Busa eikäynnisty ja välillä sammuilee - Todella jännä
Onkos kenellä tietoa mitä kustantaa virtalukko tai sen pohjan vaihto busassa?kartsap kirjoitti:Aiemmassa prätkässä vm.-99 oireili samalla tavalla.Virtalukon pohja selvis vian aiheúttajaksi...ei ollu kylläkään Suikka.
Kannattanee tsekata ennen isompia remontteja.
Millainen operaatio, onnistuuko kohtuullisesti kotioloissa?
Tästä olen aika varma että kyseessä ns. kytkimen kytkin. pyyhkäise kynsiviilalla kontaktit puhtaiksi ja katso mitä tapahtuu.BlackEagle kirjoitti:Itellä alkoi tekemään mopo samaa eli välillä ei tapahdu mitään kun starttaa sitten yhtäkkiä starttaa kuin ei olisi mitään vikaa. Jännitteet ainakin näyttää ihan hyvää mut akku on kyllä aika vanha.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:BlackEagle kirjoitti:Itellä alkoi tekemään mopo samaa eli välillä ei tapahdu mitään kun starttaa sitten yhtäkkiä starttaa kuin ei olisi mitään vikaa. Jännitteet ainakin näyttää ihan hyvää mut akku on kyllä aika vanha.
Tästä olen aika varma että kyseessä ns. kytkimen kytkin. pyyhkäise kynsiviilalla kontaktit puhtaiksi ja katso mitä tapahtuu.
Kävi sama epäilys itselläkin mielessä kun joskus auttoi se kun painoi kytkimen uudestaan pohjaan. Minäpä puhdistan ton kytkimen. Kiitos neuvosta. :p
Perhana sentää itsellä ollut nyt viikon verran sama vika. Startatessa ilman ryyppyä ei meinaa lähteä ja ryypylläkin joskus kankeaa.
Lisäksi tänään koskiessani starttinappulaan koko pyörästä hävisi jännitteet!! Tsekkasin sulakkeen ja kaikki ok. Hetken päästä käänsin virrat uudelleen päälle nii kaikki ok. Ajon aikana pyörässä ei mitään vikaa.
Lisäksi tänään koskiessani starttinappulaan koko pyörästä hävisi jännitteet!! Tsekkasin sulakkeen ja kaikki ok. Hetken päästä käänsin virrat uudelleen päälle nii kaikki ok. Ajon aikana pyörässä ei mitään vikaa.
Vaihda siihen uusi akku?Samuli kirjoitti:Perhana sentää itsellä ollut nyt viikon verran sama vika. Startatessa ilman ryyppyä ei meinaa lähteä ja ryypylläkin joskus kankeaa.
Lisäksi tänään koskiessani starttinappulaan koko pyörästä hävisi jännitteet!! Tsekkasin sulakkeen ja kaikki ok. Hetken päästä käänsin virrat uudelleen päälle nii kaikki ok. Ajon aikana pyörässä ei mitään vikaa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Niinhän siinä heikolla hapella olevan akun kanssa voi käydä että startin ja puolien ottama virta tiputtaa jännitteen niin alas ettei se ECU:lle jne oikein riitä.Samuli kirjoitti:Onko jännitteiden häviäminen starttia painaessa ja hetken odottelun jälkeen palautuminen siis vain merkki akun elon päättymisestä? :1087
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Katsoin sen säätimen ok.
staatori ja tiltti vaihdettu kysyin asiaa turun bige worldistä jota pyörän ostin, jossa ne vaihdettiin alku vastoin käymisten tuloksena.
Tapasin iisalmessä kesälomareissulla pari busanistia toisella oli saman moinen bussi -99.
sama vika silläkin eikä oo vikaa löytänyt JÄNNÄ JUTTU ???
liekö malli vika:;):
Miten tiltti anturi ohitetaan? pyörästäni vaihdettiin viime kesänä takahäkki teräksiseen ja laukku telineet ei mennyt enää heittämällä paikalleen, voisko olla että anturin kiinnikkeissä olis jotain vinossa.
RUPEE KUN ALKAA BUSSI JO SAMMUILEE AJOSTA. moottori jarrutus ja lievä alamäki.
staatori ja tiltti vaihdettu kysyin asiaa turun bige worldistä jota pyörän ostin, jossa ne vaihdettiin alku vastoin käymisten tuloksena.
Tapasin iisalmessä kesälomareissulla pari busanistia toisella oli saman moinen bussi -99.
sama vika silläkin eikä oo vikaa löytänyt JÄNNÄ JUTTU ???
liekö malli vika:;):
Miten tiltti anturi ohitetaan? pyörästäni vaihdettiin viime kesänä takahäkki teräksiseen ja laukku telineet ei mennyt enää heittämällä paikalleen, voisko olla että anturin kiinnikkeissä olis jotain vinossa.
RUPEE KUN ALKAA BUSSI JO SAMMUILEE AJOSTA. moottori jarrutus ja lievä alamäki.
Onko sivujalka yläasennossa edelleen kun sammuu kesken ajon? Tarkistapa seuraavalla kerralla. Sellainenkin vika minulla oli että kun sivujalja oli liian nihkeä niin alkoi resonoinnin seurauksena valumaan alaspäin. Tarpeeksi kun valuu niin se sivujalan tunnistin lyö pelin poikki... Kunnon rasvaus akselin kohdalle että liikkuu kuin luistinradalla niin pelaa.haba kirjoitti:Katsoin sen säätimen ok.
staatori ja tiltti vaihdettu kysyin asiaa turun bige worldistä jota pyörän ostin, jossa ne vaihdettiin alku vastoin käymisten tuloksena.
Tapasin iisalmessä kesälomareissulla pari busanistia toisella oli saman moinen bussi -99.
sama vika silläkin eikä oo vikaa löytänyt JÄNNÄ JUTTU ???
liekö malli vika:;):
Miten tiltti anturi ohitetaan? pyörästäni vaihdettiin viime kesänä takahäkki teräksiseen ja laukku telineet ei mennyt enää heittämällä paikalleen, voisko olla että anturin kiinnikkeissä olis jotain vinossa.
RUPEE KUN ALKAA BUSSI JO SAMMUILEE AJOSTA. moottori jarrutus ja lievä alamäki.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport