paljon tuli kustantamaan moinen pikku remontti?Peter75 kirjoitti:Nyt on siirtäjät vaihdettu, pienempi ja toinen isoista vääntyny ja lämmenny ihan sinisiksi... Kummassaki hiertymiä rattaista, mut vaihdoin kaikki kolme ni ei ainakaan niistä enää oo kiinni ettei kakkonen pysy pesässä.. Kunhan kelit paranee niin pääsee koittaan..
Nykiminen..??
Tuloiko ne kakkosen rattaat vaihdettua? Tartunnat pyöristyy ja tällöin ei pysy vaihde päällä. Kuten tuolla aikaisemmin mainitaan niin niitä maailmalla hiotaan kuntoon ja jopa tehdään viistetä sisäänpäin joilla varmistetaan rattaiden pysymistä paikallaan kovassa vedossa. Käsittääkseni Suomessakin on jo pajoja jotka pystyy tekemään viisteitä kakkosen rattaille.
Jeps! Itellä vanhasta gen1 busasta vaihdettiin siirtäjät JA rattaat, tuossa kuvia millaisessa kunnossa Tuosta eteenpäin muutama kuva
Kovinhan nuo oli pyöristyneet...
Edited By Jorgos on 1242192996
Kovinhan nuo oli pyöristyneet...
Edited By Jorgos on 1242192996
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
En vaihtanu rattaita kun näytti pinnat hyviltä, Ehkä lievää pyöristymistä mut ei tuollaista kuin noissa kuvissa.. Pitänee vaihtaa rattaita seuraavaksi.. Ois pitäny kaikki laittaa uusiin niin ois välttyny tältäki harmilta niinku meinasin... Mut sitä vaan aattelee et ei ne oo niin pahat että se johtuis niistä..
Mistähän noita uusia rattaita löytys?? ???
Edited By Peter75 on 1242209332
Mistähän noita uusia rattaita löytys?? ???
Edited By Peter75 on 1242209332
100 m/s club
Vanhat voinee pelastaa jos ei pahasti pilalla. Kujo mm voisi tietää asiasta jotain.Peter75 kirjoitti:En vaihtanu rattaita kun näytti pinnat hyviltä, Ehkä lievää pyöristymistä mut ei tuollaista kuin noissa kuvissa.. Pitänee vaihtaa rattaita seuraavaksi.. Ois pitäny kaikki laittaa uusiin niin ois välttyny tältäki harmilta niinku meinasin... Mut sitä vaan aattelee et ei ne oo niin pahat että se johtuis niistä..
Mistähän noita uusia rattaita löytys?? ???
Toisaalta uusia saa Suska huolloista - Jake76 taas täällä on ollut Suskan osia tarjoilemassa (www.onlyfast.fi). Myös ksthbllä voi olla osia..
Mitkä kaikki rattaat vaihdoit sillon?Jorgos kirjoitti:Jeps! Itellä vanhasta gen1 busasta vaihdettiin siirtäjät JA rattaat, tuossa kuvia millaisessa kunnossa Tuosta eteenpäin muutama kuva
Kovinhan nuo oli pyöristyneet...
100 m/s club
Jos saa veikata niin kakkosen ja kutosen rattaat ensiö- ja toisiovetoakseleille.Peter75 kirjoitti:Jorgos kirjoitti:Jeps! Itellä vanhasta gen1 busasta vaihdettiin siirtäjät JA rattaat, tuossa kuvia millaisessa kunnossa Tuosta eteenpäin muutama kuva
Kovinhan nuo oli pyöristyneet...
Mitkä kaikki rattaat vaihdoit sillon?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Myöhässä (kuten aina) mutta kyllä juurikin 2/6 rattaat meni vaihtoon...jarim kirjoitti:Peter75 kirjoitti:Jorgos kirjoitti:Jeps! Itellä vanhasta gen1 busasta vaihdettiin siirtäjät JA rattaat, tuossa kuvia millaisessa kunnossa Tuosta eteenpäin muutama kuva
Kovinhan nuo oli pyöristyneet...
Mitkä kaikki rattaat vaihdoit sillon?
