moi. ostin uuden busan. en ole saanut taakse penkinpäälle sitä siistii muovijutskaa(mikä sen nimi onkaan).
mutta kuuluuko se uuden pyörän mukaanvai ei? olen kuullut että kuuluu? ja lähetin siitä myjällle mailiakin. mutta ei vastaa eikä vastaa puhelimeenkaa....
Eli Eli. tuleeko se automaattisesti mukaan vai pitääkö se tinkiä mukaan?
Mukaan se kuuluu - näin ainakin Nakkilan kaupassa kehuttiin ja myös itse sen sain uuden Bussen kera. Siis mukana pitäis olla se kyhmy ja vastaavasti takahetekka sekä se kauhukahva. Ei kun kauppaan ja vaatimaan omiaan
Ahaa. kiva tietää. mutta vähän pitkä matka ajella 400km rajamäelle. mutta pitää samalla kysellä kun vien pyörän kohta huoltoon. (outoo kun ei tohi liike vastata mailiin tai puheluihin(tosin soitellu aina 5jälkeen).
Jeee:)
mä sain sen, mutta palautin koska oli niin naarmuinen.... eli meni maalaukseen. eli toisaalta en ole sitä vieläkään saanut. tai saan sen kun hain sen. maalauksesta
Jeee. kuulin että sitä ei edes maalattu vaan kiilotettiin:) mutta lähdin sitä hakemaan viime sunnuntaina(myyjälle ilmoitin tulosta edeltävällä viikolla), niin liike oli kiinni, ja puhelimeen ei vastattu,,, eli olen ilman koppaa vieläkin? aika näyttää miten kopankäy tuleeko naarmut näkyviin ensimmäisen pesun jälkeen...