Jepjep. Kauhajoella olin vartilla räpeltämässä ja ensimmäisen lähdön mokailin joka suhteessa, lähtö meni perseelleen, kaikki vaihdot pitkäksi (rajoittajalla pitkähköjä aikoja 1-3 vaihteilla) jne.. Kun ei osaa niin ei osaa..
Mutta tämän vedon aikana alkoi FI valo vilkuttamaan ja FI luki myös ruudussa. Pyörä kumminkin toimi täysin normaalisti. Ja toista avainta ei ollut koodin tarkistamiseen. Kylmän rauhallisesti sitten pyörä sammuksiin ja seuraavalla startilla FI valo ei vilku, ja värkki toimi täysin ongelmitta koko loppu päivän, kotiinkin pääsi ja kaikki tuntui toimivan.
Nyt jäi vain vaivaamaan, että mistä tuo FI valon vilkuttelu johtui, kun kesälomareissukin odottaa parin viikon päästä.. Ymmärsin service manualista, että vika koodi tallentuisi ecun muistiin ja tarkistin sen kotona, vikoja ei löydy..
Voiko esim tuo rajoittajaa vasten ajaminen + ruiskua katkova sifteri yhdistelmä tehdä tuollaisen tms?
Penkin alta etsi valkoinen 4-napainen liitin johon tulee 2 johtoa ja siinä on kumisuojus päällä. Kytke hyppylangalla johtojen päät yhteen niin vikakoodi ilmestyy mittaristoon kellon paikalle.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
eli kannattaa kaivaa se liitin valmiiksi esille, (mopon vasemmalla puolella, kuskin penkin takana/alla rungon vieressä.) ja kun vikavalo palaa niin johto paikoilleen. sit manuaalista lukemaan koodit osiosta 8-2
Kiitos neuvoista ton vikakoodinlukemiseksi!
Vika selvisi oli polttoainemittarin johdot irti tankinalta.
Irronneet kun olen pessyt ilmanpuhdistajan suodattimen?
Eli tarkkuutta ? noihin huoltohommiin????