Tota oisko ketä auttavaa kättä, mulla akran pönttö, mutta eipä kaupan mukana tullut papereita(käytetty pönttö oli), ja leimalle mieli tekisi..??
Edited By villeh on 1242573720
Änkkärin katsastus - ...tässä vinkkejä...
Varmaan näin käy, mutta laissa kirjoitettujen ohjeiden soveltaminen on erilaista eri konttoreilla. Lisäksi ei kaikilla konttoreilla tekninen osaaminen riitä kaikkien laitteiden oikeaan arviointiin.PetriK kirjoitti:Tuossa kuvattu Syrjäisen paikan katsastusmies menettää toimilupansa jos jää kiinni - josta johtuen leimalle vain laillisten vehkeiden kanssa.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Ei taida olla laissa kovin paljoa tietoista soveltamisvaraa, mutta tuo tekninen osaaminen saattaa olla esteenä. Tosin katsastuskonttoreillahan on tekninen neuvontapuhelin josta pitäisi silloin soittaa neuvoja ja siten varmistaa että soveltaminen kaikilla on samankaltaista. Ainakin omien änkkäreiden katsastuksen yhteydessä neuvontainsinööriä konsultoitiin.
Mutta kertokaahan missä päin katsastusinsinööri ei ole ollut hereillä niin sinnehän voisi mennä käymään jos on vaativampia projekteja, esim kuutiotilavuuden muutos huoltotoimenpiteenä.
Villeh: Jos Akran pöntössä on E-leima, on toivoa - monet Akran E-hyväksyntälaput löytyvät jamparts.de:n sivuilta.
Mutta kertokaahan missä päin katsastusinsinööri ei ole ollut hereillä niin sinnehän voisi mennä käymään jos on vaativampia projekteja, esim kuutiotilavuuden muutos huoltotoimenpiteenä.
Villeh: Jos Akran pöntössä on E-leima, on toivoa - monet Akran E-hyväksyntälaput löytyvät jamparts.de:n sivuilta.
Tota, sormi meni suuhun, mistäs linkistä sieltä löytyy??PetriK kirjoitti:Ei taida olla laissa kovin paljoa tietoista soveltamisvaraa, mutta tuo tekninen osaaminen saattaa olla esteenä. Tosin katsastuskonttoreillahan on tekninen neuvontapuhelin josta pitäisi silloin soittaa neuvoja ja siten varmistaa että soveltaminen kaikilla on samankaltaista. Ainakin omien änkkäreiden katsastuksen yhteydessä neuvontainsinööriä konsultoitiin.
Mutta kertokaahan missä päin katsastusinsinööri ei ole ollut hereillä niin sinnehän voisi mennä käymään jos on vaativampia projekteja, esim kuutiotilavuuden muutos huoltotoimenpiteenä.
Villeh: Jos Akran pöntössä on E-leima, on toivoa - monet Akran E-hyväksyntälaput löytyvät jamparts.de:n sivuilta.
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Sorry, virheellinen ohje, tässä oikea paikka:
http://akrapovic.de/?main=abe_download_motorrad&menu=5
http://akrapovic.de/?main=abe_download_motorrad&menu=5
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Snake kirjoitti:Loud pipes saves lives :rasberry:
Jollain jos olisi Ovalcone black magick,paperit ja killerit niin voisi lainata,,,?
Velihölmö otahan yhteyttä jos näjet.
Vein tossa muutama päivä sitten sun duuniin paperit ja killerit. Laita pm:ää kun voin tulla hakeen takas - ja tänne kommentteja siitä miten katsastusmies suhtautui. Mulla siis kaikki meni niin kuin pitääkin, eli otteesta löytyy...
Tosin killerit on nyttemmin joku tahvo nyysiny... mihinköhän helvettiin sekin joku tuntematon niitä tarttee... tai siis ovatkin sulla siinä elisan pussissa...
T: VeliHölmöK8
"Osten ne tuntemattomaksi jääneeltä karvalakkiin sonnustautuneelta ja suomea venäläisittän murtaneelta keski-ikäiseltä mieshenkilöltä Helsingin Eteläsatamassa. Lisäksi mainittakoon, että hän ontui vasenta jalkaansa."
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp