Jepjep. Kauhajoella olin vartilla räpeltämässä ja ensimmäisen lähdön mokailin joka suhteessa, lähtö meni perseelleen, kaikki vaihdot pitkäksi (rajoittajalla pitkähköjä aikoja 1-3 vaihteilla) jne.. Kun ei osaa niin ei osaa..
Mutta tämän vedon aikana alkoi FI valo vilkuttamaan ja FI luki myös ruudussa. Pyörä kumminkin toimi täysin normaalisti. Ja toista avainta ei ollut koodin tarkistamiseen. Kylmän rauhallisesti sitten pyörä sammuksiin ja seuraavalla startilla FI valo ei vilku, ja värkki toimi täysin ongelmitta koko loppu päivän, kotiinkin pääsi ja kaikki tuntui toimivan.
Nyt jäi vain vaivaamaan, että mistä tuo FI valon vilkuttelu johtui, kun kesälomareissukin odottaa parin viikon päästä.. Ymmärsin service manualista, että vika koodi tallentuisi ecun muistiin ja tarkistin sen kotona, vikoja ei löydy..
Voiko esim tuo rajoittajaa vasten ajaminen + ruiskua katkova sifteri yhdistelmä tehdä tuollaisen tms?
Tilapäinen fi valon vilkahdus
Penkin alta etsi valkoinen 4-napainen liitin johon tulee 2 johtoa ja siinä on kumisuojus päällä. Kytke hyppylangalla johtojen päät yhteen niin vikakoodi ilmestyy mittaristoon kellon paikalle.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport