Hmm.. pikaisesti laitoin vanhan ja uuden pyörijän päällekkäin, ja mielestäni ei ihan osu kohilleen. Vanhasta puuttuu ainetta kriittisistä paikoista. Osan hampaista joutuis täyttään esim hitsaten, ei kuulosta mitenkään hyvältä....
jarim kirjoitti:Lisätään 99-00 osalta vasta tietoon tullut muutos tarve! Kampiakselin asentotunnistimen johdot pitää laittaa ristiin kuulemma. 01:ssä ei tartte.
Eli suomeksi onko jo tiedossa että mitkä piuhat?
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
jarim kirjoitti:Lisätään 99-00 osalta vasta tietoon tullut muutos tarve! Kampiakselin asentotunnistimen johdot pitää laittaa ristiin kuulemma. 01:ssä ei tartte.
Eli suomeksi onko jo tiedossa että mitkä piuhat?
Kampiakselilta tulee se johto mustaan liittimeen, liittimessä kaksi johtoa. Nuo johdot jommasta kummasta, jokon pyörän päässä olevasta tai johtosarjassa olevasta liittimestä ristiin. En ole katsonut mutta olettaisin että ne johdot saa ehjänä siitä liittimestä pinneineen irti jollain tapaa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Lisätään 99-00 osalta vasta tietoon tullut muutos tarve! Kampiakselin asentotunnistimen johdot pitää laittaa ristiin kuulemma. 01:ssä ei tartte.
Eli suomeksi onko jo tiedossa että mitkä piuhat?
Kampiakselilta tulee se johto mustaan liittimeen, liittimessä kaksi johtoa. Nuo johdot jommasta kummasta, jokon pyörän päässä olevasta tai johtosarjassa olevasta liittimestä ristiin. En ole katsonut mutta olettaisin että ne johdot saa ehjänä siitä liittimestä pinneineen irti jollain tapaa?
Ok kiitos paljon!
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...