TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin. Käyrät K7 ja K8
Siinä sun k8:ssa on sitte saman verran löylyä kun minun keksinnössä.
Hehee, oli Kelahaaran Jampan penkki Oulun Stormin pihassa tänään ja pitihän se käydä pyöräyttää. Kyllä mulla TNT pikku kaula edelleen lienee: 204hp/165Nm (kaasuilla vajaalla pullolla 253hp/200Nm). Joku Akran putkella varustettu k8 oli käyny myös, 186hp siitä.
BussiJussi kirjoitti:Eli ihan linjassa toi kelahaaran penkki esim. kajaanin, ja kemin penkin kanssa? alta 10 hp eroa penkkien välillä? Ja samat kuin samilla konetehot?
Dwell muuttui matkalla minulla. Ahtiksen pyörässä Dwell 110 = 212hp, Dwell 100 = 219hp. Siispä väänsin itseltäkin Dwell takasin 100. Siitäpä ne lisätehot ainakin osittain. Ja sitten tehokkaampi väri vissii nyt?
Takarengastehot tosiaan hepalleen samat nyt kuin viime kesänä Samilla konetehot.
Edited By jarim on 1242410137
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
BussiJussi kirjoitti:Eli ihan linjassa toi kelahaaran penkki esim. kajaanin, ja kemin penkin kanssa? alta 10 hp eroa penkkien välillä? Ja samat kuin samilla konetehot?
Dwell muuttui matkalla minulla. Ahtiksen pyörässä Dwell 120 = 212hp, Dwell 100 = 219hp. Siispä väänsin itseltäkin Dwell takasin 100. Siitäpä ne lisätehot ainakin osittain. Ja sitten tehokkaampi väri vissii nyt?
Takarengastehot tosiaan hepalleen samat nyt kuin viime kesänä Samilla konetehot.
ööö tota ahtiksen tapauksessa Dwell oli 110 ja 100, mutta tehot oli nuo.. Eli Dwell tuntui syövän tehoja ainakin Ahtksen tapauksessa varsin selvästi. 120 arvoa ei kokeiltu kun aika oli kortilla..
busajasa kirjoitti:ööö tota ahtiksen tapauksessa Dwell oli 110 ja 100, mutta tehot oli nuo.. Eli Dwell tuntui syövän tehoja ainakin Ahtksen tapauksessa varsin selvästi. 120 arvoa ei kokeiltu kun aika oli kortilla..
Kiitos korjauksesta, editoin viestiinkin. 110 se oli minullakin lähtöjään kun säädettiin Kajaanissa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Dwell muuttui matkalla minulla. Ahtiksen pyörässä Dwell 110 = 212hp, Dwell 100 = 219hp. Siispä väänsin itseltäkin Dwell takasin 100. Siitäpä ne lisätehot ainakin osittain. Ja sitten tehokkaampi väri vissii nyt?
Mikä olikaan Dwell alunperin tehtaan jäljiltä ?
Ahtiksen tehotko nykyjään 219hv ja sulla 204hv ? Paljonkos teidän painoero on, kenttäajoa ajatellen ?
Erot kapenee. Kaasut tietty muuttaa tilannetta.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
jarim kirjoitti:Dwell muuttui matkalla minulla. Ahtiksen pyörässä Dwell 110 = 212hp, Dwell 100 = 219hp. Siispä väänsin itseltäkin Dwell takasin 100. Siitäpä ne lisätehot ainakin osittain. Ja sitten tehokkaampi väri vissii nyt?
Mikä olikaan Dwell alunperin tehtaan jäljiltä ?
Ahtiksen tehotko nykyjään 219hv ja sulla 204hv ? Paljonkos teidän painoero on, kenttäajoa ajatellen ?
Erot kapenee. Kaasut tietty muuttaa tilannetta.
Ahtiksen pyörä on vaiheessa nokkien ajoituksen suhteen, ei pidä vetää johtopäätöksiä tuosta.
Dwell on lähtöjään 100.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin. Käyrät K7 ja K8
Siinä sun k8:ssa on sitte saman verran löylyä kun minun keksinnössä.
Hehee, oli Kelahaaran Jampan penkki Oulun Stormin pihassa tänään ja pitihän se käydä pyöräyttää. Kyllä mulla TNT pikku kaula edelleen lienee: 204hp/165Nm (kaasuilla vajaalla pullolla 253hp/200Nm). Joku Yoshin putkella varustettu k8 oli käyny myös, 186hp siitä.
Liekkö iskeny aivosolmu kun kyllä toi mun kikotin Akran putkella on.
Kampe siis muuten vakio mutta Akran single kokoputki paikallaan (pitäis vissiin antaa koneelle enemmän soppaa jos jäädään ~10hp tönötönelle).
Simprider kirjoitti: Liekkö iskeny aivosolmu kun kyllä toi mun kikotin Akran putkella on.
Kampe siis muuten vakio mutta Akran single kokoputki paikallaan (pitäis vissiin antaa koneelle enemmän soppaa jos jäädään ~10hp tönötönelle).
Nyt lisää
Korjasinpa tuonkin virhetiedon alkuperäiseen viestiin. Hienosti noissa putkivireisissä Gen2:ssa on kyllä voimaa!
ps. Minun perään ZX-12R 180hp, Akran putki näky olevan, en tiedä oliko muuta.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
En tiedä pelkän penkityksen hintaa, ostin koko paketin Kimmolta. Viimesen päälle ammattimies ja hieno palveluasenne, ei kai se ihan ilmaista työtä ole, hyvä ainakin tuli, pyörän käytös muuttui aika yllättävän paljon...
Karza kirjoitti:En tiedä pelkän penkityksen hintaa, ostin koko paketin Kimmolta. Viimesen päälle ammattimies ja hieno palveluasenne, ei kai se ihan ilmaista työtä ole, hyvä ainakin tuli, pyörän käytös muuttui aika yllättävän paljon...
samaa mieltä, aikanaan tupla X oli kaverilla työn alla ja hyvä tuli.