Titaani kirjoitti:Kevyesti piristetty K4 vie n. 6L/100km.
tuon on pakko käydä liian laihalla ei voi noin pienellä mennä
Täysin vakio K9 vie n. 5l sekalaisessa ajossa mulla.
Jos tehoa on siellä alhaalla saman verran kun ennen ja puristukset on kasvaneet=hyötysuhde paranee, niin ei se samaan vauhtiin juuri enempää soppaa tartte. Katuajossa ei näitä muutoksia juuri pääse hyödyntämään.
Todennäköisesti tuo oman boxin säätö vaikuttaa myös siihen että saadaan niin kohdalleen ettei turhaa kulu soppaa. Kommarilla säädettäessä ei saa tuota IAP aluetta saa säädettyä joka on se alue millä kadulla ajetaan 90% ajasta eli siellä myös monella kommarisäädetyllä säädöt pielessä.
Lisäksi voi todeta että boxin ohjelmointi ja Samin autopajalla säätö toimii vaikka bensapuoli on aika paljon modattukin.
Tuli tuossa pari päivää ajeltua ilman sivukatteita, ku piti seurata että sainko venttiilikopan tiivisteen pitämään öljyt sisällä.. Kulutusmittarin mukaan vie vajaan litran enämpi bensaa nakuna. Siis voiko tosiaan nuo katteet vaikuttaa tohonkin, ja vielä noin paljon? Ja eilen ruuvasin katteet paikoilleen onnistuneen venakopan tiivistyksen jälkeen, niin kulutus tippui taas alle 6:n litran..
ompas osalla kauheen pieniä lukemia,
mul pyöreesti reilu seiska kaupungilla.
kai se tietysti ajajasta ja onhan pyöräkin
yksilö.no ei muuta kun kovaa ajoa.
Onko mahdollista että jos on pyörän säädöt keturallaa niin kulutuskin on pieni?
Näin antoi huoltokaveri ymmärtää kun kyseli paljonko pyörä kuluttaa, kerrottuani kulutuksen pyörivän 4.7l / 100 ja 5.4l / 100 välillä niin vastauksena oli " oudon pieni kulutus "
Välillä on kyllä tuntunu ettei pyörä ihan kaikkeaan antais...
moukku kirjoitti:Onko mahdollista että jos on pyörän säädöt keturallaa niin kulutuskin on pieni?
Näin antoi huoltokaveri ymmärtää kun kyseli paljonko pyörä kuluttaa, kerrottuani kulutuksen pyörivän 4.7l / 100 ja 5.4l / 100 välillä niin vastauksena oli " oudon pieni kulutus "
Välillä on kyllä tuntunu ettei pyörä ihan kaikkeaan antais...