Mikkä yhdistelmä toimii...? - Putki+laukut
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Niin, nyt pitäs löytää soppeli yhdistelmä SW-Motechin laukkutelineet+Givin laukut ja jotkut sliparit mallina K9...
Slipareilla olis kaks tarkoitusta, painon pudotus (tosin kuskistahan sais vielä paljon enempi) ja äänimaailma, että tietäs muualtakin kuin kiekkarista että mopo käy.
etukädeltä kiitellen
-jari-
Slipareilla olis kaks tarkoitusta, painon pudotus (tosin kuskistahan sais vielä paljon enempi) ja äänimaailma, että tietäs muualtakin kuin kiekkarista että mopo käy.
etukädeltä kiitellen
-jari-
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Two brothers sliparit passaa hyvin laukkujen kans ja äänet on hyvät.Itsellä tuo smotecin telinesarja ja ed.mainitut putket.Ei ainakaan viime kesän muutaman tuhannen kilometreillä laukut sulanut.Katso kuvia tuolta galleriasta koijarin busakuvista.Kuvia juuri tuosta yhdistelmästä.
SS 1600 k
3x SS 1000
--Still Counting --
3x SS 1000
--Still Counting --
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Vastaan omaan kysymykseeni...
Yoshimuran ovaalit kannut menee kivasti alkuperäisten ponttoonien linjoilla.
Ovat vaan paljon sirommat ja kevyemmät. Laukut telineineen menee hienosti paikoilleen.
Joo joo, tiedän ei bussia ole matkalehmäksi tarkoitettu...
Viime viikon reissulle todettu, että kun malttaa pitää marssivauhdin alle 105:n polttoaineen kulutus on lähes vakioon verrattavissa. MUTTA vauhdin nosto jo 120-130 hujakoille saa sopan maistumaan jo litran jopa pari enemmän sataa kilsaa kohden.
Kaiken kaikkiaan positiivinen kokemus jäi bussukasta ekalta reissulta. Tää näkyy meni vähän
Yoshimuran ovaalit kannut menee kivasti alkuperäisten ponttoonien linjoilla.
Ovat vaan paljon sirommat ja kevyemmät. Laukut telineineen menee hienosti paikoilleen.
Joo joo, tiedän ei bussia ole matkalehmäksi tarkoitettu...
Viime viikon reissulle todettu, että kun malttaa pitää marssivauhdin alle 105:n polttoaineen kulutus on lähes vakioon verrattavissa. MUTTA vauhdin nosto jo 120-130 hujakoille saa sopan maistumaan jo litran jopa pari enemmän sataa kilsaa kohden.
Kaiken kaikkiaan positiivinen kokemus jäi bussukasta ekalta reissulta. Tää näkyy meni vähän
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Sw-motechin ja kappa 33 sivumuotulaukut.... ja yoshimura ärrä kolkol... koko ränni .. täytyy kyllä sanoo että paljon sironman näköiset kun suorakylkiset...
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Edited By Jukkis on 1245409610
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Edited By Jukkis on 1245409610
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Laittaisin kuvan tähän miltä näyttää Kappan laukku kun Yoshimuran kannu hönkii yli 5 cm päästä laukkua. En vain pysynyt näin äkkiseltään löytämään paikkaa mihin tallentaa. Ongelma realisoitui kun ajoi himpun ajan 150 km/h + nopeudella. Meidän onni taisi olla siinä, että ilman lämpötila oli 10 astetta +/- ja vesisadetta. Sulamisilmiötä ei tuntunut tapahtuvan alle mainitun noppeuden. Noita ei pörrätty sitten Suomessa vaan Germaaniassa.
Esa
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
JatketaanArctikdiver kirjoitti:Viime viikon reissulle todettu, että kun malttaa pitää marssivauhdin alle 105:n polttoaineen kulutus on lähes vakioon verrattavissa. MUTTA vauhdin nosto jo 120-130 hujakoille saa sopan maistumaan jo litran jopa pari enemmän sataa kilsaa kohden.
Kaiken kaikkiaan positiivinen kokemus jäi bussukasta ekalta reissulta. Tää näkyy meni vähän
Täytyy kuitenkin huomioida, et mun pyörän "massa" kokonaisuudessaan vastasi normikuskin painoa
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa