Pyörän ecuun on nyt ladattuna vakiokartta. Kuutiotilavuus on
kasvanut > 1500. Tyhjäkäynnillä ja alhaisilla kierroksilla vetää AFR-arvon rikkaalle n. 11,5 -12. Eikös periaatteessa pitäisi mennä päinvastoin laihemmalle, koska suuttimet ja bensanpaine pidetty samana, kuin aiemmin?
Mittasin laajakaistalabdalla ja Innovaten mittarilla.
Huomenna menee säätöpenkkiin, nähdään sitten saadaanko säädettyä kohdalleen.
En vielä päivittänyt bensapumppua, bensanpainetta pystyn
säätämään erillisellä regulaattorilla, tankin sisäinen regu on tulpattu. Tarkoitus kokeilla 60psi:n
paineella. Ellei riitä, niin sitten pumpun hankintaan.
S2000 suuttimet on tilattu myös.
Joke kirjoitti:En vielä päivittänyt bensapumppua, bensanpainetta pystyn
säätämään erillisellä regulaattorilla, tankin sisäinen regu on tulpattu. Tarkoitus kokeilla 60psi:n
paineella. Ellei riitä, niin sitten pumpun hankintaan.
S2000 suuttimet on tilattu myös.
hmm.. 60 psi mielenkiintoista.. Injectorien vaihdon jälkeen kartat meni mulla osittain uusiksi..
Olen kuullut aiemmin, että pyörä saattaisi hajota penkissä.
Eilen kävi niin, että Dynopenkki hajosi kesken leikin. Siitä
petti sähköjarru. Olikohan liikaa voimaa?
Tyhjäkäynti on edelleen ongelma. Nyt epäilyttää, että suuttimet kusevat. Kun enemmän laittaa kaasua, niin
ärhäkästi ottaa kierroksia.