta lähtiessä. Se, kuinka hyvin tehdassuoja toimii, ei tietoa. ... '04/'05 mallien omistajat voineen kommentoida toimivuutta. ???

Ko. OEM suoja (osa no.: 23166-02F20) muuten käy '02 -> . :;):

Tosin tuo MiksaK:n suojamalli on enempi "hi-techia" kuin oem. :thumbup:
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

No ei siitä kyl juurikaan mitään hyötyä oo...samalla tavalla nesteet mustuu :thumbdown: ...MiksaK-laippa nro 1 :thumbup:
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
116-1085420062

Viesti Kirjoittaja 116-1085420062 »

Fastm8 kirjoitti:Uusissa eli '04-> on Suzukin OEM "suojalaippa" vakiona jo tehtaalta lähtiessä. Se, kuinka hyvin tehdassuoja toimii, ei tietoa. ... '04/'05 mallien omistajat voineen kommentoida toimivuutta. ???

Minäkin luulin, että olisivat laittaneet "oikean" suojan työsylinteriin suutsukitehtaalla vaan se on kyllä melkein tyhjän kanssa. Omassa nollanelkussa oli kumirengaslärpäke estämässä suorat roiskeet ketjulta. Työsylinterin puhtaana pysymiseen siitä ei ollut mitään apuja. :thumbdown:

Miksan kytkinsuojamodi on on must. Työsylinteristä tulee lialta suljettu kotelo ja samalla se tukee sekä ohjaa kytkimen työntötappia - jees. :D
97-1111686490

Viesti Kirjoittaja 97-1111686490 »

Just olen asentamassa Miksak spesiaalia 05 malliin,jossa olevan oem tiivisteen takana oli ns. sontaa.Ei tuommonen lärpytin ehkäise muutakuin lohkareiden ja murikoiden pääsyä työsylinteriin.
Pirulainen,kun ei meinannu muistaa tuota sanaa "työ"näin kesälomalla :kippis: Piti kattoo sanakirjasta :thumbup:
Vastaa Viestiin