Äänestys jäsenmaksusta - Alustavasti
- busapappa2
Masanaattori kirjoitti:busapappa2 kirjoitti:Hyvä linkki BusaMisu ! Ei todellakaan kenenkään tarvi menettää yöuniaan ry.n takii. Ja anyway se tulee, toivon mukaan vaan hyvässä yhteisymmärryksessä ja tältä vanhalta tukevalta pohjalta.
Kele piti ajaa Formulaa, mutta "Mimma" "käski" ajaan Hondalla........................... Eik oo hirveetä ?
Ajoin kahen pihan nurmikot Honda ruohonleikkurilla.
Siis ihan oikeesti pappa.....jäitä sinne kypärään !
Mikä helvetin kiire sulla on ?
Tän foorumin on kuitenkin jotkut hiukan meitä vanhemmat jäsenet perustaneet niin voisko ihan rauhassa odottaa myös näiden alkujaan hommaa puuhanneiden mielipiteitä ja antaa tän asian hautua ?
Itsellä ainakin jonkinmoinen kunnioitus näitä kavereita kohtaan eikä minulla todellakaan ole pienintäkään halua liittyä johonkin "sateliittiporukkaan" mikäli sellaisen Karzan kanssa pykäätte.
Voi olla että ajelen sitten yksinäni mikäli muut lähtevät touhuunne mukaan mutta olkoon sitten niin !!
Pitäis kuitenkin vähän olla sitä rispektiä prkl !
Mikä nyt Masalla noin koville ottaa. Mulle aivan sama missä ja kenen kanssa ajelet.
Rispektiä ?? Mä kunnioitan ihmisiä jotka mun mielestä sen ansaitsee. Esim. noissa Vaatebrodaushommissa, jotka nykyään melko marginaalisia, ellei liki olemattomia KYSYIN aina ennen Agolta ja NYKYÄÄN Jampalta, siis Busashopin pitäjältä ennen kuin markkinoin MITÄÄN. Se on mielestäni kunnioitusta hemmoa kohtaan joka jaksaa sitäkin rumbaa pyörittää. Mä tiedän, että se vaatii viitteliäisyyttä ja uhrautumista porukan eteen. ???
Satelliitteista katson vain säätiedotukset .
Humppa toi ketjun alussa esiin erittäin hyvät argumentit jäsenmaksun puolesta, sille annan kunnioitusta.
Suomi vaan nykyään siitä vaikee maa, että et voi "Kolehtia kerätä, jos ei oo kirkkoo". Sen takia asiasta keskustellaan TÄÄLLÄ.
Rispektejäs voit jakaa ihan kelle lystäät, mä en oo sulta mitään vailla.
Elämänkokemusta löytyy multa kuitenkin aikas paljon .
JA juuri sen kunnioituksen foorumin perustajia kohtaan vuoksi, ole kyllästymiseen asti hokenut, että mahdollisen ry.n paras starttipaikka on TÄÄLLÄ ja mielellään nykymodet mukana.
Mutta asia nyt harkinnassa, joten saatan asiasta kekustella TÄÄLLÄKIN, kuitenkaan hoputtamatta nykyistä moderaattoriporukkaa, jotka likimain poikkeuksetta on OK porukka.
Joskus innostun tunnetusti liikaa asioista, jotka MUN mielestä järkeviä. Se että sä osottelet sormellas mua ja esim. Karzaa on lähinnä..............
No sitä voit ite pähkäillä, mitä tarkotan. ???
Koita paneutua itse asiaan, äläkä ihmisiin jotka siitä keskustelee.
Syy, että kirjoitan TÄSTÄ aiheesta aktiivisemmin, kuin mistään yli vuoteen on siinä, että haluan mahollisimman monen ottavan kantaa tähän, OSOITTAMATTA kuitenkaan sormella ketään mielipiteen takia.
Sun motiivis tossa "rispektissäs" ei taida liittyä tähän keskusteluun mitenkään.
edit. Juu Hyvää kessää kaikille ja turvallisia ajokilsoja Karzalle, Jukkikselle & muille jotka Busalla reissaa. Ite tairan joutua kotiloitumaan lomareisulle........ niih kaik tietää minne, no toisaalta reisun jälkeen Busailu taas MAGEETA. Jos kelejä ?
Edited By busapappa2 on 1244570752
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
hehe taisit tulkita masaa turhan kovasti
On kyl ihan kiva, että on aktiivisia ja innostunutta porukkaa foorumilla, ilman sellaisia yhdistykset ei toimi (jos sellaista koskaan tulee).
Nää asiat vaan vaatii hieman pähkäilyä ja paras tapa hoitaa tämä on varmasti se, että nykyinen ylläpito esittää oman ratkaisunsa ja sen pohjalta lähdetään rakentamaan sitten mitä ikinä päätetään.
Motivaatio sulla ja karzalla kohdallaan mutta ehkä aika ja paikka tuolle on hieman myöhemmin...
On kyl ihan kiva, että on aktiivisia ja innostunutta porukkaa foorumilla, ilman sellaisia yhdistykset ei toimi (jos sellaista koskaan tulee).
Nää asiat vaan vaatii hieman pähkäilyä ja paras tapa hoitaa tämä on varmasti se, että nykyinen ylläpito esittää oman ratkaisunsa ja sen pohjalta lähdetään rakentamaan sitten mitä ikinä päätetään.
Motivaatio sulla ja karzalla kohdallaan mutta ehkä aika ja paikka tuolle on hieman myöhemmin...
- busapappa2
Eikun lisäsin hyvän matkan toivotukset perään, ja sit tää foorumi alko herjaan liioista hymiöistä, eli oli pakko vähentään niitä.
Mä tulkitseen edelleen IHAN SAMOIN SANOIN. Se mitä Masa sanoo, ei kiinnosta mua ENÄÄ perseen vertaa, täällä on asiasta keskusteltu ihan asiallisesti ja nyt saa Ago & co tän asian tiimoilta multa rauhan. Noudatetaan sitä Veken neuvoo, eli tehään ne tulet ja keitetään potut vaimitesenyoli..................
Mä tulkitseen edelleen IHAN SAMOIN SANOIN. Se mitä Masa sanoo, ei kiinnosta mua ENÄÄ perseen vertaa, täällä on asiasta keskusteltu ihan asiallisesti ja nyt saa Ago & co tän asian tiimoilta multa rauhan. Noudatetaan sitä Veken neuvoo, eli tehään ne tulet ja keitetään potut vaimitesenyoli..................
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
- Masanaattori
Tarkoitin sillä rispektillä lähinnä sitä, että olis syytä ees hiukan koittaa kunnioittaa niitä jamppoja jotka aikoinaan tän homman on aloittanu !busapappa2 kirjoitti:Eikun lisäsin hyvän matkan toivotukset perään, ja sit tää foorumi alko herjaan liioista hymiöistä, eli oli pakko vähentään niitä.
Eikä oo tarkoitus osoitella ketään sormella saatika mennä missään vaiheessa henkilökohtaisuuksiin.
Kyllä kai me pappa kuitenkin ollaan senverran samoissa porukoissa ajettu, että mahdutaan niihin vastaisuudessakin vai kuinka ?
Mutta niinkuin Ago tossa aiemmin kirjoitti niin voitaneen antaa näille vanhoille se tuumaustauko
Ja potut kiehumaan
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
- busapappa2
???Masanaattori kirjoitti:Eikä oo tarkoitus osoitella ketään sormella saatika mennä missään vaiheessa henkilökohtaisuuksiin.
Kyllä kai me pappa kuitenkin ollaan senverran samoissa porukoissa ajettu, että mahdutaan niihin vastaisuudessakin vai kuinka ?
Jotenkin jäi kuva, että alko äijällä keittään, henkilöt EI ASIA ?
???
ELI, kuten totesin aivan sama missä ja kenen kanssa ajelet. Hyvinkin samassa porukassa saatamma ajella ?? Huu nous.
Mut sovitaan, et jos rupee pärstä vituttaan, tuu kertoon se mulle, elä käytä siihen foorumitilaa, varsinkaan kun väitteissäs ei ollut mitään perää.
Myönnän, että innostuin asiasta liikaa, mutta kuten eräs ehkä eniten kunnioittamani mode tällä palstalla, eli -Artsi- jossain miitissä totes, nii pappa on täyrellä sytämmellä ja täysillä mukana näisä karkeloissa. vaimitesenyoli...................
Ehkä Arto muistaa ite paremmin, tai sitten Arto ei muista mitään, tai sitten.......................
ÄÄh anti olla, totta mooses ajellaan kimpasa kuten ennenkin ?!
- Masanaattori
Juurikin näin !busapappa2 kirjoitti:Jotenkin jäi kuva, että alko äijällä keittään, henkilöt EI ASIA ?
???
ELI, kuten totesin aivan sama missä ja kenen kanssa ajelet. Hyvinkin samassa porukassa saatamma ajella ?? Huu nous.
Mut sovitaan, et jos rupee pärstä vituttaan, tuu kertoon se mulle, elä käytä siihen foorumitilaa, varsinkaan kun väitteissäs ei ollut mitään perää.
Myönnän, että innostuin asiasta liikaa, mutta kuten eräs ehkä eniten kunnioittamani mode tällä palstalla, eli -Artsi- jossain miitissä totes, nii pappa on täyrellä sytämmellä ja täysillä mukana näisä karkeloissa. vaimitesenyoli...................
Ehkä Arto muistaa ite paremmin, tai sitten Arto ei muista mitään, tai sitten.......................
ÄÄh anti olla, totta mooses ajellaan kimpasa kuten ennenkin ?!
Ja henkilöt ei keitä.............vaan ne Veken mainitsemat potut
Member of MC Speedfreaks
- toimeve
- Viesti:
---
Edited By toimeve on 1244575318
Edited By toimeve on 1244575318
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava