Bussin iskutilavuus (bb+stroker)
Kilut ja hilut kotona, perjantaina pyritään saamaan selvyyttä ollakko vaiko ei olla tilaan ?
-näyttääkö puristuspaine mittari oikein?
-mikä todellinen tarkka puristus suhde?
-ohivuodot?
-onko nokat päässeet pyörähtämään?
-jne?
edit. Oikea vastaus kuuluu, -nokkapyörät päässeet pyörähtämään!
Ps. Aprillia!
Edited By Jouniri on 1239968568
-näyttääkö puristuspaine mittari oikein?
-mikä todellinen tarkka puristus suhde?
-ohivuodot?
-onko nokat päässeet pyörähtämään?
-jne?
edit. Oikea vastaus kuuluu, -nokkapyörät päässeet pyörähtämään!
Ps. Aprillia!
Edited By Jouniri on 1239968568
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Onko kukaan sattumalta (tai tarkotuksella) mitannut kytkinjousien pituuksia? Ei nyt satu olemaan irtaallaan molempia.
Kuinka pitkä on vakio kytkinjousi läjään puristettuna?
Kuinka pitkä on APE:n HDCS1300GSX jousi läjään puristettuna.
http://hayabusazone.com/clutch.html
Tietty myös langan paksuus x kierrosmäärä riittää. Meinaan vaan, että vakio käikäleellä lienee kannattaa (=pitää) jouset olla abaut vakion mittaiset. Ainakin jos haluaa, että vaikiokäikäleen "kytkimen jumitus" ominaisuus toimii.
Kuinka pitkä on vakio kytkinjousi läjään puristettuna?
Kuinka pitkä on APE:n HDCS1300GSX jousi läjään puristettuna.
http://hayabusazone.com/clutch.html
Tietty myös langan paksuus x kierrosmäärä riittää. Meinaan vaan, että vakio käikäleellä lienee kannattaa (=pitää) jouset olla abaut vakion mittaiset. Ainakin jos haluaa, että vaikiokäikäleen "kytkimen jumitus" ominaisuus toimii.
Eestaas mennään ja yhteen tullaan..
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp
Edited By Jouniri on 1240331532
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp
Edited By Jouniri on 1240331532
Juu Taxi 911 taas nipussa, riittävien tarkastus toimenpiteiden jälkeen. Kiitokset jälleen kerran niputtamisesta Hulttiolle ja JariM mälle sekä tietysti endoskooppi tohtorille joka kurkkasi männät ja venttiilit härvelillään...näkymä oli kuulemma erittäin hyvä. Joten tässä vaiheessa ei muuta faktaa ole löytynyt kuin prakannut kytkin.
Huomenna tarkoituis mennä penkkiin, itse toivoisin jonkun sortin kaasulapunkin saatavan?
Edited By Jouniri on 1240926797
Huomenna tarkoituis mennä penkkiin, itse toivoisin jonkun sortin kaasulapunkin saatavan?
Edited By Jouniri on 1240926797
Tarkemmin tuli tuossa katseltua näitä Brock´s jousia niin 2kpl on tätä mittaa, mutta 4kpl hieman pidempiä ja 2,7mm paksuja Jotka huomattavasti vakiovietereitä jämäkämpiä.Titaani kirjoitti:Brock´s jouset mitattuna:
Pituus 33,1mm
Langanpaksuus 3,06mm
Kierroksia 5 5/8
Jäykätkin ovat.
Ajoin 150km lenkin näillä jousilla, mutta liian jäykät ovat. Ei meinaa onnistua lähdöt oikein kuinkaan kun kytkimen puristusvoima on tuplat vakioon nähden. Jossain kenttäajossa nää pelaa, mutta ei kaupungissa.
Nyt 3kpl vakiota ja 3kpl näitä medium-jousia ja kytkin paljon kevyempi, vain hieman vakiota kankeanpi.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Raporttia Pudikselta: kenttäennätys uusiksi alle 1300 metriin... 339.8kmh vaparina. Sitten eka kaasusetti käyttöön...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport