Busa eikäynnisty ja välillä sammuilee - Todella jännä
Muutaman kerran pyörä lähtenyt tahmeasti käyntii, tai kun pyörän sammuttaa ei lähde käyntii niin kun akku olisi tyhjä.
Tuuppaamalla lähtee ja vika katoaa?.
Akun mittaamalla jännite on ajon jälkee 12.7 ja käynnissä 13.5.
Kokeilin valotpäällä ja mittasin jännitteen 12,3 ja kun valot sammuttaa nousee 12.6 vähän vaihtelee.
kerran sammui ajossa.
Kun virrat katoaa nollaa kellon mut ei anna mitää vika koodia?.
Vika ei ole mitenkään säänöllinen, pyörästä vaihdettu kollektori ja samalla laitettiin uusi akku kun pyörän ostin.
Reissuun lähdössä ja olis kiva että pyörä ei reissussa temppuilisi ???
Tuuppaamalla lähtee ja vika katoaa?.
Akun mittaamalla jännite on ajon jälkee 12.7 ja käynnissä 13.5.
Kokeilin valotpäällä ja mittasin jännitteen 12,3 ja kun valot sammuttaa nousee 12.6 vähän vaihtelee.
kerran sammui ajossa.
Kun virrat katoaa nollaa kellon mut ei anna mitää vika koodia?.
Vika ei ole mitenkään säänöllinen, pyörästä vaihdettu kollektori ja samalla laitettiin uusi akku kun pyörän ostin.
Reissuun lähdössä ja olis kiva että pyörä ei reissussa temppuilisi ???
Jos akku on varmasti kunnossa niin jännitteensäädintä testaamaan seuraavaksi. Siis varmasti. Minulla akku kaput vuoden käytön jälkeen. Talvi ne aika tehokkaasti tuhoaa.
Edited By jarim on 1242674064
Edited By jarim on 1242674064
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- pocahontas
- Viestit: 193
- Liittynyt: 23 Touko 2004, 20:10
- Paikkakunta: Muurame, Suomi
- Viesti:
mulla hapettu ja osin paloi liitin ja pätkät piuhojaki siitä säätimestä....ja sen ongelmat oli juurikin tuollaisia...
meinas mennä ruotsin puolla vaikiaksi...(niinkuin aina)
mutta johdotin uudelleen....siis uudet liittimet ja pelas iha hyvin....
.....tsekkaa ekaks siis se liitin...vasemmalla takana (perästä kattoen)
Edited By Agostini on 1242676050
meinas mennä ruotsin puolla vaikiaksi...(niinkuin aina)
mutta johdotin uudelleen....siis uudet liittimet ja pelas iha hyvin....
.....tsekkaa ekaks siis se liitin...vasemmalla takana (perästä kattoen)
Edited By Agostini on 1242676050
Huoltomanuaalissa ohjeet jännitteensäätimen testaukseen.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
katsoin lataus säätimen, johdoissa ei ollut mitään vikaa eikä hapettumiakaan näkynyt.
Tankin alla on vasemmalla takaa katsottuna on ison johto nipun vieressä valkoinen pistoke jossa on pientä lämpenemisen merkkejä, mutta käydessä kun liitintä tai johtoja heiluttelee ei reagoi mitenkän.
Nyt ei ole pariin päivään mitään oireita ollut ja jännite on pysynyt samana.
tosi jännä juttu???
Tankin alla on vasemmalla takaa katsottuna on ison johto nipun vieressä valkoinen pistoke jossa on pientä lämpenemisen merkkejä, mutta käydessä kun liitintä tai johtoja heiluttelee ei reagoi mitenkän.
Nyt ei ole pariin päivään mitään oireita ollut ja jännite on pysynyt samana.
tosi jännä juttu???