Onkos tälläistä kenelläkkään täällä...Ago tais olla teettämässä jossain vastaavaa....muistankohan oikein... ratamopo.com tarjoaa kyseistä härpykkää 105 tai lähtöhinta on toi....on kai sitä turhempaakin rahaa työnnetty..
Digi-vaihdenumero näyttö
Digi toimii moottoripyörissä, joissa on digitaalinen nopeusmittari sekä digitaalinen kierroslukumittari. Näiden lisäksi tarvitaan vielä vapaavalo. Viisi piuhaa pitää kytkeä ja sen jälkeen sinulla on yksi vaihdehuoli vähemmän.
Mittariin on sisäänrakennettu valoisuusmittari, joka pitää huolen siitä että näkyy mutta ei häikäise!
Asennuksesta selviät itse, sillä DiGi:n mukana tulee Suomenkielinen asennusopas.
???
-"elämä on motoristin parasta aikaa"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
huomioitte toki sanamuodon...valmistunee....ja siinä tilassa olemme edelleen....amityvillen touhu ei liene niitä hätäisimpiä....ledi-malli olisi valmis ja myös 7-segmenttinäyttö-malli,mutta ohjelman teko tökkii...siinä viimeinen tieto.
Kun ei amityvillestä alkanut kuulumaan niin, piirtelin tuossa paperille kytkiksen ja ajattelin tänään käydä ostamassa komposantteja tuommoisen rakentamiseen.
Kun saan toimimaan ja "tuotteistettua" niin voin niitä muutaman tekaista jos kiinnostaa...
Sen Led näytön kotelointiin voisi heittää ideoita...
Jos laittaisi elektroniikan erikseen ettei tule mitään isoa purkkia siihen näkyviin.
Yritin laittaa kuvaa proton rakentelusta galleriaan muttei jostain syystä onnistunut...
Itse suunnittelin. Onhan tuo alan koulutus mutten niitä ole tehnyt muuta kuin harrastusmielessä.
No ehkä muutaman leiskan olen tehnyt ihan rahakeruumielessä mutta...
Kyllä toi näyttää aika samanlaiselta ku noi amityvillen sankarit sai aikaseksi......mutta kun kestää vaan toteutus.....levyt ja komponentit olis kii.....kuulemma ohjelmasta kii....
Ei siihen mitään ohjelmaa tarvi. Valmiit kompot tekevät kaiken automaattisesti. Verrataan jännitettä, tehdään priority enkoodaus ja ajetaan valmis BCD koodi näyttödriverille...