Jos saa veikata niin kakkosen ja kutosen rattaat ensiö- ja toisiovetoakseleille.
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
No parempi myöhään kuin... Juu mulla ei muissa rattaissa ollu juuri minkäänlaisia jälkiä, mut noissa mitkä vaihdoin ni puuttu tartuntapinnoista paloja ja osittaista pyöritymisiä.. Nyt pelaa niin kuin pitääkin.. Lie vanhaa vikaa ollu edelliseltä omistajalta.... Ihmettelinki kuin muka rattaat noin vähällä aikaa ois menny.. mut nyt kaikki O.K.Jorgos kirjoitti:jarim kirjoitti:Peter75 kirjoitti:
Mitkä kaikki rattaat vaihdoit sillon?
Jos saa veikata niin kakkosen ja kutosen rattaat ensiö- ja toisiovetoakseleille.
Myöhässä (kuten aina) mutta kyllä juurikin 2/6 rattaat meni vaihtoon...
100 m/s club
Lainaanpa tätä aloitusta.
Nyt olis viisaat neuvot paikallaan.Olen yrittäny pari päivää lukea foorumia mutta ihan saman moista tapausta ei tullu vastaan...Siis nypyttää Ja kun pari hevoistakin on kateissa??Mikä neuvoksi....
Mulla siis vakio 03 busa(ml17550),gipro/atre,oma ecu ja putsarin modasin foorumin ohjeiden mukaan.K&N pestävä filsu...Hindle 4-2-1-putkisto.
2500-3000 kierros aulueella TODELLA vittumainen loikkiminen,kävin penkissä ja jauhettiin tuota aluetta muutama tunti mutta ei saatu sille kuria.Ja saman suuntaista hyppimistä n.6000 rpm kohdilla...
Kujo testaili bensapumpun,puolat,gipro irti ja kiinni...läpät synkattiin...myös tulpat uusittiin.
T:Harri H
Kartta yx Kartta kax
Edited By hanhiha on 1247659068
Nyt olis viisaat neuvot paikallaan.Olen yrittäny pari päivää lukea foorumia mutta ihan saman moista tapausta ei tullu vastaan...Siis nypyttää Ja kun pari hevoistakin on kateissa??Mikä neuvoksi....
Mulla siis vakio 03 busa(ml17550),gipro/atre,oma ecu ja putsarin modasin foorumin ohjeiden mukaan.K&N pestävä filsu...Hindle 4-2-1-putkisto.
2500-3000 kierros aulueella TODELLA vittumainen loikkiminen,kävin penkissä ja jauhettiin tuota aluetta muutama tunti mutta ei saatu sille kuria.Ja saman suuntaista hyppimistä n.6000 rpm kohdilla...
Kujo testaili bensapumpun,puolat,gipro irti ja kiinni...läpät synkattiin...myös tulpat uusittiin.
T:Harri H
Kartta yx Kartta kax
Edited By hanhiha on 1247659068
Member of IBA Finland ry
Lisätään vielä että ko.alueen seoksia muuteltiin välillä n.11-15...ei mitään vaikutusta.. ja tää ei ollut enää ns. nypyttämistä vaan loikkimista.. hyvä et pysyi liinoissa kiinni.hanhiha kirjoitti:Lainaanpa tätä aloitusta.
Nyt olis viisaat neuvot paikallaan.Olen yrittäny pari päivää lukea foorumia mutta ihan saman moista tapausta ei tullu vastaan...Siis nypyttää Ja kun pari hevoistakin on kateissa??Mikä neuvoksi....
Mulla siis vakio 03 busa(ml17550),gipro/atre,oma ecu ja putsarin modasin foorumin ohjeiden mukaan.K&N pestävä filsu...Hindle 4-2-1-putkisto.
2500-3000 kierros aulueella TODELLA vittumainen loikkiminen,kävin penkissä ja jauhettiin tuota aluetta muutama tunti mutta ei saatu sille kuria.Ja saman suuntaista hyppimistä n.6000 rpm kohdilla...
Kujo testaili bensapumpun,puolat,gipro irti ja kiinni...läpät synkattiin...myös tulpat uusittiin.
T:Harri H
Kartta yx Kartta kax
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)