Joensuun kenttäajot 2009
- pocahontas
- Viesti:
Tääl on paljon muitakin köyhiä harrastajia jotka ymmärtää että kaikkee ei voi ottaa huomioon ja järjestäjillä on tänä vuonna ollut harvinaisen paljon päänvaivaa olosuhteista ja ylimääräisistä kuluista. Toivottavasti Rhead on kuitenkin jatkossa vielä touhussa mukana, koska on tästä porukasta ehkä eniten perillä mitä moisen tapahtuman järjestämiseen vaaditaan.
Jatkosta vielä että jos varapäiväkin vesittyy niin mun osuuden voi käyttää tappioiden kattamiseen kokonaan.
Edited By snuggles on 1245320846
Jatkosta vielä että jos varapäiväkin vesittyy niin mun osuuden voi käyttää tappioiden kattamiseen kokonaan.
Edited By snuggles on 1245320846
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Dodii. Juuri palasin reissusta kerro vähän tästä hommasta.
Eli tarkoituksena on palauttaa niille jotka eivät pääse ajamaan 60e:sta 40e takaisin. 20e menee peruutuskuluihin.
Veikkaan että saman verra olisi mennyt polttoaineisiin jos henkilöt olisivat tulleet toteamaan että tapahtumaa ei ole.
Noh kuitenkin pääpointti idealla oli se että jollain saitaaisin edes vähän katettua noita kuluja.
Tällä hetkellä olen maksanut kaikki kulut tapahtuman osalta.
Jos kysymistä kysykää ihmeessä vaikka maililla vastaan viimeistään 24h kuluessa.
Eli tarkoituksena on palauttaa niille jotka eivät pääse ajamaan 60e:sta 40e takaisin. 20e menee peruutuskuluihin.
Veikkaan että saman verra olisi mennyt polttoaineisiin jos henkilöt olisivat tulleet toteamaan että tapahtumaa ei ole.
Noh kuitenkin pääpointti idealla oli se että jollain saitaaisin edes vähän katettua noita kuluja.
Tällä hetkellä olen maksanut kaikki kulut tapahtuman osalta.
Jos kysymistä kysykää ihmeessä vaikka maililla vastaan viimeistään 24h kuluessa.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..