Kolkuttelee - Tyhjakaynnilla
Nyt on ilmennyt pyorassa uusi sivuaani, tyhjakaynnilla kuuluu sellainen kolkuttava epamiellyttava ja epasaannollinen soundi joka haviaa kun laittaa vaihteen silmaan ja nostaa hieman kytkinta. Myos kierrosten noustessa yli 2000 aani haviaa. Tuntuu silta, etta aani tulee jaa menee kierrosten pomppiessa. Voisi olla synkronointihomma (siis ruiskun) edessa, vai onko jollakin muulla ilmennyt vastaavaa?
Siis jos painat kytkimen pohjaan niin se ääni häipyy?.
Itselläni on tuo sama ääni omassa bussissa ja entisessä gixxerissä samanlainen ääni. Hieman nakuttava mutta kytkintä ku painoi pohjaan niin sinne se hävis.
En tiedä tarkalleen mistä tuo ääni johtuu mutta olen aina pitänyt sitä Suzukin luonteenpiirteenä, eli en hirveästi huolestuisi tuosta
Joku viisampi voi kertoa että mistä se ääni oikeastaan tulee kun hiukan se mua kans kiinnoistais tietää.
Itselläni on tuo sama ääni omassa bussissa ja entisessä gixxerissä samanlainen ääni. Hieman nakuttava mutta kytkintä ku painoi pohjaan niin sinne se hävis.
En tiedä tarkalleen mistä tuo ääni johtuu mutta olen aina pitänyt sitä Suzukin luonteenpiirteenä, eli en hirveästi huolestuisi tuosta
Joku viisampi voi kertoa että mistä se ääni oikeastaan tulee kun hiukan se mua kans kiinnoistais tietää.